AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #1 Skrevet 28. juni 2022 Når du sitter å ser på tv og noen slår så hard på døra at du nesten tror det er politiet som kommer på dør eller en rasende mann.. åpner døra etter 10 sek og det står ingen der?? Jeg tåler at barn tuller på dørene altså, men å nesten slå inn døra? Anonymkode: ea74e...175
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #2 Skrevet 28. juni 2022 Ringe på og stikke av kan være relativt uskyldig (men irriterende). Å dundre på døra er ikke like uskyldig kanskje, men hvis det ikke gjentar seg så synes jeg du bare skal la det gå.. Anonymkode: dcc19...162
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #3 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ringe på og stikke av kan være relativt uskyldig (men irriterende). Å dundre på døra er ikke like uskyldig kanskje, men hvis det ikke gjentar seg så synes jeg du bare skal la det gå.. Anonymkode: dcc19...162 Ja, kan ikke gjøre noe med det når jeg ikke vet hvem de er.. og det skjer meget sjelden.. men å dundre og slå i døra er litt unødvendig.. må ha vært litt store barn siden de slår så hardt. Jenter slår ikke så hardt Anonymkode: ea74e...175
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #4 Skrevet 28. juni 2022 Savner slike rampestreker jeg. Her i nabolaget er det helt musestille på ettermiddagene. Trist med barn som oppfører seg hele tiden. Anonymkode: 41fb9...fca 7 1
Apis Skrevet 28. juni 2022 #5 Skrevet 28. juni 2022 Husker vi bestilte pizza til naboene, type 35 år siden. Det var tider det. 7 1 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 28. juni 2022 #6 Skrevet 28. juni 2022 Holder barn fortsatt på med det? Husker det var noe vi gjorde på 80-tallet. Det var ekstra gøy når de ble sure.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #7 Skrevet 28. juni 2022 Apis skrev (1 minutt siden): Husker vi bestilte pizza til naboene, type 35 år siden. Det var tider det. Haha det husker jeg vi gjorde også! Anonymkode: e928f...6a1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #8 Skrevet 28. juni 2022 "Slå inn døra" Av en eller annen grunn tror jeg kanskje du overdrive både historien og din reaksjon en del. Det gjør det selvsagt bare mer gøy å terge deg, barn er onde. Anonymkode: 6dc4b...dd5 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #9 Skrevet 28. juni 2022 Athena Catalina skrev (4 minutter siden): Holder barn fortsatt på med det? Husker det var noe vi gjorde på 80-tallet. Det var ekstra gøy når de ble sure. For de utenfor er sikkert dette ekstra gøy, men kan være greit å tenke på at dette påvirker flere. Min pappa var den som ble sinna, løp ut og gjorde et nummer ut av det. Dette spredde seg så flere ringte på. Å sitte i det huset var ganske ubehagelig til tider og det at det var ekstra gøy å ringe på hos oss gjorde det ikke bedre. For ikke tro at sinnet var over idet døra ble lukket igjen. Jeg hatet de som ringte på og stakk av, for de la til ekstra nervøsitet i livet mitt. Det dere lo av, måtte vi slite med mye lenger. Anonymkode: d96f4...e99 4 7 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 28. juni 2022 #10 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For de utenfor er sikkert dette ekstra gøy, men kan være greit å tenke på at dette påvirker flere. Min pappa var den som ble sinna, løp ut og gjorde et nummer ut av det. Dette spredde seg så flere ringte på. Å sitte i det huset var ganske ubehagelig til tider og det at det var ekstra gøy å ringe på hos oss gjorde det ikke bedre. For ikke tro at sinnet var over idet døra ble lukket igjen. Jeg hatet de som ringte på og stakk av, for de la til ekstra nervøsitet i livet mitt. Det dere lo av, måtte vi slite med mye lenger. Anonymkode: d96f4...e99 Herregud, vi var barn 🙄
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #11 Skrevet 28. juni 2022 Haha noen her gjør det av og til, jeg løper etter og lager rare lyder og sier jeg skal kile de om jeg får fanget noen. Aldri fanget noen da 😛 butikk rett over gata så noen har fått med seg at vi er gærne. Anonymkode: f97a5...306
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #12 Skrevet 28. juni 2022 Ringstikkav, i ett ord Anonymkode: f6a15...ef0
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #13 Skrevet 28. juni 2022 Athena Catalina skrev (3 minutter siden): Herregud, vi var barn 🙄 Det var jeg også. Anonymkode: d96f4...e99 2 7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #14 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Når du sitter å ser på tv og noen slår så hard på døra at du nesten tror det er politiet som kommer på dør eller en rasende mann.. åpner døra etter 10 sek og det står ingen der?? Jeg tåler at barn tuller på dørene altså, men å nesten slå inn døra? Anonymkode: ea74e...175 Fest en knappenål med tape på ringeklokka Anonymkode: e9f56...c44
Gjest Cid Skrevet 28. juni 2022 #15 Skrevet 28. juni 2022 Athena Catalina skrev (34 minutter siden): Holder barn fortsatt på med det? Husker det var noe vi gjorde på 80-tallet. Det var ekstra gøy når de ble sure. Vi gjorde det noen ganger på 90 og tidlig 2000 tallet når vi var unge og dum Glad jeg har ringeklokke som ringer på mobilen
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #16 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): "Slå inn døra" Av en eller annen grunn tror jeg kanskje du overdrive både historien og din reaksjon en del. Det gjør det selvsagt bare mer gøy å terge deg, barn er onde. Anonymkode: 6dc4b...dd5 Barn er ikke onde, de søker bare spenning. Hvilke reaksjon tenker du jeg hadde her som er overdrevet? Jeg åpnet døra, det var det ingen og jeg gikk inn igjen. Ikke en voldsom reaksjon det. Er vel noe de fleste hadde gjort om det banket på døra. For min del gjør det ikke noe en sjelden gang, men tenker det kan være skremmende for eldre som bor alene. De er ofte redd på kveldene, og får ikke sove. Anonymkode: ea74e...175 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #17 Skrevet 28. juni 2022 Apis skrev (1 time siden): Husker vi bestilte pizza til naboene, type 35 år siden. Det var tider det. Det gjorde vi og 😄 Anonymkode: 16c1d...6d6 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #18 Skrevet 29. juni 2022 Sånn barnslig liten drittunge har jeg faktisk ALDRI oppført meg som! Men så vokste jeg opp med normal folkeskikk også da... Anonymkode: 881e7...72d 3
Gjest Cid Skrevet 29. juni 2022 #19 Skrevet 29. juni 2022 Apis skrev (11 timer siden): Husker vi bestilte pizza til naboene, type 35 år siden. Det var tider det. Med ananas?
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #20 Skrevet 29. juni 2022 Vi pleide å binde en tråd på vindushaspen og så tok vi harpiks og gned på tråen. Blir en rar lyd som få klarte å finne ut av. Vi lo så vi holdt på å tisse på oss. Sånn hamring er jo ikke greit. Du får stå på lur og når de kommer så brå åpner du døra og skriker BØ! Da kommer de til å tisse på seg🤭 Anonymkode: 91f56...f61 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå