Gå til innhold

Dere som drar på treningssenter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvorfor er folk på treningssenter? Kan jo løfte på barna, på møbler, Stein ute.....må jo være kreativ nå som alt er dyrt... 

Anonymkode: 5fe57...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Frida skrev (2 timer siden):

Jeg går også, 100 meter å gå. :nigo:

Jommen er vi spreke! 

Så langt er jeg sprekest - 300 meter!!!:trene:

Anonymkode: 4af75...27f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.6.2022 den 2.48):

Hvorfor kjører dere bil eller tar buss dit egentlig? Er det fordi dere er for late så dere orker ikke å gå til treningssenteret? 

Anonymkode: 327e8...10a

Fordi man drar til treningssenter for å trene styrke, og har begrenset med tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
jabx skrev (4 minutter siden):

Fordi man drar til treningssenter for å trene styrke, og har begrenset med tid?

Du kunne jo løftet møbler hjemme??

Anonymkode: 5fe57...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For lang tid å gå. Drar på treningssenteret for å trene styrke. Kondisjon trener jeg i skogen og på fjellet. 

Anonymkode: 5c279...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Khloe skrev (18 timer siden):

Fordi det tar en og en halv time å gå, kontra fem minutter å kjøre. Jeg vil ikke bruke 4 timer på å få trent styrke. Så enkelt.

Hvordan wr dette mulig

Anonymkode: 871f3...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Warrior

Jeg bor så nærme treningssenter så jeg går selvfølgelig, men på det forrige treningssenteret jeg trente så var det ca 30 minutter med bil å kjøre dit så da kjørte jeg. Ikke fordi jeg er lat nei. Langt i fra lat. Men jeg kunne ikke akkurat gå hver dag frem og tilbake når det tok 30 minutter med bil en vei. Det hadde tatt litt lang tid bare ved å gå dit. 

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er nå en ting å kjøre. Verre med de som må parkere helt oppi inngangsdøra, fordi de ikke gidder gå noen meter fra bilen til inngangsdøra..  😂

Anonymkode: a8928...2e3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ellers så er det også mange som kun beveger seg når de trener, og sitter i ro ellers/kjører bil, men det er jo noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ellers så er det også mange som kun beveger seg når de trener, og sitter i ro ellers/kjører bil, men det er jo noe helt annet.

Ja, var sånn selv en periode. Kondisen var grei, men det var veldig mange muskler som aldri ble brukt og det merket jeg godt da jeg flyttet og pusset opp to rom. Altså ekte arbeid som krevde ekte fysisk form, ikke bare kunstig fra studio.

Anonymkode: fc593...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Khloe
AnonymBruker skrev (På 2.7.2022 den 16.47):

Hvordan wr dette mulig

Anonymkode: 871f3...0c2

Tunnel gjennom et fjell man ellers må gå rundt, sånn er det mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De årene jeg trente på senter kjørte jeg, selv om avstanden var ca 4 km. Følte det tok for lang tid å gå.  Kunne jo ha syklet, men hadde allerede syklet frem og tilbake til jobb ( ca samme avstand). Og det var noe med å sykle hjem svett etter trening og iskald motvind.  I sommerferien hendte det at jeg syklet . Har ingen dårlig samvittighet for å ha kjørt til trening når jeg har syklet til jobb gjennom hele året (minus når det har vært glatt) i rundt 12 år. 

Anonymkode: 7f307...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Bor nesten 2 mil unna treningssenteret en vei. Tar for lang tid for å gå / sykle i en hektisk hverdag.

Anonymkode: fe662...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor kjører dere bil eller tar buss dit egentlig? Er det fordi dere er for late så dere orker ikke å gå til treningssenteret? 

Fordi det ville tatt veldig, veldig lang tid. Samtidig ville jeg vært for sliten til å få en effektiv styrkeøkt når jeg kom fram. Ikke hadde jeg orket å gå hele veien hjem etterpå heller.

Anonymkode: 9b5c8...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi det tar 1 time å gå dit, og det å sykle så mange km i oppoverbakke er en trening i seg selv. Tidsklemma gjør at jeg rekker å handle rett etterpå også.

Anonymkode: b87e4...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er latest, jeg bygde meg treningsrom hjemme fordi da sparer jeg meg turen til treningssenteret. 
Ikke bare trener jeg oftere og tyngre nå men samboer får også inn flere treningsøkter slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor langt på utsiden av sentrum, så hadde tatt meg 4 timer å gå en vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går :) 20 min hver vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så morsomt at noen tydeligvis tror at alle har gangavstand til treningssenter og andre ting🙈 Er ikke alle som bor så sentralt. Jeg må kjøre både til butikken og til treningssenteret, men jeg er absolutt ikke lat. Nå trener jeg mest hjemme da jeg har mye utstyr og hektisk hverdag. Skulle jeg gått til trening hadde det ikke skjedd rett og slett. Har jo andre ting å gjøre i hverdagen også. Men ts har vel ikke barn og bor noen minutter unna så da er det vanskelig å sette seg inn i.

Anonymkode: f3e1a...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...