Gå til innhold

Menn som leier horer, hvorfor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Du valgte det fortsatt selv.

Anonymkode: 2697f...c90

Teknisk korrekt. Og om du står i et brennende rom i øverste etasje. Så velger du også selv om du hopper ut av vinduet. Men det endrer ikke på faktum at de færreste hopper ut av vinduet i øverste etasje fordi de har lyst. 

Det er så lett å dømme andre når man ikke evner å se og forstå at også i Norge kan folk bli desperate og ikke klare å se (eller vite om) bedre alternativer. Det må være privilegium å kunne sitte på utsiden og rette pekefinger, uten å trenge å sette seg inn i andres situasjon. 

Anonymkode: c2ca9...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Teknisk korrekt. Og om du står i et brennende rom i øverste etasje. Så velger du også selv om du hopper ut av vinduet. Men det endrer ikke på faktum at de færreste hopper ut av vinduet i øverste etasje fordi de har lyst. 

Det er så lett å dømme andre når man ikke evner å se og forstå at også i Norge kan folk bli desperate og ikke klare å se (eller vite om) bedre alternativer. Det må være privilegium å kunne sitte på utsiden og rette pekefinger, uten å trenge å sette seg inn i andres situasjon. 

Anonymkode: c2ca9...3df

For et tåpelig svar. Slutt å spill offer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.6.2022 den 0.35):

Du vet vel selv hvor høye krav kvinner har til utseende. 

Anonymkode: 825c0...547

Halvparten av de som kjøper sex har jo kjæreste... 🤦‍♀️

Svaret er at svært mange menn er egoistiske drittsekker. De tenker bare på egen nytelse og klarer å legge vekk realiteten: menneskehandel, narkohandel, menneskesmugling, barnearbeid og utnyttelse av barn er det de egentlig kjøper.

Anonymkode: a0301...f3a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mannlige sexkjøpere representerer hele spekteret mht alder, sosioøkonomisk status, klassetilhøringhet, attraktivitet, intelligens og andre evner. Motivasjonen varierer selvsagt også mye; fra den desperat ensomme fyren som av ulike grunner ikke er i stand til å oppnå sex og nærhet på normalt vis til de ekstremt ressusterke (mht utsseende, status, økonomi mv) som ønsker litt seksuell kontakt uten følelser eller forpliktelser av noe slag.

Anonymkode: 924fa...761

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Mannlige sexkjøpere representerer hele spekteret mht alder, sosioøkonomisk status, klassetilhøringhet, attraktivitet, intelligens og andre evner. Motivasjonen varierer selvsagt også mye; fra den desperat ensomme fyren som av ulike grunner ikke er i stand til å oppnå sex og nærhet på normalt vis til de ekstremt ressusterke (mht utsseende, status, økonomi mv) som ønsker litt seksuell kontakt uten følelser eller forpliktelser av noe slag.

Stemmer det, min faste er kjekke voksne menn. De vil koble av, slippe noe mas og stress som det medfører med å ha ei elskerinne på si.

Hos meg får de også det de vil ha, som de aldri ville fått hjemme. Krydder som gjør at forholdet deres varer.

Er dere klar over at mange i langvarige forhold kan gå årevis uten sex? Det er som regel kvinnen i et forhold som bestemmer når man skal ha sex, fordi det er alltid greit å avvise mannen. Men om kvinnen blir avvist når han søker sex...da er helvete i gang.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det har noe med selvfølelse å gjøre, de føler seg som maktmenn når de betaler og bestemmer

Anonymkode: a1602...ab5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det har noe med selvfølelse å gjøre, de føler seg som maktmenn når de betaler og bestemmer

Hvordan vet du dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Ja, noen jakter nok også på følelsen av å kunne kontrollere unge, supervakre kvinner uten å måtte løfte en finger, 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hvordan vet du dette?

Fordi jeg var gift med en horekunde

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjøpte sex fordi jeg var over 30 og jomfru. Fant en prostituert på nettside og møtte opp hos henne. Slet med å få ereksjon og ga opp sexen ganske tidlig. Så spurte henne om jeg i stedet kunne få klem og bli holdt rundt for jeg hadde aldri opplevd det heller. Det var heller ikke noe særlig siden det var en betalt klem. Kanskje den hadde føltes bedre ut om jeg hadde forklart situasjonen til henne, at jeg aldri hadde fått en klem, hverken fra kjæreste, venner eller familie. At hun da hadde tenkt:  alle burde oppleve å få en klem. Men jeg sa ingenting og hun tenkte nok sikkert bare: ikke noe gøy å klemme denne mannen, men bedre enn å ha sex med han. 

Jeg skjønner for øvrig veldig godt de som mener kjøp av sex er umoralsk og jeg tror ikke at dama jeg kjøpte sex hos likte det. Men hun jeg gikk til var kineser og gjorde vel hva hun følte var nødvendig for å tjene penger og det er ikke som om det nødvendigivs er noe tryggere å jobbe i en kinesisk fabrikk enn som prostituert i Norge.

Anonymkode: 97da3...ede

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Svaret er at svært mange menn er egoistiske drittsekker. De tenker bare på egen nytelse og klarer å legge vekk realiteten: menneskehandel, narkohandel, menneskesmugling, barnearbeid og utnyttelse av barn er det de egentlig kjøper.

Wow. Alt dette får man på kjøpet dersom man f.eks. kjøper sex av ei norsk sykepleier-studine som selger sex via tinder. Litt av en pakkedeal. 

Anonymkode: 4e822...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

En stor andel av utenlandske prostituerte i Norge er ofre for menneskehandel. Kjøper du sex, så støtter du en ekstremt kynisk bransje.

Mann

Anonymkode: 8ca34...711

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

En stor andel av utenlandske prostituerte i Norge er ofre for menneskehandel. Kjøper du sex, så støtter du en ekstremt kynisk bransje.

Mann

Anonymkode: 8ca34...711

Det er ikke vits å signere innlegget med "Mann", det er jo ingen som kan vite kjønnet ditt og da er det ikke relevant i diskusjonen. 

Mvh

Professor i menneskehandel. 

Anonymkode: ba841...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
13 hours ago, AnonymBruker said:

Tullprat. Det er ingen som har så mye bruksmidler som single menn, og ikke trenger en så mye som single mann heller. F.eks. trenger du jo ingen hytte å flykte til for litt fred og ro, når du har fred og ro hver dag der du bor fast.

Single menn lever som regel økonomisk nøkternt, og bruker generelt lite penger på unødvendig rask og rot. Følgelig kan du ha en helt normal median-inntekt, men allikevel ha mer penger til ren forlystelse (som f.eks. sexkjøp) enn en mann med både kone og barn.

Kvinner er storkonsumenter, og dyre i drift. Selv om en deler alle utgifter 50/50, vil allikevel forbruket ditt skyte i været i det øyeblikket du får deg samboer/kone. Så det du evt. sparer i å dele husleie, lån etc. blir like fort spist opp igjen - og vel så det - i form av at det forventes en høyere standard (er lik dyrere), og som sagt i at mye av fellesmidlene vil kastes bort på unødvendig rask og rot. 

Anonymkode: 03a96...7b6

For noe tull! Veldig mange single menn har mye hobbyer som krever en del penger. Det har jeg selv som singel mann, og mange av de som driver med samme aktivitetene som meg er i samme båt.

Hilsen singel mann med ingeniørjobb som lever fra lønnsslipp til lønsslipp uten noe som helst spart opp (hvis man ser bort fra verdien i bil og boilig minus lånet.).

Og alt er dyrere som enslig fra mat, til bolig, til strøm, til transport, og reise, osv. Og til sammen blir forskjellen veldig stor til slutt mellom en enslig og et pars økonomi. Enslige med en vanlig inntekt har som regel ikke i nærheten av råd til en hytte eller en båt eller slikt som ekstremt mange par har råd til å unne seg.

13 hours ago, AnonymBruker said:

Det er ingen homofile menn som trenger betale for sex, det er minst like enkelt for dem som det er for damer. Det er ikke et marked for å ta betalt for sex med menn.

Anonymkode: 76d2d...652

Ingen er vel å ta i. Finnes sikkert en del eldre homofile menn som ikke er så attraktive for de andre homofile. Men generelt så har homofile menn lett tilgang på sex ja. Og det er vel også grunnen til at det jeg har lest om prostituerte for homofile er at de for det meste er veldig unge gutter langt under myndighetsalder, og at betalingen er så dårlig at med en gang de blir gamle nok til å skaffe seg en vanlig jobb så slutter de med prostitusjonen fordi en helt vanlig jobb faktisk betaler bedre... Og den lave lønna er vel en refleksjon av hvor lite markedet er for den typen tjenester.

Anonymkode: 029c4...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.6.2022 den 0.24):

Jeeez!

Det er som å se en fattig afrikaner på randen av sultedøden og si "hvorfor skaffer han seg ikke bare en jobb".

Anonymkode: e585e...d0c

er det vel ikke. Hvordan forklarer du attraktive hollywoodstjerner som kan få hvem de vil, som leier seg hore? 

Endret av Maleficenta
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maleficenta skrev (7 timer siden):

er det vel ikke. Hvordan forklarer du attraktive hollywoodstjerner som kan få hvem de vil, som leier seg hore? 

Mange attraktive som gjør det :) Fordi det er lett tilgjengelig og man får det man vil ha....så ferdig etterpå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det er ingen homofile menn som trenger betale for sex, det er minst like enkelt for dem som det er for damer. Det er ikke et marked for å ta betalt for sex med menn. Hadde det vært det ville det selvsagt skjedd. Og ingen ville sett på prostituerte menn som offer.

Tror du at en vanlig utseende mann bare kan dra på byen og finne en dame som vil ha sex med han? Det forundrer meg hvor liten innsikt kvinner har i hvor vanskelig kjønnsmarkedet er for menn, ikke rart slike tråder som dette opprettes 😅

Anonymkode: 76d2d...652

Det er et marked for menn som selger sex til menn. jeg er forundret over at du ikke vet dette, men ok

Jeg skrev dette:

Sitat

"Det virker som at du tar utgangspunkt i at kvinner må "lures" og ikke har glede av sex. At man må bruke triks og knep for å "få med ei dame hjem""

Du svarte: Tror du at en vanlig utseende mann bare kan dra på byen og finne en dame som vil ha sex med han? Det forundrer meg hvor liten innsikt kvinner har i hvor vanskelig kjønnsmarkedet er for menn, ikke rart slike tråder som dette opprettes 😅

Det som forundrer meg, er at du forventer at alle mennesker har "rett til å få sex" hver gang de er på byen. Det finnes mange menn som mener "vakre, unge kvinner", når de sier "kvinner" Det finnes nemlig mange kvinner som også leter etter en partner, men som ikke lykkes hver eneste helg.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 6/29/2022 at 7:48 AM, AnonymBruker said:

Enkelt og bra for mange, husk at det finnes horer som liker det de gjør også. Helt vanlige kvinner.

Men det fleste som kjøper sex er jo menn i forhold, som regel gifte. Dette utgjør 80-90% av kundene. Da slipper de å ha noen på si, er ferdig når man går ut av døra. Får det man vil ha.

Slipper å krangle med ei sur kjerring hjemme, der sexen har vært død eller fraværende lenge. Mange forhold er styrt av kvinnen, hun bestemmer når de skal ha sex. Type 1 gang pr mnd for eks.

- Hilsen ei som kan alt om dette... :) 

Fordi du er hore eller fordi du er horekunde?

Anonymkode: 85678...001

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Fordi du er hore eller fordi du er horekunde?

Anonymkode: 85678...001

Gledespike er et bedre ord synes jeg :) Fordi jeg sprer jo glede til menn, som mangler sexen hjemme. Men får det hos meg, som igjen gjør at forholdet deres varer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Helene1982 skrev (4 timer siden):

Du svarte: Tror du at en vanlig utseende mann bare kan dra på byen og finne en dame som vil ha sex med han? Det forundrer meg hvor liten innsikt kvinner har i hvor vanskelig kjønnsmarkedet er for menn, ikke rart slike tråder som dette opprettes 😅

Det som forundrer meg, er at du forventer at alle mennesker har "rett til å få sex" hver gang de er på byen. Det finnes mange menn som mener "vakre, unge kvinner", når de sier "kvinner" Det finnes nemlig mange kvinner som også leter etter en partner, men som ikke lykkes hver eneste helg.

Han svarte en (kvinnelig) bruker som mente at man bare kunne dra på byen og finne noen dersom man vil ha sex. 

Så det var i så fall denne kvinnelige brukeren som lever i den tro at man at når som helst kan dra på byen og finne en sexpartner. Sannsynligvis fordi verden fungerer slik for henne. 

Anonymkode: 4e822...2e0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...