Centimeteren Skrevet 30. juni 2022 #1 Del Skrevet 30. juni 2022 https://www.nettavisen.no/nyheter/tv-kjendisen-antydet-at-eirik-var-homofob-og-islam-fiendtlig-na-beklager-tv-2-forsok-pa-karakterdrap/s/5-95-553388 Hva skal man si om dette??? Helt håpløst! 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 30. juni 2022 #2 Del Skrevet 30. juni 2022 (endret) Vi hadde ikke trengt Document eller Resett hvis media gjorde det de påstår de gjør - er objektive. Jeg skal ikke snakke om "falske nyheter". I norsk media lyver eller dikter man skjelden opp ting. Men åh, de er så gode på å unnlate ting som treffer deres venner og deres politiske ståsted hardt. Da er det "den store tausheten". Det er også tydelig hvordan saker på den andre siden blir tatt opp, og gitt stor plass. Da kjøres det knallhardt. Det er ikke rom for å skrive balansert på noen måte. Journalister skulle ikke være enige i 100% av sakene de dekker. Det er viktig at alternative syn tas fram for å fortelle hele saken. Der svikter norsk media totalt. Og de blir bare verre. Hver nye generasjon med journalister er mer og mer aktivist, ikke journalist. Dette med Græsvik passer godt sammen med det Gunnar Tjomlid lirte av seg i affekt etter skytingen. Jeg tror at begge to mistet grepet når det ble kjent at de ikke kunne henge denne terrorhandlingen på en hvit nazist. Og når jeg leser akkurat hva som ble skrevet om Bhatti, så reiser hårene seg i nakken på meg. Hvordan i huleste kan en journalist se noe galt i ytringene. Bhatti er jo islamist. PST sier det selv. Og konebanker? Han er dømt for familievold. Han er dømt for å ha slått barna flere ganger, så det er jaggu flisespikkeri om han slo kona og. Ordrett hva Eirik Furuseth skrev: Quote VG melder at drapsmannen ble stoppet sammen med konebankeren og islamisten Arfan Bhatti. Pussig nok melder ikke TV 2 dette. Og så truer Græsvik han med dette, og ikke nok med det, han tar med "ytringer om skeive" i trusselen. Hva slags person er Græsvik? https://www.ba.no/i-harnisk-over-meldingene-fra-tv-2-profilen-det-er-grenselost-over-streken/s/5-8-1943066 Endret 30. juni 2022 av ops2 15 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 30. juni 2022 #3 Del Skrevet 30. juni 2022 Dette er så lavmål. Håper flere medier kommer på banen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. juni 2022 #4 Del Skrevet 30. juni 2022 Synes det generelt er altfor tydelig hvilket politisk ståsted journalister har, de burde vært objektive og få frem alle sidene ved sakene de dekker, men i stedet har de sin egen politiske agenda og vinkler sakene ut fra sin egen politiske overbevisning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 30. juni 2022 #5 Del Skrevet 30. juni 2022 3 minutter siden, Fjugur said: Dette er så lavmål. Håper flere medier kommer på banen Det burde vært toppsak hos Nrk, Vg og Dagbladet. Hittil sitter de musestille. Kun Nettavisen, Resett, Document og Ba har skrevet noe. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 30. juni 2022 #6 Del Skrevet 30. juni 2022 (endret) Og at Græsvik trekker fram håndballklubben han er trener for, er enda mer stygt. For noe svineri. Det er helt utrolig å lese. Er du håndballtrener i Njård? Tenkte det var interessant å lage en sak om hva Njård og Finansco synes om dine ytinger om skeive og muslimer.... Du har allerede ytret deg offentlig, så det er i utgangspunktet uaktuelt med et anonymt intervju.... Endret 30. juni 2022 av ops2 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 30. juni 2022 #7 Del Skrevet 30. juni 2022 Venter i spenning..... https://twitter.com/MartinWilhelmse/status/1542405914824695812 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentin Skrevet 30. juni 2022 #8 Del Skrevet 30. juni 2022 ops2 skrev (22 minutter siden): Venter i spenning..... https://twitter.com/MartinWilhelmse/status/1542405914824695812 Du er ikke alene. Jeg lurer på hvor mange andre som har fått livene sine rasert/begått karakterdrap på av journalister generelt jeg, som ikke er like ressursterke/har samme nettverk som Eirik har jeg. Håper dax18 tar det opp for dette er så grovt… hva har en arbeidsgiver med det å gjøre så lenge man har kommentert noe? Det er ytringsfrihet i norge så det er faktisk lov å ikke like muslimer, jøder, barn, eldre, gulrøtter, blomkål osv men desto mer profilert man er desto viktigere er det å tenke på sin egen rolle å hva slags påvirkningskraft en har men det er standard for woke å prøve å kansellere/begå karakterdrap på de med andre meninger fremfor å faktisk sette seg ned å diskutere saklig selv når motparten ikke er det. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 30. juni 2022 #9 Del Skrevet 30. juni 2022 Det holder ikke at TV2 beklager, de må sparke Græsvik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kat-e Skrevet 30. juni 2022 #10 Del Skrevet 30. juni 2022 Nimbus2000 skrev (Akkurat nå): Det holder ikke at TV2 beklager, de må sparke Græsvik. Det er helt ubegripelig at de ikke har gjort dette før, det er ikke første gangen han har gjort dette. Det sier også mye om TV2, de tåler ikke kritikk og er ikke spesielt opptatt av ytringsfrihet. TV2 oppfatter seg selv som noe mer en bare en TV kanal, de er også et slags meningspoliti. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 30. juni 2022 #11 Del Skrevet 30. juni 2022 (endret) 39 minutter siden, Valentin said: Du er ikke alene. Jeg lurer på hvor mange andre som har fått livene sine rasert/begått karakterdrap på av journalister generelt jeg, som ikke er like ressursterke/har samme nettverk som Eirik har jeg. Håper dax18 tar det opp for dette er så grovt… hva har en arbeidsgiver med det å gjøre så lenge man har kommentert noe? Det er ytringsfrihet i norge så det er faktisk lov å ikke like muslimer, jøder, barn, eldre, gulrøtter, blomkål osv men desto mer profilert man er desto viktigere er det å tenke på sin egen rolle å hva slags påvirkningskraft en har men det er standard for woke å prøve å kansellere/begå karakterdrap på de med andre meninger fremfor å faktisk sette seg ned å diskutere saklig selv når motparten ikke er det. Men det verste er at Eirik ikke skrev noe som helst som kunne oppfattes som hets. Bhatti er jo en islamist... Tv2 skrev selv: "Den kjente islamisten Arfan Bhatti". Eirik kom hverken med hån, ringeakt eller hat mot muslimer, Pride eller noe annet. Det er jo en helt stueren kommentar, noe alle med et minstemål av intelligens ser. Vis meg en eneste av de som argumenterer ivrig for å straffe hatefulle ytringer, som vil stå opp og si "Ja dette er drøyt". Vel, en eneste, bortsett fra Fredrik Græsvik... 😞 Endret 30. juni 2022 av ops2 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 30. juni 2022 #12 Del Skrevet 30. juni 2022 https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10158782465417694&id=528477693&sfnsn=mo 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentin Skrevet 30. juni 2022 #13 Del Skrevet 30. juni 2022 ops2 skrev (8 minutter siden): Men det verste er at Eirik ikke skrev noe som helst som kunne oppfattes som hets. Bhatti er jo en islamist... Tv2 skrev selv: "Den kjente islamisten Arfan Bhatti". Eirik kom hverken med hån, ringeakt eller hat mot muslimer, Pride eller noe annet. Det er jo en helt stueren kommentar, noe alle med et mistemål av intelligens ser. Vis meg en eneste av de som argumenterer ivrig for å straffe hatefulle ytringer, som vil stå opp og si "Ja dette er drøyt". Vel, en eneste, bortsett fra Fredrik Græsvik... 😞 Elhaym skrev (2 minutter siden): https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10158782465417694&id=528477693&sfnsn=mo Om en av dere vil så kopier tekst og bilde for dette er årets største presseskandale..! Fy f! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 30. juni 2022 #14 Del Skrevet 30. juni 2022 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 30. juni 2022 #15 Del Skrevet 30. juni 2022 (endret) Valentin skrev (5 timer siden): Er bare nettavisen som har tatt tak i saken så ikke rart man ikke har tiltro til media generelt da de verner om sine egne. Enig, det svekker absolutt tilliten til mediene når de så til grader beskytter sine egne. Endret 30. juni 2022 av Nimbus2000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 30. juni 2022 #16 Del Skrevet 30. juni 2022 Ganske hårreisende å lese fremgangsmåten til Græsvik her. Jeg er spent på om denne saken får den oppmerksomheten den fortjener, og dermed at Græsvik selv vil oppleve det samme presset fra sin arbeidsgiver. Og nei, Furuseth er ikke den eneste som reagerer på at Tv2 har klart å ansette Bhattis elskerinne som nyhetsredaktør. Det er vanvittig. 22 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 30. juni 2022 #17 Del Skrevet 30. juni 2022 (endret) Furuseth forteller at han har vært i kontakt med TV 2 i denne sammenheng, men at de hevder at Græsvik ikke har sendt meldingene på vegne av TV 2. Hvordan kan Græsvik ikke ha sendt meldingene på vegne av TV2 når han er journalist i TV2, spør om et intervju og truer med å lage en mediesak? Da har han selvsagt dratt inn arbeidsgiveren sin. Dette er ikke noe som skjedde på privaten. Endret 30. juni 2022 av Nimbus2000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 30. juni 2022 #18 Del Skrevet 30. juni 2022 Græsvik er en meget usympatisk fyr som tror han er hevet over det meste. Håper han nå får kjenne på det han selv har bedrevet i mange år. Det er så utrolig lavmål å kontakte Eirik sin arbeidsgiver, men de gir ham heldigvis sin fulle støtte. 14 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentin Skrevet 30. juni 2022 #19 Del Skrevet 30. juni 2022 Justlooking skrev (Akkurat nå): Græsvik er en meget usympatisk fyr som tror han er hevet over det meste. Håper han nå får kjenne på det han selv har bedrevet i mange år. Det er så utrolig lavmål å kontakte Eirik sin arbeidsgiver, men de gir ham heldigvis sin fulle støtte. Men hva om man ikke er like ressursterk? Hvor mange andre har opplevd å bli kontaktet sånn? jeg selv har opplevd å bli trakassert på messenger av en vilt fremmed kar som ikke viste noe om meg eller mitt liv å jeg tok det ikke like bra. Og jeg vet at begge ytterkantene er like ille da profilerte politikere på begge sider opplever å bli kontaktet for å bli trakassert der folk tar mannen fremfor ballen. Den aller største forskjellen er at dette er «mektige» journalister i et av landets største nyhetsformidlere. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 30. juni 2022 #20 Del Skrevet 30. juni 2022 Valentin skrev (9 minutter siden): Men hva om man ikke er like ressursterk? Hvor mange andre har opplevd å bli kontaktet sånn? jeg selv har opplevd å bli trakassert på messenger av en vilt fremmed kar som ikke viste noe om meg eller mitt liv å jeg tok det ikke like bra. Og jeg vet at begge ytterkantene er like ille da profilerte politikere på begge sider opplever å bli kontaktet for å bli trakassert der folk tar mannen fremfor ballen. Den aller største forskjellen er at dette er «mektige» journalister i et av landets største nyhetsformidlere. Det samme tenker jeg. Godt at både han og arbeidsgiver gir motstand her. Græsvik har tråkket i salaten her, og forhåpentligvis må han tåle konsekvensene av dette. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå