Gå til innhold

Dere som drar på treningssenter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvorfor kjører dere bil eller tar buss dit egentlig? Er det fordi dere er for late så dere orker ikke å gå til treningssenteret? 

Anonymkode: 327e8...10a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fordi det hadde tatt 6 timer å gått dit

Anonymkode: 44b09...d4f

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal jeg trene cardio, tar jeg det ute. Løper.

Treningsstudioet drar jeg til for å løfte tunge vekter. 

Å GÅ til treningsstudio hadde tatt for lang tid. Får uansett 12000-24000 skritt hver dag ellers. Men det regner jeg ikke som trening.

Anonymkode: 40824...f77

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor kjører dere bil eller tar buss dit egentlig? Er det fordi dere er for late så dere orker ikke å gå til treningssenteret? 

Fordi jeg mister litt piffen hvis jeg må gå to kilometer først. Jeg tar buss og går ofte hjem da. 

Anonymkode: eda5d...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi i en travel hverdag med 100-120% jobb, og hatt skole 4 dager i uka, hus/hjem og syke foreldre så sparer jeg godt over en time ved å kjøre. Som oftest tar jeg uansett treningen når jeg likevel skal noe, eller er på vei hjem fra noe.  

Anonymkode: 2b199...bde

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi jeg tar det på vei til /fra jobb og det går ikke buss de 4 milene.

Hvorfor tror du alle bor i gangavstand?

Anonymkode: 548e6...146

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Noen av oss har jobb og familie, og har ikke tid til å bruke minst en time på å gå til/fra trening i tillegg til å trene... 

Anonymkode: ef857...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi jeg er nysminket og det er viktig at sminken er perfekt når jeg går inn på treningssenteret. 

Anonymkode: cbf94...0a5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.6.2022 den 3.18):

Skal jeg trene cardio, tar jeg det ute. Løper.

Treningsstudioet drar jeg til for å løfte tunge vekter. 

Å GÅ til treningsstudio hadde tatt for lang tid. Får uansett 12000-24000 skritt hver dag ellers. Men det regner jeg ikke som trening.

Anonymkode: 40824...f77

Hvorfor må du poengtere at du løfter tunge vekter? Kunne du ikke bare sagt at du drar dit for å trene styrke😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Adrenalina1 skrev (1 time siden):

Hvorfor må du poengtere at du løfter tunge vekter? Kunne du ikke bare sagt at du drar dit for å trene styrke😉

Kanskje fordi vedkommende trener styrke med lettere belastning hjemme, og kun drar til senteret når det er tung styrke som trener mer utstyr... 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje fordi vedkommende trener styrke med lettere belastning hjemme, og kun drar til senteret når det er tung styrke som trener mer utstyr... 

Kanskje☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Khloe

Fordi det tar en og en halv time å gå, kontra fem minutter å kjøre. Jeg vil ikke bruke 4 timer på å få trent styrke. Så enkelt.

Endret av Khloe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.6.2022 den 2.48):

Du tar vel bil eller buss til andre steder enn treningstudio? Hvorfor det egentlig? Er det fordi du er lat så du orker ikke å gå overalt? 

Anonymkode: 6a5a7...c46

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg går tja kanskje 40% av gangene jeg trener, så minst en gang i uka. Men det tar meg en ekstra time å gå til og fra trening og det er ikke bestandig det passer å bruke så lang tid, i tillegg mister jeg downtid hjemme om jeg går. Har en drøss unger (føles det som) og lite slappeavtid, så hender det trumfer gåturen. 

Anonymkode: 1c115...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går alltid til treningssenteret! Kunne ikke falle meg inn å kjøre bil eller ta bussen😇

Har ca 200 meter til treningssenteret 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinkee skrev (4 minutter siden):

Jeg går alltid til treningssenteret! Kunne ikke falle meg inn å kjøre bil eller ta bussen😇

Har ca 200 meter til treningssenteret 🤣

Jeg går også, 100 meter å gå. :nigo:

Jommen er vi spreke! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
On 6/29/2022 at 2:48 AM, AnonymBruker said:

Ja, like koko som at mange kjører barn til trening når de kunne ha syklet dit på ti-femten minutter selv. Og hva gjør foreldre når de hilser på andre foreldre som også har kjørt barna dit, jo de klager på bensinprisene.

Anonymkode: fc593...5e7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samme som andre her; med full jobb og småbarn er det hektisk nok å finne tid til selve treningen. Om jeg i tillegg skulle gå halvannen time for å komme dit, hadde treningsøkta brått tatt over fire timer.

Anonymkode: 255e8...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skal jo uansett trene. Jeg har ikke behov for å gå 6km hver vei i tillegg.

Anonymkode: 05d7e...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Khloe skrev (17 timer siden):

Fordi det tar en og en halv time å gå, kontra fem minutter å kjøre. Jeg vil ikke bruke 4 timer på å få trent styrke. Så enkelt.

Går du veldig sakte, eller kjører du veldig fort?

Anonymkode: 6b995...d67

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...