AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #1 Del Skrevet 29. juni 2022 Er det noen her som har forsøkt å ende livet sitt, hva var det som stoppet deg og hva hjalp deg? Hvordan ble livet etter forsøket? Jeg har i lengre tid vært utrolig deprimert av ulike grunner som jeg ikke klarer å ta opp her nå, men mye sorg og smerte. Jobber i en god jobb og har venner, men alt føles meningsløst, jeg bare er her og eksisterer. Hadde vært så deilig å slippe. Jeg har funnet ut hvordan jeg ønsker å ende livet mitt og forsket mye på dette og skrevet avskjedsbrev til dem jeg er glad i, prøver å finne det siste motet. Snakket med psykolog i to år og gått på antidepressiva men jeg orker bare ikke mer. Anonymkode: dae6b...fbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 29. juni 2022 #2 Del Skrevet 29. juni 2022 Kjære trådstarter! Jeg må dessverre stenge tråden din fordi vi ikke tillater at man skriver om selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). Vi vil oppfordre deg til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf.: 116 117 eller ringe nødnummer 113. Alternativt kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i. Mental Helse: 116 123 Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år) Kirkens SOS: 22 40 00 40 Med vennlig hilsen Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg