Gå til innhold

Menn som leier horer, hvorfor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 9.7.2022 den 18.55):

Men hun jeg gikk til var kineser og gjorde vel hva hun følte var nødvendig for å tjene penger og det er ikke som om det nødvendigivs er noe tryggere å jobbe i en kinesisk fabrikk enn som prostituert i Norge.

Det var litt av en stigmatisering av kinesere🙈

Anonymkode: 5be22...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør Hunter Biden. Han må være en av dem med mest erfaring i verden når det gjelder prostituerte.

Hunter Biden spent $30k on prostitutes within FIVE MONTHS, documents reveal | Daily Mail Online

Det er nok bare toppen av isfjellet, pluss all kokain, meth etc. som går med hver dag.

Greit når pappa betaler (indirekte gjennom korrupsjon). Hvorfor? Sikkert en kombinasjon av null moralsk kompass, hevet over loven og enormt mye penger. Det varierer vel fra person til person.

Anonymkode: 982f6...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.7.2022 den 19.39):

Hvis man er kjekk nok så hjelper det. Det ligger videoer på youtube av menn som stjeler bilder fra enormt kjekke supermodeller og "chadfisher" og det er helt vanvittig hvordan kvinner kaster seg over dem og synes at "suge pik* min??=" er det mest sjarmerende og interessante som har blitt sagt noen gang.

Kontrasten fra en slik 0.01%-mann til en "bare 9/10" er helt enorm. Jeg tror ikke du skal undervurdere hvor villige kvinner er til å kaste alle hemninger om de ser noen som bare er helt enormt kjekk (snakker om en prosent av en prosent av befolkningen her).

Dette er noe selvfølgelig noe et vanvittig lite antall menn kan, men det er interessant å se.

Jeg så til og med en som skrev i bio at han akkurat hadde sittet i fengsel for seksuelle overgrep mot nevøen sin og så etter hookups, null stress! Det rant inn tilbud og når han spurte om det var noe problem var det selvsagt ikke det 😂

Angående tema; i enkelte kulturer er kjøp/salg av sex enormt vanlig. Et eksempel er jo Thailand, der langt fra er uvanlig at studiner selger sex til noen de kanskje ville hatt sex med uansett for å få råd til siste iphone og en dyr veske. Vi snakker om jenter i tidlig 20-åra som velger "kunder" med omhu og plukker de kjekke. Selv på dyrere hoteller har de av og til "karaokebarer" og slikt som egentlig bare er bordeller hvor man kan betale jenter for enten selskap (at de drikker med deg og synger karaoke og blabla) eller mer. Dette med at kvinner selger kroppen sin er jo ikke noe nytt, og det er jo forståelig når man har en gullgruve mellom beina. I Norge blir det vanligere med "onlyfans" og denslags "lett sexsalg" men det er jo samme prinsippet. Hvis menn hadde hatt samme muligheten til lettjente penger og komplett monopol på et marked hadde man nok sett det den veien, det er ikke at kvinner er unike som ønsker lettjente penger.

Du ser også på dbdr? 

Anonymkode: a38f6...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Spør Hunter Biden. Han må være en av dem med mest erfaring i verden når det gjelder prostituerte.

Hunter Biden spent $30k on prostitutes within FIVE MONTHS, documents reveal | Daily Mail Online

Det er nok bare toppen av isfjellet, pluss all kokain, meth etc. som går med hver dag.

Greit når pappa betaler (indirekte gjennom korrupsjon). Hvorfor? Sikkert en kombinasjon av null moralsk kompass, hevet over loven og enormt mye penger. Det varierer vel fra person til person.

Det der er da ingen pris. Har du sett hva slags timepriser de lovlige prostituerte i Las Vegas tar? Raskt å bygge seg opp en real regning da.

Anonymkode: 029c4...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (8 timer siden):

men de tenker jo ikke på deg som en person. De ser deg jo som en salgsvare.

Nei, de søker sexen. Hvordan de tenker om meg betyr jo ikke noe, jeg nyter øyeblikket :) 

Jeg klarer å tenke selv, ta vare på meg selv. Trenger ikke bli fortalt hvordan jeg skal leve.

Anonymkode: 2697f...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.7.2022 den 18.12):

Jeg vet, sexsalg fremstilles alltid på den måten du skriver.

Helt hjernedødt, du skulle bare visst hvor mange norske som gjør dette av fri vilje. 

Nå har jeg aldri kjøpt sex, men kommer over dette intervjuet nettopp, og synes det får frem en side av sex-salg som sjelden kommer fram:

Anonymkode: e4af1...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Nå har jeg aldri kjøpt sex, men kommer over dette intervjuet nettopp, og synes det får frem en side av sex-salg som sjelden kommer fram:

Anonymkode: e4af1...099

Det skal alltid svartmales, er du klar over at kvinner også kjøper seg selskap av menn? Ikke bare sex, men noen å gå på kino med. Spise ute etc...er et lite marked for det også.

Jeg har også vært på reiser, der vi ikke hadde sex. Men var med som selskap.

Det er forskjell på å være ei som jobber med dette som eneste inntekt, og noen som gjør det etpar ganger pr mnd...frivillig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...