AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #41 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Forfriskende å lese innlegget ditt. Det er så utrolig mye dobbeltmoral blant de som dikterer narrativet i samfunnet, og sauene som blindt følger etter. Det er til å spy av🤮 Anonymkode: f47af...73f Ja, kvinnen skal jo alltid være offer. På skolen er gutter tapere, når det gjør det dårlig eller er "drop-outs". Mens om det skjer med jenter så er det synd på de! Anonymkode: 2697f...c90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #42 Del Skrevet 2. juli 2022 On 6/28/2022 at 9:37 PM, AnonymBruker said: Er det ikke bare bedre å dra ut på en lørdag kveld og finne noen å få med hjem fra byen? Anonymkode: fd270...951 Orker ikke dra ut. Dessuten er det såpass dyrt å dra ut når man både skal spandere og ha noen drammer innabords selv, at det er ikke er langt opp til summen man må betale for et ligg. Det er ikke såå langt unna hipp som happ, om jeg spanderer drinker hele kvelden og får et ligg(indirekte betaler), eller om jeg betaler direkte for ligget. Anonymkode: c7204...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #43 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Orker ikke dra ut. Dessuten er det såpass dyrt å dra ut når man både skal spandere og ha noen drammer innabords selv, at det er ikke er langt opp til summen man må betale for et ligg. Det er ikke såå langt unna hipp som happ, om jeg spanderer drinker hele kvelden og får et ligg(indirekte betaler), eller om jeg betaler direkte for ligget. Anonymkode: c7204...da1 Uansett blir det sex i fylla....tragisk. Anonymkode: 2697f...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 2. juli 2022 #44 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, kvinnen skal jo alltid være offer. På skolen er gutter tapere, når det gjør det dårlig eller er "drop-outs". Mens om det skjer med jenter så er det synd på de! Anonymkode: 2697f...c90 Kan det være at vi som samfunn både bør hjelpe guttene som faller ut av skolen OG jenter som blir utsatt for menneskehandel? Heldigvis er det ikke en konkurranse i å ha det verst, for du hører det selv ikke sant? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #45 Del Skrevet 2. juli 2022 On 6/29/2022 at 2:46 PM, AnonymBruker said: Vanskelig å få seg fitte ute på byen. De gangene jeg har greid å få meg kjøtt på kølla så har dama vært så drita full at hun trodde jeg var den kjekkasen. Anonymkode: 53a12...e44 Det er grunnen til at all alkohol burde vært forbeholdt kvinner. På menn er den bare bortkastet. Vanskeligere å få bennern gjør den det også. Anonymkode: 1d1e3...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #46 Del Skrevet 2. juli 2022 Just now, AnonymBruker said: Det er grunnen til at all alkohol burde vært forbeholdt kvinner. På menn er den bare bortkastet. Vanskeligere å få bennern gjør den det også. Anonymkode: 1d1e3...e0b Forøvrig et tips til parole i neste 8. marstog. Anonymkode: 1d1e3...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #47 Del Skrevet 2. juli 2022 Helene1982 skrev (7 minutter siden): Kan det være at vi som samfunn både bør hjelpe guttene som faller ut av skolen OG jenter som blir utsatt for menneskehandel? Heldigvis er det ikke en konkurranse i å ha det verst, for du hører det selv ikke sant? Blir jenter utsatt for menneskehandel i den norske skole? Du må lese hva jeg skrev. Svært få av de som selger sex i norge er utsatt for tvang. Sexloven fungerer ikke. Anonymkode: 2697f...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akkar Skrevet 2. juli 2022 #48 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Skjønner at mange ikke tørr å kjøpe sex når man ser hvor mye hets det er mot sexkjøpere. Men skjønner godt de som sliter med å finne et forhold som velger å kjøpe sex. Eller de som bare vil ha uforpliktende sex uten alt styret med en vanlig dame. Anonymkode: 3d1b8...e19 Det er ulovlig å kjøpe sex i Norge. Det er en kriminell handling. For de som kjøper sex kan de jo spørre den prostituerte om hun liker å selge sex, hvis de tør. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 2. juli 2022 #49 Del Skrevet 2. juli 2022 Kåt + personlighetsforstyrrelse? Det er ikke vanlig å kjøpe sex. De aller fleste gjør det aldri selv om mange sikkert savner sex. De fleste synes ikke det frister å utnytte et psykisk vrak av en jente. Heldigvis. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 2. juli 2022 #50 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Blir jenter utsatt for menneskehandel i den norske skole? Du må lese hva jeg skrev. Svært få av de som selger sex i norge er utsatt for tvang. Sexloven fungerer ikke. Anonymkode: 2697f...c90 Du befinner deg i en tråd som handler om sexkjøp. Det er kun du som snakker om den norske skole. Heldigvis er det få som utsettes for tvang, og det er sikker noen som liker jobben sin også, men hvordan vet man at kvinnen du betaler for å ha sex med ikke utnyttes eller utsettes for tvang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #51 Del Skrevet 2. juli 2022 Isambard skrev (3 minutter siden): Kåt + personlighetsforstyrrelse? Det er ikke vanlig å kjøpe sex. De aller fleste gjør det aldri selv om mange sikkert savner sex. De fleste synes ikke det frister å utnytte et psykisk vrak av en jente. Heldigvis. Personlig kunne jeg aldri kjøpt sex. Det handler både om dette med å føle at en utnytter en som sannsynligvis ikke har det bra, men også om selvrespekt. Da havner jeg automatisk i en kategori med menn jeg ikke vil bli assosiert med. Sex for meg skal være frivillig hvor begge har lyst. Da er ikke skrittet langt til postordrebrud, og grisetur til Thailand. De fleste ser ned på dette. I en verden hvor alt skal være så lettvint trenger vi ikke enda en snarvei. Om en kjøper sex tenker jeg en har gitt opp litt. En er for lat til å faktisk dra ut og sjekke opp en jente. En har på en måte gitt opp litt. Det er trist. Anonymkode: 98c33...ff2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #52 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Personlig kunne jeg aldri kjøpt sex. Det handler både om dette med å føle at en utnytter en som sannsynligvis ikke har det bra, men også om selvrespekt. Da havner jeg automatisk i en kategori med menn jeg ikke vil bli assosiert med. Sex for meg skal være frivillig hvor begge har lyst. Da er ikke skrittet langt til postordrebrud, og grisetur til Thailand. De fleste ser ned på dette. I en verden hvor alt skal være så lettvint trenger vi ikke enda en snarvei. Om en kjøper sex tenker jeg en har gitt opp litt. En er for lat til å faktisk dra ut og sjekke opp en jente. En har på en måte gitt opp litt. Det er trist. Anonymkode: 98c33...ff2 Er jo ikke slik som du skriver, du har et forvrengt bildet av virkeligheten. Men for din del er det jo bra du avstår fra sexkjøp. Anonymkode: 2697f...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #53 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 28.6.2022 den 21.37): Er det ikke bare bedre å dra ut på en lørdag kveld og finne noen å få med hjem fra byen? Anonymkode: fd270...951 Det koster like mye, du har ingen garanti, og du utseendet og kropp kan være litt bob bob med de damene du drar med deg hjem fra byen. Har aldri kjøpt hore til meg selv, men spandert horer på forretningsforbindelser et par ganger i utlandet. Ingen av de mennene som klagde. Anonymkode: d00ab...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #54 Del Skrevet 2. juli 2022 Helene1982 skrev (8 minutter siden): Du befinner deg i en tråd som handler om sexkjøp. Det er kun du som snakker om den norske skole. Heldigvis er det få som utsettes for tvang, og det er sikker noen som liker jobben sin også, men hvordan vet man at kvinnen du betaler for å ha sex med ikke utnyttes eller utsettes for tvang? Jeg skrev et eksempel om gutter vs jenter i samfunnet. Det vet man jo ikke alltid, men heldigvis er det får som gjør det. Men de som kjøper gatehorer i Oslo vet jo at disse har en hallik som sitter i en bil å følger med. Tragisk at oslo godtar gatehorer, en liten by som oslo bør ha 100% rene gater. Anonymkode: 2697f...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #55 Del Skrevet 2. juli 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tragisk at oslo godtar gatehorer, en liten by som oslo bør ha 100% rene gater. Dette er forsket på ut og inn, og "100% rene gater" betyr i praksis at det fæle som skjer er skjult. Det slutter ikke å skje, det bare er ikke like åpenlyst, og dermed ikke like lett å bli beskyttet eller søke hjelp. Anonymkode: c7204...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #56 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er jo ikke slik som du skriver, du har et forvrengt bildet av virkeligheten. Men for din del er det jo bra du avstår fra sexkjøp. Anonymkode: 2697f...c90 Hva er det forvrengte bilde av virkeligheten? Jeg er klar over at mange som kjøper sex er gifte menn, og ikke nødvendigvis er de samme som drar til Thailand og kjøper sex, eller har postordrebrud. Poenget mitt var at jeg satt horekunder i samme kategori som disse. Anonymkode: 98c33...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #57 Del Skrevet 2. juli 2022 Akkar skrev (29 minutter siden): Det er ulovlig å kjøpe sex i Norge. Det er en kriminell handling. For de som kjøper sex kan de jo spørre den prostituerte om hun liker å selge sex, hvis de tør. Jeg har kjøpt sex et 2 ganger(i Tyskland). Å den ene gangen fikk jeg være med den prostituerte i 3 timer helt gratis så hun kan jo ikke ha hata det så mye?. Men skjønner jo at det er ikke like kult hver gang. Det er jo et yrke man har valgt, å de tjener jo faktisk ganske bra. Anonymkode: 3d1b8...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 2. juli 2022 #58 Del Skrevet 2. juli 2022 (endret) Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt, nedsettende innhold, innlegg skrevet av utestengt bruker, oppfordring til brudd på norsk lov og samtlige svar til dette. - Matas, mod. Endret 3. juli 2022 av Matas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akkar Skrevet 2. juli 2022 #59 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har kjøpt sex et 2 ganger(i Tyskland). Å den ene gangen fikk jeg være med den prostituerte i 3 timer helt gratis så hun kan jo ikke ha hata det så mye?. Men skjønner jo at det er ikke like kult hver gang. Det er jo et yrke man har valgt, å de tjener jo faktisk ganske bra. Anonymkode: 3d1b8...e19 Nå kjenner ikke jeg en eneste prostituert. Men jeg har lest to selvopplevde bøker i min ungdom, men tankene mine får du aldri og Kristiane F, den siste fra Tyskland. Hvis du er interessert i å høre fra de prostituertes side kan de leses. Men rent generelt tenker jeg at det er en grunn til at det etter loven dømmes som en kriminell handling. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #60 Del Skrevet 2. juli 2022 2 minutter siden, Akkar said: Men rent generelt tenker jeg at det er en grunn til at det etter loven dømmes som en kriminell handling. Da lurer jeg på hva du mener om at en rekke land ikke anser det som kriminelt? Sånn generelt sett. Anonymkode: c7204...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå