AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #81 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Her er det jeg ikke forstår, kanskje noen kan forklare det for meg. Dersom ei jente har flere titalls sexpartnere årlig (slik mange har) og blir med på gruppesex, gangbangs etc. så er hun tøff, frigjort, modig og alt som er bra. Men dersom hun finner ut at hun skal ta betalt for noe av dette så blir hun plutselig et offer som det er kjempesynd på. Hvordan henger det sammen? Anonymkode: 4e822...2e0 Det har med å selge kroppen sin å gjøre. Kroppen skal ikke være en handelsvare. Anonymkode: eac46...299 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #82 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kroppen skal ikke være en handelsvare. Hvis personen selv ønsker at sin egen kropp skal (eller kan) være det, da? Skal du eller jeg overstyre dette selvstendige valget? Eller psykologisere det halvt i hjel, og hevde eier av kropp ikke greier å utføre sin råderett over egen kropp i takt med din og andres moral? Anonymkode: 7efad...dd0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #83 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det har med å selge kroppen sin å gjøre. Kroppen skal ikke være en handelsvare. Hvorfor ikke? Hva med fysioterapeuter, kiropraktorer og massører? De selger også kroppslige tjenester. Anonymkode: 4e822...2e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #84 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 2.7.2022 den 13.24): Helt enig, det viktig å se begge sider. Er jo kvinnen som velger å tilby en tjeneste for penger, hvem utnytter hvem? Det er jo mindretallet som selger sex under tvang. Menn som ikke får sex på andre måter enn å kjøpe blir utnyttet av kvinner som tilbyr dette mot penger, kanskje mye penger også. Dette vil ingen snakke om, fordi det er alltid kvinnen som skal være offer. - Hilsen ei med lang erfaring...frivillig! Anonymkode: 2697f...c90 Kult å se at du er enig i at jeg er et dårlig menneske for å ha latt meg kjøpe til å tolerere at mange menn har jukket på meg mens de har fortalt meg hvor deilig jeg syns det er mens jeg inni meg har regnet på hvor mange flere ganger jeg må gjøre det før jeg kan ta pause før de neste regningene kommer. Jeg var nettopp begynt på VGs langt hjemmefra, med foreldre som ikke evnet å hjelpe. Du mener vel også jeg også er skyld i at flere av mennene jeg utnyttet valgte å ta tjenester jeg ikke solgte. Ingen tvang meg til å utnytte menn ved å tilby sex mot penger. Men jeg hadde aldri gjort det om jeg hadde følt at alternativet var bedre. Og jeg hadde aldri gjort det om jeg hadde forstått hva det kan gjøre med meg. Hvor ødeleggende det kan være. Stakkars menn som trengte sex. Jeg trengte mat og penger til husleie. Men det er jo ingenting sammenlignet med en mannlig orgasme. Så fy meg for å være et så dårlig menneske at jeg utnyttet de stakkars gamle mennene. Anonymkode: c2ca9...3df 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #85 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Her er det jeg ikke forstår, kanskje noen kan forklare det for meg. Dersom ei jente har flere titalls sexpartnere årlig (slik mange har) og blir med på gruppesex, gangbangs etc. så er hun tøff, frigjort, modig og alt som er bra. Men dersom hun finner ut at hun skal ta betalt for noe av dette så blir hun plutselig et offer som det er kjempesynd på. Hvordan henger det sammen? Anonymkode: 4e822...2e0 Ja, dette er fordi alt med prostitusjon skal slås ned på. Fordi ALLE som selger sex gjør det under TVANG, slik fremstilles det. Tenk heller på når du selger deg 8timer om dagen til en arbeidsgiver, for en lav lønn i tillegg. Er det bedre enn å selge sex frivillig? Der man "jobber" 2t i uken for eks. Tjener like mye som en lavlønnet jobb som er 37,5t i uken. AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det har med å selge kroppen sin å gjøre. Kroppen skal ikke være en handelsvare. Anonymkode: eac46...299 Jo, mennesket er jo en handelsvare. Er jo det alt handler om i livet, vi selger oss til en arbeidsgiver. Anonymkode: 2697f...c90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #86 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kult å se at du er enig i at jeg er et dårlig menneske for å ha latt meg kjøpe til å tolerere at mange menn har jukket på meg mens de har fortalt meg hvor deilig jeg syns det er mens jeg inni meg har regnet på hvor mange flere ganger jeg må gjøre det før jeg kan ta pause før de neste regningene kommer. Jeg var nettopp begynt på VGs langt hjemmefra, med foreldre som ikke evnet å hjelpe. Du mener vel også jeg også er skyld i at flere av mennene jeg utnyttet valgte å ta tjenester jeg ikke solgte. Ingen tvang meg til å utnytte menn ved å tilby sex mot penger. Men jeg hadde aldri gjort det om jeg hadde følt at alternativet var bedre. Og jeg hadde aldri gjort det om jeg hadde forstått hva det kan gjøre med meg. Hvor ødeleggende det kan være. Stakkars menn som trengte sex. Jeg trengte mat og penger til husleie. Men det er jo ingenting sammenlignet med en mannlig orgasme. Så fy meg for å være et så dårlig menneske at jeg utnyttet de stakkars gamle mennene. Absolutt ingen i Norge trenger å selge sex for å overleve. Absolutt ingen. Så ikke prøv deg engang. Du solgte sex fordi det var den kjappeste og enkleste inntektskilden. Som garantert betalte laangt bedre enn å jobbe i kassen på Kiwi eller Rema. Bor selv i en stor by i Norge og har matchet på Tinder med flere norske jenter hvor det raskt har vist seg at de selger sex. Fordi det er lettjente penger. Sletter og rapporterer for øvrig slike matcher med en gang. Anonymkode: 4e822...2e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #87 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kult å se at du er enig i at jeg er et dårlig menneske for å ha latt meg kjøpe til å tolerere at mange menn har jukket på meg mens de har fortalt meg hvor deilig jeg syns det er mens jeg inni meg har regnet på hvor mange flere ganger jeg må gjøre det før jeg kan ta pause før de neste regningene kommer. Jeg var nettopp begynt på VGs langt hjemmefra, med foreldre som ikke evnet å hjelpe. Du mener vel også jeg også er skyld i at flere av mennene jeg utnyttet valgte å ta tjenester jeg ikke solgte. Ingen tvang meg til å utnytte menn ved å tilby sex mot penger. Men jeg hadde aldri gjort det om jeg hadde følt at alternativet var bedre. Og jeg hadde aldri gjort det om jeg hadde forstått hva det kan gjøre med meg. Hvor ødeleggende det kan være. Stakkars menn som trengte sex. Jeg trengte mat og penger til husleie. Men det er jo ingenting sammenlignet med en mannlig orgasme. Så fy meg for å være et så dårlig menneske at jeg utnyttet de stakkars gamle mennene. Anonymkode: c2ca9...3df Herregud, snakk om å spille offer. Dette valgte du selv, du måtte ikke selge sex. Men tok dette valget selv. AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Absolutt ingen i Norge trenger å selge sex for å overleve. Absolutt ingen. Så ikke prøv deg engang. Du solgte sex fordi det var den kjappeste og enkleste inntektskilden. Som garantert betalte laangt bedre enn å jobbe i kassen på Kiwi eller Rema. Bor selv i en stor by i Norge og har matchet på Tinder med flere norske jenter hvor det raskt har vist seg at de selger sex. Fordi det er lettjente penger. Sletter og rapporterer for øvrig slike matcher med en gang. Anonymkode: 4e822...2e0 Helt enig, for en håpløs fremstilling i innlegget du siterte. Anonymkode: 2697f...c90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #88 Del Skrevet 8. juli 2022 Hvis det er så mange damer som er nødt til å selge sex for å overleve, hvordan klarer menn seg uten å gjøre dette? Eller er det slik at tilsvarende menn dør? Anonymkode: 76d2d...652 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #89 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 28.6.2022 den 21.37): Er det ikke bare bedre å dra ut på en lørdag kveld og finne noen å få med hjem fra byen? Anonymkode: fd270...951 ALL menneskehandel er utført av av empatisløse, egositiske mennesker, men kun tanke på egne behov. De dreper selvfølelsen til menneskene de kjøper og forstår ikke/eller liker det. Syke egoisitiske jævler! Ingen har KRAV på sex, INGEN! Anonymkode: a466d...04a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #90 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ALL menneskehandel er utført av av empatisløse, egositiske mennesker, men kun tanke på egne behov. De dreper selvfølelsen til menneskene de kjøper og forstår ikke/eller liker det. Syke egoisitiske jævler! Ingen har KRAV på sex, INGEN! Anonymkode: a466d...04a Nei, det er ikke slik at man har krav på det. Man betaler jo for det. Anonymkode: 4e822...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #91 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, det er ikke slik at man har krav på det. Man betaler jo for det. Anonymkode: 4e822...2e0 Ehhh.. er jo det som er menneskehandel. Synd man ikke kan kjøpe IQ eller empati. Anonymkode: a466d...04a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #92 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): ALL menneskehandel er utført av av empatisløse, egositiske mennesker, men kun tanke på egne behov. De dreper selvfølelsen til menneskene de kjøper og forstår ikke/eller liker det. Syke egoisitiske jævler! Ingen har KRAV på sex, INGEN! Anonymkode: a466d...04a menn blir voldelige når de ikke får tømt seg da. Og mange liker ikke å runke så da må det bli sex. Det er ikke sunt for et samfunn med en haug av menn som ikke får seg noe. Anonymkode: fd270...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #93 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ehhh.. er jo det som er menneskehandel. Synd man ikke kan kjøpe IQ eller empati. Like mye menneskehandel som å gå til en massør, kiropraktor eller fysioterapeut. Ser ikke problemet så lenge tjenesten selges frivillig. Og når det er for eksempel er norske jenter fra godt møblerte hjem som selger sex over tinder så er det liten tvil om at det er høyst frivillig. Anonymkode: 4e822...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #94 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ehhh.. er jo det som er menneskehandel. Synd man ikke kan kjøpe IQ eller empati. Anonymkode: a466d...04a Menneskehandel er det når du selger deg til en arbeidsgiver. Anonymkode: 2697f...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #95 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis det er så mange damer som er nødt til å selge sex for å overleve, hvordan klarer menn seg uten å gjøre dette? Eller er det slik at tilsvarende menn dør? Anonymkode: 76d2d...652 Raske penger.....mye penger, er det som lokker alle ut i dette. Noen helt frivillig, andre under tvang: de ble lurt inn i det. For min del startet jeg som student, i liten skala. Det fungerte bra, derfor gjør jeg det enda 1-2 ganger pr mnd....som single er dette perfekt for meg i stedet for å ha en mann på si som maser. Nå er det sex og ut døra...for en pen sum. Sex jeg nyter. Anonymkode: 2697f...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #96 Del Skrevet 8. juli 2022 Personlig forstår jeg ikke hvordan man kan bli kåt i en slik situasjon, det er virkelig en fullstendig avtennende tanke å betale for det. Jeg kan heller ikke skjønne at man unngår å drepe lysten og hyggen ved sex om man selger det med høy hyppighet. Jeg tror ikke det er et sunt yrke. På den annen side er det litt merkelig hvordan mange har ONS svært hyppig og ikke ser på det motsatte kjønn som stort mer enn et onaniverktøy, og sier at det "er jo bare sex og har ingenting med følelser å gjøre", mens det plutselig ikke er bare sex om penger er involvert. Så lenge det er 100% frivillig ser jeg ikke noe prinsipielt galt med prostitusjon, selv om jeg i praksis ser mange utfordringer og potensielle problemer. Anonymkode: 1b86d...230 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #97 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Personlig forstår jeg ikke hvordan man kan bli kåt i en slik situasjon, det er virkelig en fullstendig avtennende tanke å betale for det. Jeg kan heller ikke skjønne at man unngår å drepe lysten og hyggen ved sex om man selger det med høy hyppighet. Jeg tror ikke det er et sunt yrke. På den annen side er det litt merkelig hvordan mange har ONS svært hyppig og ikke ser på det motsatte kjønn som stort mer enn et onaniverktøy, og sier at det "er jo bare sex og har ingenting med følelser å gjøre", mens det plutselig ikke er bare sex om penger er involvert. Så lenge det er 100% frivillig ser jeg ikke noe prinsipielt galt med prostitusjon, selv om jeg i praksis ser mange utfordringer og potensielle problemer. Anonymkode: 1b86d...230 Det er fordi du ikke vet hvordan dette fungerer. Anonymkode: 2697f...c90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #98 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Absolutt ingen i Norge trenger å selge sex for å overleve. Absolutt ingen. Så ikke prøv deg engang. Du solgte sex fordi det var den kjappeste og enkleste inntektskilden. Som garantert betalte laangt bedre enn å jobbe i kassen på Kiwi eller Rema. Bor selv i en stor by i Norge og har matchet på Tinder med flere norske jenter hvor det raskt har vist seg at de selger sex. Fordi det er lettjente penger. Sletter og rapporterer for øvrig slike matcher med en gang. Anonymkode: 4e822...2e0 Jeg var ikke gammel nok til å sitte i kassa på Rema. Jeg slutten etter litt over 2 år da den økonomiske situasjonen bedret seg da jeg gikk annen jobb. Da var jeg gammel nok til å selge øl. Jeg valgte en lavtlønnet jobb foran sexsalg da jeg fikk muligheten. Anonymkode: c2ca9...3df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #99 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Herregud, snakk om å spille offer. Dette valgte du selv, du måtte ikke selge sex. Men tok dette valget selv. Helt enig, for en håpløs fremstilling i innlegget du siterte. Anonymkode: 2697f...c90 Jeg kunne vært enig om jeg var 25. Men jeg var ikke det. Jeg begynte VGS i rett alder. Desemberbarn. You do the math. Anonymkode: c2ca9...3df 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 8. juli 2022 #100 Del Skrevet 8. juli 2022 De som voldtar er jo psykopater. De har ikke empati. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå