Gå til innhold

Overreagerer jeg?

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Før vi flyttet sammen, informerte jeg han om at etter 1 år, vil jeg miste litt økonomisk og de godene jeg blir tilbudt. Han mente det ikke var ett problem. «vi fikser det».

Når det nærmet seg 1 år, sa jeg det igjen. Var fortsatt ikke noe problem. 
Men det ser ut som AT det er ett problem.

og uansett om jeg hadde mistet noe eller ikke, er det ikke litt merkelig å ville ha barn med noen som har barn fra før, og ikke hjelpe til?

ts.

Anonymkode: 89cd0...23d

Ja, det blir jo "mine og dine" barn for all fremtid, selv om dere får en felles. Det kommer aldri til å jevne seg ut.

Jeg flyttet inn hos en mann med tre barn, og det kunne ikke falt meg inn i halvsøvne å betale en eneste krone for dem. De har en far og en mor som har satt dem til verden, og jeg er ikke en av dem. Det eneste jeg betaler for er gaver til jul og bursdag.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, det tar deg seriøst noen sekunder å sjekke opp, så slipper du å dumme deg ut. 

Anonymkode: d9898...bd4

Men kjære jesus. Mulig det er feil, men jeg har jo faktisk søkt disse pengene, og før jeg søkte ringte jeg nav som sa «søk i uke 26, så slipper du å få avslag». Hvorfor både hisser du deg opp og henger du deg oppi dette?? 
uff, godt å se at det ikke bare er meg som er hormonell 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men kjære jesus. Mulig det er feil, men jeg har jo faktisk søkt disse pengene, og før jeg søkte ringte jeg nav som sa «søk i uke 26, så slipper du å få avslag». Hvorfor både hisser du deg opp og henger du deg oppi dette?? 
uff, godt å se at det ikke bare er meg som er hormonell 😅

Fordi det irriterer meg at du skal komme å rette på meg når du tar fullstendig feil. Så enkelt. 

Screenshot_20220629_221346_com.android.chrome.jpg

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Knirke skrev (10 minutter siden):

Ja, det blir jo "mine og dine" barn for all fremtid, selv om dere får en felles. Det kommer aldri til å jevne seg ut.

Jeg flyttet inn hos en mann med tre barn, og det kunne ikke falt meg inn i halvsøvne å betale en eneste krone for dem. De har en far og en mor som har satt dem til verden, og jeg er ikke en av dem. Det eneste jeg betaler for er gaver til jul og bursdag.

Men når man velger å flytte inn med noen som har barn, og man får barn sammen, blir det ikke «våre» og «våres» da.. 

uff jeg vet ikke, jeg vet med meg selv at om han hadde hatt barn, så hadde jeg handlet og hjelpt til meg det barnet også…

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi det irriterer meg at du skal komme å rette på meg når du tar fullstendig feil. Så enkelt. 

Screenshot_20220629_221346_com.android.chrome.jpg

Beklager at jeg irriterte deg med at jeg tok feil på ukene. Du hadde rett, jeg hadde feil.

ts.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Men når man velger å flytte inn med noen som har barn, og man får barn sammen, blir det ikke «våre» og «våres» da.. 

uff jeg vet ikke, jeg vet med meg selv at om han hadde hatt barn, så hadde jeg handlet og hjelpt til meg det barnet også…

Jeg vet absolutt om menn som har kommet inn i barns liv (mens de var små), og tatt dem til seg som sine egne. Men da er jo gjerne barnas biologiske far ute av bildet. Og som du beskrev det selv, så har jo den nye mannen din demonstrert ganske tydelig at dine barn ikke er hans. Så da blir det "dine og vårt" barn.

Håper han evner å stille opp for den nye babyen, da... Og ikke bare sitter på bingoen:babysmokk:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eingongstønaden er barnet sine pengar. Det er ikkje til gressklipping.. 

Anonymkode: e1b86...cab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eingongstønaden er barnet sine pengar. Det er ikkje til gressklipping.. 

Anonymkode: e1b86...cab

Tja, vi kjøpte en tilhenger sist gang jeg fikk engangsstønad. Så man kan bruke pengene på akkurat det du vil.

Anonymkode: 4208f...ca5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herlig, han hadde sikkert sett for seg å få 15 smakers inn på bingo kontoen.

Sorry, men at du orker.

For kanskje kan du ikke forvente at han skal betale for deg eller barna som ikke er hans. Men Personlig, ville jeg aldri hatt en sånn mann. Ungene mine kommer først, og den mann som ikke kommer inn med ett ønske om å engasjere seg, eller bidra til at en blandet familie blir som en, han fåkke plass hos meg..

Det er altfor mange bra mannfolk der ute, til å bruke til på jalla..

Anonymkode: 55b53...2ea

Engangsstønad en er på rundt 90K. 30k er bare det hun har brukt til nå, på utstyr. Ja, det gjør det verre. 

Anonymkode: 9c281...113

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er så mange røde flagg at jeg ikke har ord.

Du nevner også det problematiske forholdet til din eks, barnas far. Du har flyttet inn til han. Du er flink til  å nevne alt du gjør, men først senere nevner du at du er ufør.. Og du er så energisk, som ufør. 

Dette må nesten være en trolletråd. 

Hvem er det som har et problematisk forhold til sin eks og far til tidligere barn, og som går på samme feilen enda en gang. Det til tross for at, som du nevner - du brukte god tid på å finne ny make. Men han virker å være like ille. 

Dette er humoristisk hvis det ikke er troll. 

Anonymkode: da7ba...265

Fort gjort å bli sammen med samme dårlige mann, bare forskjellig utseende.

Anonymkode: 1866b...528

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...