Anonio Skrevet 7. juli 2022 #141 Del Skrevet 7. juli 2022 10 minutter siden, keops said: Ser for meg Bhatti i tospann med Asbjørn Hansen på oppdrag for Åsted Norge jeg nå😂😂 Kast med Arne Pedersen som magefølelse-ekspert, så har man et konsept som er kriminelt bra. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bildet Skrevet 7. juli 2022 #142 Del Skrevet 7. juli 2022 (endret) Bildet skrev (30 minutter siden): Kan ikke TV2 ansette Bhatti da, så han ikke får tid til å gjøre så mye ugagn? De har jo lang erfaring med å trekke inn kriminelle i sin virksomhet (husk David Toska som sjakkekspert). Bhatti kunne jo vært ekspertkommentator på Åsted Norge. Eller kanskje utegående reporter på TV2 hjelper deg. keops skrev (13 minutter siden): Ser for meg Bhatti i tospann med Asbjørn Hansen på oppdrag for Åsted Norge jeg nå😂😂 Fader, kom på at programlederen for Åsted Norge er jo åpent homofil. Det hadde vel blitt et blodbad direkte i studio, tenker jeg. Bhatti får nøye seg med å teste skjeggolje for TV2 Hjelper Deg istedet. Endret 7. juli 2022 av Bildet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 7. juli 2022 #143 Del Skrevet 7. juli 2022 Anonio skrev (1 minutt siden): Kast med Arne Pedersen som magefølelse-ekspert, så har man et konsept som er kriminelt bra. Ja, og Fredrik Græsvik skriver referat😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehodet Skrevet 7. juli 2022 #144 Del Skrevet 7. juli 2022 HIBSA skrev (På 5.7.2022 den 14.47): Er det flere enn meg som ser en viss ironi i at Fredrik Græsvik har i 5 år rapportert om Donald Trump sin misbruk av maktposisjonen sin og så misbruker han sin egen maktposisjon på en måte som knapt har vært avdekket i norsk pressehistorie? Når jeg nå sammenligner han med Trump så må jeg jo si at han gjorde det på en intelligent måte. Ikke helt lett å ta ham på det. Utfallet av denne saken blir vel at han bare får litt kritikk av sine kolleger og fortsetter som før… SPOT ON! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 7. juli 2022 #145 Del Skrevet 7. juli 2022 https://www.nettavisen.no/nyheter/tv2-redaktor-om-eget-forhold-til-kjent-islamist-i-intern-e-post-som- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caniggia Skrevet 7. juli 2022 #146 Del Skrevet 7. juli 2022 Anonio skrev (4 timer siden): Kast med Arne Pedersen som magefølelse-ekspert, så har man et konsept som er kriminelt bra. Hvis det fortsatt er mulig å lokke med Per Ståle Lønning og expresten Gelius, hadde oppsettet vært perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 18. juli 2022 #147 Del Skrevet 18. juli 2022 TV-2 Solbrække: - På kort tid ødela jeg alt som betydde noe for meg | Kampanje 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 18. juli 2022 #148 Del Skrevet 18. juli 2022 Capazitet skrev (9 timer siden): TV-2 Solbrække: - På kort tid ødela jeg alt som betydde noe for meg | Kampanje I dette intervjuet avviser hun at hun skaffet Bhatti informasjon hun tilegnet seg fra feks politiet via jobben sin. Hun brøt aldri presseetikkens regler sier hun. Det er jo nettopp dette som høres så utrolig ut- så utrolig at jeg ikke greier å tro på det. Veldig spesielt og rart at hun fortsatt har den jobben hun har. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonio Skrevet 19. juli 2022 #149 Del Skrevet 19. juli 2022 Det lukter vondt av sammenhengen mellom Græsviks personangrep og trusler i sammenheng med timingen spørsmålene ble stilt. At ikke flere medier spør direkte hva FG og KS gjorde kvelden han gikk til angrep, og om dette var avtalt, viser at mediene fortsatt har lang vei å gå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 19. juli 2022 #150 Del Skrevet 19. juli 2022 (endret) keops skrev (21 timer siden): I dette intervjuet avviser hun at hun skaffet Bhatti informasjon hun tilegnet seg fra feks politiet via jobben sin. Hun brøt aldri presseetikkens regler sier hun. Det er jo nettopp dette som høres så utrolig ut- så utrolig at jeg ikke greier å tro på det. Veldig spesielt og rart at hun fortsatt har den jobben hun har. Enig med deg. Nå har jo Bhatti sagt at han brukte jounralistforbindelsene sine og PST sendte varsel til arbeidsgiveren til Solbrække etter å ha avlyttet samtalene deres. Da er det vanskelig å stole på Solbrække når hun frifinner seg selv for å ha gitt og fått informasjon fra Bhatti. I tillegg skrev Solbrække i den interne eposten til tv2 at hun for 16 år siden kom med en offentlig beklagelse, noe som er blank løgn. Hun og resten av pressen gjorde sitt beste for å skjule forholdet i 16 år! Da kan hun selvsagt ikke ha kommet med en offentlig beklagelse for 16 år siden. Solbrække virker ute av stand til å være ærlig om dette forholdet. Noe som gjør det enda pussigere at TV2 stoler blindt på henne. Endret 19. juli 2022 av Nimbus2000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 19. juli 2022 #151 Del Skrevet 19. juli 2022 Nimbus2000 skrev (5 timer siden): Enig med deg. Nå har jo Bhatti sagt at han brukte jounralistforbindelsene sine og PST sendte varsel til arbeidsgiveren til Solbrække etter å ha avlyttet samtalene deres. Da er det vanskelig å stole på Solbrække når hun frifinner seg selv for å ha gitt og fått informasjon fra Bhatti. I tillegg skrev Solbrække i den interne eposten til tv2 at hun for 16 år siden kom med en offentlig beklagelse, noe som er blank løgn. Hun og resten av pressen gjorde sitt beste for å skjule forholdet i 16 år! Da kan hun selvsagt ikke ha kommet med en offentlig beklagelse for 16 år siden. Solbrække virker ute av stand til å være ærlig om dette forholdet. Noe som gjør det enda pussigere at TV2 stoler blindt på henne. Ja, får en veldig dårlig følelse rundt denne saken. Som jeg ser det faller brikkene på plass hvis vi tar utgangspunkt i at Solbrække lyver. Hvis jeg prøver å tro på henne lugger det veldig. Fatter ikke at tv2 ser seg tjent med dette, folk har jo måttet bytte karriere for langt mindre enn hva Solbrække har gjort. At Frederik Græsvik går bananas på den måten han har gjort her tyder også på at denne saken stinker. Synes både nyhetskanalen og oss seere fortjener bedre. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 20. juli 2022 #152 Del Skrevet 20. juli 2022 keops skrev (På 18.7.2022 den 23.34): I dette intervjuet avviser hun at hun skaffet Bhatti informasjon hun tilegnet seg fra feks politiet via jobben sin. Hun brøt aldri presseetikkens regler sier hun. Det er jo nettopp dette som høres så utrolig ut- så utrolig at jeg ikke greier å tro på det. Veldig spesielt og rart at hun fortsatt har den jobben hun har. Om hun har skaffet terroristen informasjon burde hun blitt anmeldt og fengslet da hun er medskyldig. Hele saken er merkelig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. juli 2022 #153 Del Skrevet 20. juli 2022 AnnePåLande skrev (18 minutter siden): Om hun har skaffet terroristen informasjon burde hun blitt anmeldt og fengslet da hun er medskyldig. Hele saken er merkelig. Enig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 23. juli 2022 #154 Del Skrevet 23. juli 2022 Kommentatorer avviser at de har beskyttet TV 2-Græsvik: - Altfor lavthengende frukt | Kampanje 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hru Skrevet 28. juli 2022 #155 Del Skrevet 28. juli 2022 Helt klart at Solbrække aldri vil kunne bli sikkerhetsklarert med denne bakgrunnen, og det slår meg - bør ikke personer i hennes stilling faktisk sikkerhetsklareres? Jeg trengte sikkerhetsklarering i en mye mindre viktig stilling enn hennes, og i et yrke som overhodet ikke vanker med makteliten i samme grad som det mediefolk gjør. Henger faktisk ikke helt på greip. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonio Skrevet 28. juli 2022 #156 Del Skrevet 28. juli 2022 Ærlig talt så hadde pressen spurt mye mer direkte spørsmål til FG om han var politiker. For eksempel, hadde du drukket når du truet denne privatpersonen? Var du i kontakt med KS før du sendte disse meldingene? Hva er ditt forhold til KS? Man trenger ærlig talt ikke være rakettforsker for å forstå at mediene går meget stille i gangene når det gjelder sine egne. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå