Gå til innhold

Menn som leier horer, hvorfor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mange attraktive som gjør det :) Fordi det er lett tilgjengelig og man får det man vil ha....så ferdig etterpå....

Anonymkode: 2697f...c90

da faller jo argumentet om den stakkars mannen som må kjøpe seg hore for å få seg noe, bort

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 29.6.2022 den 0.47):

Fordi livet er for kort, og noen ganger er det enkleste det beste. Det er forøvrig en myte at menn som kjøper sex stort sett er menn som ikke har sex på andre måter. Å kjøpe sex kan oppleves som en stor fallitterklæring for en som ellers ikke har sex, ikke så mye for en som også har sex ellers. Som regel handler det om at en vil ha noe dønn ukomplisert, med helt klare rammer og avtaler, eller at en er ute etter noe spesifikt. 

Anonymkode: 03a96...7b6

kald og egoistisk handling med andre ord

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han svarte en (kvinnelig) bruker som mente at man bare kunne dra på byen og finne noen dersom man vil ha sex. 

Så det var i så fall denne kvinnelige brukeren som lever i den tro at man at når som helst kan dra på byen og finne en sexpartner. Sannsynligvis fordi verden fungerer slik for henne. 

Anonymkode: 4e822...2e0

Han svarte meg. Jeg vet ikke om han mente å svare en annen, men jeg er generelt skeptisk til kliniske studier som er gjort på én person – deg selv. Det er ikke sånn verden funker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.6.2022 den 7.48):

Enkelt og bra for mange, husk at det finnes horer som liker det de gjør også. Helt vanlige kvinner.

Men det fleste som kjøper sex er jo menn i forhold, som regel gifte. Dette utgjør 80-90% av kundene. Da slipper de å ha noen på si, er ferdig når man går ut av døra. Får det man vil ha.

Slipper å krangle med ei sur kjerring hjemme, der sexen har vært død eller fraværende lenge. Mange forhold er styrt av kvinnen, hun bestemmer når de skal ha sex. Type 1 gang pr mnd for eks.

- Hilsen ei som kan alt om dette... :) 

første avsnitt er utrolig naivt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kunnskap personlig pga jeg føler det er feil og kjøpe. 

Kjenner flere som kjøper sex, de er ikke stygge menn. Noen er gifte noen er single.  
Røde tråden igjennom dette, er at det er en ryddig måte og ha sex på.  

Ons kan føre med seg damer som vil mere. Sprer rykter, graviditet.  

Så jeg sier ikke at det er i orden. Men jeg forstår det godt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskusjon69 skrev (På 30.6.2022 den 20.35):

Enkelte som ikke får se noe, de voldtar til slutt, når suget blir stort nok tar de til og med andre mannfolk. Er bare å lese seg opp litt på hva som skjer i fengsler i USA f eks det.

Da kjenner ikke du mange, vet om flere som er godt gift som holder ut pga barna.

skal nok mer til enn et sug for å ty til voldtekt. Med denne logikken sier du jo at samtluge menn er potensielle voldtektsforbrytere bare de blir seksuelt frustrerte nok. Det er en skremmende tankegang. Og du bruker folk i fengsel som eksempel? Altså det er en grunn for at de får flere år i fengsel. De er ikke mors beste barn akkurat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Teknisk korrekt. Og om du står i et brennende rom i øverste etasje. Så velger du også selv om du hopper ut av vinduet. Men det endrer ikke på faktum at de færreste hopper ut av vinduet i øverste etasje fordi de har lyst. 

Det er så lett å dømme andre når man ikke evner å se og forstå at også i Norge kan folk bli desperate og ikke klare å se (eller vite om) bedre alternativer. Det må være privilegium å kunne sitte på utsiden og rette pekefinger, uten å trenge å sette seg inn i andres situasjon. 

Anonymkode: c2ca9...3df

har du satt deg inn i de prostituertes situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.7.2022 den 19.39):

Hvis man er kjekk nok så hjelper det. Det ligger videoer på youtube av menn som stjeler bilder fra enormt kjekke supermodeller og "chadfisher" og det er helt vanvittig hvordan kvinner kaster seg over dem og synes at "suge pik* min??=" er det mest sjarmerende og interessante som har blitt sagt noen gang.

Kontrasten fra en slik 0.01%-mann til en "bare 9/10" er helt enorm. Jeg tror ikke du skal undervurdere hvor villige kvinner er til å kaste alle hemninger om de ser noen som bare er helt enormt kjekk (snakker om en prosent av en prosent av befolkningen her).

Dette er noe selvfølgelig noe et vanvittig lite antall menn kan, men det er interessant å se.

Jeg så til og med en som skrev i bio at han akkurat hadde sittet i fengsel for seksuelle overgrep mot nevøen sin og så etter hookups, null stress! Det rant inn tilbud og når han spurte om det var noe problem var det selvsagt ikke det 😂

Angående tema; i enkelte kulturer er kjøp/salg av sex enormt vanlig. Et eksempel er jo Thailand, der langt fra er uvanlig at studiner selger sex til noen de kanskje ville hatt sex med uansett for å få råd til siste iphone og en dyr veske. Vi snakker om jenter i tidlig 20-åra som velger "kunder" med omhu og plukker de kjekke. Selv på dyrere hoteller har de av og til "karaokebarer" og slikt som egentlig bare er bordeller hvor man kan betale jenter for enten selskap (at de drikker med deg og synger karaoke og blabla) eller mer. Dette med at kvinner selger kroppen sin er jo ikke noe nytt, og det er jo forståelig når man har en gullgruve mellom beina. I Norge blir det vanligere med "onlyfans" og denslags "lett sexsalg" men det er jo samme prinsippet. Hvis menn hadde hatt samme muligheten til lettjente penger og komplett monopol på et marked hadde man nok sett det den veien, det er ikke at kvinner er unike som ønsker lettjente penger.

Anonymkode: 982f6...a7e

vanlig eller ikke. Det er utrolig trist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Gledespike er et bedre ord synes jeg :) Fordi jeg sprer jo glede til menn, som mangler sexen hjemme. Men får det hos meg, som igjen gjør at forholdet deres varer.

Et forhold som ikke er verdt noe. Falskt lureri. At du ikke skammer deg over å bidra til å bedra noen på den måten! Håper du er flink med beskyttelse og jevnlig testing.

Anonymkode: f2239...6ae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Helene1982 said:

Han svarte meg. Jeg vet ikke om han mente å svare en annen, men jeg er generelt skeptisk til kliniske studier som er gjort på én person – deg selv. Det er ikke sånn verden funker.

Du svarte meg et fullstendig goddagmannøkseskaft-svar. Du begynte å snakke om "det er ingen menneskerett å ha sex etc.", det er det ingen som har påstått. Vennligst ikke legg ord i munnen på meg, og slutt med stråmannsargumentasjon.

Nei, vanlige menn kan ikke bare gå på byen og finne en dame som vil ha sex med dem. Det er helt virkelighetsfjernt at dere tror det er slik.

Anonymkode: 76d2d...652

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du svarte meg et fullstendig goddagmannøkseskaft-svar. Du begynte å snakke om "det er ingen menneskerett å ha sex etc.", det er det ingen som har påstått. Vennligst ikke legg ord i munnen på meg, og slutt med stråmannsargumentasjon.

Nei, vanlige menn kan ikke bare gå på byen og finne en dame som vil ha sex med dem. Det er helt virkelighetsfjernt at dere tror det er slik.

Anonymkode: 76d2d...652

Inkludert meg. Jeg har aldri sagt: det er ingen menneskerett å ha sex etc. Du legger ord i din egen munn.

Jeg har aldri sagt at jeg tror at menn kan gå på byen og finne noen hver eneste helg. Det var faktisk poenget mitt. Og det blir unøyaktig å si at "dere" tror det er slik, når jeg kun kan svare for meg selv, og ikke alle kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Helene1982 said:

Inkludert meg. Jeg har aldri sagt: det er ingen menneskerett å ha sex etc. Du legger ord i din egen munn.

Jeg har aldri sagt at jeg tror at menn kan gå på byen og finne noen hver eneste helg. Det var faktisk poenget mitt. Og det blir unøyaktig å si at "dere" tror det er slik, når jeg kun kan svare for meg selv, og ikke alle kvinner.

Så du er trådstarter altså? I så fall så var det dette du skrev:

On 6/28/2022 at 9:37 PM, AnonymBruker said:

Er det ikke bare bedre å dra ut på en lørdag kveld og finne noen å få med hjem fra byen? 

Anonymkode: fd270...951

Og dette er altså ikke et alternativ for veldig mange menn. Hvis du tror det er du ekstremt virkelighetsfjern.

Anonymkode: 029c4...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så du er trådstarter altså? I så fall så var det dette du skrev:

Og dette er altså ikke et alternativ for veldig mange menn. Hvis du tror det er du ekstremt virkelighetsfjern.

Anonymkode: 029c4...49b

Jeg er Helene1982. Ikke anonym. Første sitat: ja. andre sitat: nei. Og nei, jeg tror ikke det ref. sitat 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det blir stadig flere menn som ikke er i nærheten av noe som helst.

Anonymkode: 43921...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (3 timer siden):

første avsnitt er utrolig naivt

Nei, det finnes.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Et forhold som ikke er verdt noe. Falskt lureri. At du ikke skammer deg over å bidra til å bedra noen på den måten! Håper du er flink med beskyttelse og jevnlig testing.

Anonymkode: f2239...6ae

Falskt er det ikke, de får det som ønskes :) Alt skjer med kondom såklart. Mine menn er jo gifte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei, det finnes.

Falskt er det ikke, de får det som ønskes :) Alt skjer med kondom såklart. Mine menn er jo gifte.

antar du er en av disse men altså hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Maleficenta skrev (9 timer siden):

antar du er en av disse men altså hvorfor?

Fungerer så bra, sex og penger. I liten skala såklart, kanskje 2 ganger pr mnd. 

Har jo valgt disse mennene selv, som jeg liker å ha sex med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.7.2022 den 10.36):

Tullprat. Det er ingen som har så mye bruksmidler som single menn, og ikke trenger en så mye som single mann heller. F.eks. trenger du jo ingen hytte å flykte til for litt fred og ro, når du har fred og ro hver dag der du bor fast.

Single menn lever som regel økonomisk nøkternt, og bruker generelt lite penger på unødvendig rask og rot. Følgelig kan du ha en helt normal median-inntekt, men allikevel ha mer penger til ren forlystelse (som f.eks. sexkjøp) enn en mann med både kone og barn.

Kvinner er storkonsumenter, og dyre i drift. Selv om en deler alle utgifter 50/50, vil allikevel forbruket ditt skyte i været i det øyeblikket du får deg samboer/kone. Så det du evt. sparer i å dele husleie, lån etc. blir like fort spist opp igjen - og vel så det - i form av at det forventes en høyere standard (er lik dyrere), og som sagt i at mye av fellesmidlene vil kastes bort på unødvendig rask og rot. 

Anonymkode: 03a96...7b6

Her er det fristende å bruke dine ord, altså tullprat, men det er tull siden folk opplever det forskjellig.

Etter at eksen gikk fra meg så sitter jeg med omtrent de samme utgiftene på bil, forsikringer, huslån etc. Forskjellen nå er at jeg må ta alt selv og ikke dele det med eksen. Litt lavere utgifter til mat etc hjelper ikke stort. Jeg har mye dårligere råd nå enn da jeg var i et forhold. Det er ikke et poeng i denne debatten, men jeg ville bare poengtere at du tar helt feil om du tror menn stort sett kommer bra ut av det økonomisk etter en skilsmisse.

Anonymkode: 29e6b...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Fungerer så bra, sex og penger. I liten skala såklart, kanskje 2 ganger pr mnd. 

Har jo valgt disse mennene selv, som jeg liker å ha sex med.

men de tenker jo ikke på deg som en person. De ser deg jo som en salgsvare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.6.2022 den 21.37):

Er det ikke bare bedre å dra ut på en lørdag kveld og finne noen å få med hjem fra byen? 

Anonymkode: fd270...951

For mange handler det nok om at det krever tid og innsats, som en gjerne heller skulle brukt på andre ting, og suksessraten kan være høyst varierende. For en som har lyst til å tilbringe tiden på byen med venner og mennesker en er interesserte i kan sikkert det å "jobbe" gjennom kvelden, med ubehaget avvisningene underveis gir og tid brukt i samtale (med kvinner) en egentlig finner ganske uinteressante, fortone seg som bortkastet tid om en er garantert suksess med en fysisk mye mer attraktiv kvinne uten å "kaste bort" tid.

Det forutsetter nok samtidig at en enten ikke lar seg plage av at den andre egentlig ikke har så veldig lyst, eller klarer å overbevise seg selv om at den har det, og det er nok der det fort blir vanskelig å se vitsen og gleden for mange av oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...