Gå til innhold

Menn som leier horer, hvorfor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 28.6.2022 den 21.37):

Er det ikke bare bedre å dra ut på en lørdag kveld og finne noen å få med hjem fra byen? 

Anonymkode: fd270...951

Fortell meg at du er kvinne uten å si at du er kvinne.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Helene1982 said:

Jeg tror du skal være forsiktig med å si at menn voldtar fordi de sjelden eller aldri får seg noe. Man kan sikkert si mye om de som kjøpe sexuelle tjenester, men at de er potensielle voldtektsmenn, tror jeg ikke på.

Jeg er heller ikke med på at menn som er gift, men som kjøper prostituerte, blir i ekteskapet sitt på grunn av barna.

Jeg tror derimot enkelte rike (eller ikke) kjøper sexuelle tjenester fordi de synes det er spennende og ikke minst enkelt.

Enkelte som ikke får se noe, de voldtar til slutt, når suget blir stort nok tar de til og med andre mannfolk. Er bare å lese seg opp litt på hva som skjer i fengsler i USA f eks det.

Da kjenner ikke du mange, vet om flere som er godt gift som holder ut pga barna.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fridiskusjon.no skrev (10 minutter siden):

Enkelte som ikke får se noe, de voldtar til slutt, når suget blir stort nok tar de til og med andre mannfolk. Er bare å lese seg opp litt på hva som skjer i fengsler i USA f eks det.

Da kjenner ikke du mange, vet om flere som er godt gift som holder ut pga barna.

De som voldtar i fengsler er gjerne mennesker som gjerne tyr til vold, og som har nedsatt evne til empati. Det at du har lite sex betyr ikke at du har evne eller ønske om å skade andre mennesker.

Jeg kjenner folk som kan si at de holder ut for barna, men sannheten er nok mye oftere at de "holder ut" fordi de ikke orker ta tak i problemene i forholdet, men lager unnskyldninger for at det er ok å lyve og bedra familien sin.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi de er egoistiske. Kan ikke forstå at noen med empati klarer å kjøpe sex når følgende er så godt kjent som de er. 

Men alle vil vel se på seg selv som unntaket. De ser på seg selv som en snill person som hjelper noen som trenger penger. Samme gjør vel de som utnytter utlendinger uten lovlig arbeidstillatelse. De får jo mer penger enn om jeg ikke hjelper de. Noen andre ville utnyttet de om ikke jeg gjør det, så bedre at det er en som er snill som meg. 

Jeg har solgt sex, og kun én person var reelt interessert i om jeg gjorde det frivillig. Mange var dog interessert i å fortelle meg hvor heldig jeg var som møtte en som er så hyggelig som dem, og å fortelle meg at de så at jeg likte hva jeg gjorde. De syns det var så kjekt meg ei ung dame som tydeligvis likte det hun gjorde. Jeg likte det ikke. Jeg sluttet da økonomien bedret seg. 

Personen som spurte genuint fikk et genuint svar. Vi hadde ikke samleie. 

Anonymkode: c2ca9...3df

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Helene1982 said:

De som voldtar i fengsler er gjerne mennesker som gjerne tyr til vold, og som har nedsatt evne til empati. Det at du har lite sex betyr ikke at du har evne eller ønske om å skade andre mennesker.

Ja, disse er det endel av og de finnes ute i blant oss hele tiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Helene1982 skrev (12 timer siden):

Jeg tror derimot enkelte rike (eller ikke) kjøper sexuelle tjenester fordi de synes det er spennende og ikke minst enkelt.

Stemmer det, lett tilgjengelig :) Ukomplisert, så hvorfor ikke?

Jeg mener vi må godta dette, la kvinner selge sex lovlig. Av fri vilje, i trygge omgivelser.

I dag er det ikke lov å kjøpe, så da går ting under jorden for å få solgt. I oslo selges det på gata av rumenske som har halliker, lille oslo....klarer ikke holde gatene rene. Tragisk. Slik blir det med åpne grenser.

Anonymkode: 2697f...c90

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 6/28/2022 at 10:29 PM, AnonymBruker said:

Menn må ha et veldig bra utseende for å kunne gjøre slik 😅

Anonymkode: 76d2d...652

Det er ikke alltid det hjelper heller skal jeg si deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
hb_skogen skrev (9 timer siden):

Det er ikke alltid det hjelper heller skal jeg si deg....

Hvis man er kjekk nok så hjelper det. Det ligger videoer på youtube av menn som stjeler bilder fra enormt kjekke supermodeller og "chadfisher" og det er helt vanvittig hvordan kvinner kaster seg over dem og synes at "suge pik* min??=" er det mest sjarmerende og interessante som har blitt sagt noen gang.

Kontrasten fra en slik 0.01%-mann til en "bare 9/10" er helt enorm. Jeg tror ikke du skal undervurdere hvor villige kvinner er til å kaste alle hemninger om de ser noen som bare er helt enormt kjekk (snakker om en prosent av en prosent av befolkningen her).

Dette er noe selvfølgelig noe et vanvittig lite antall menn kan, men det er interessant å se.

Jeg så til og med en som skrev i bio at han akkurat hadde sittet i fengsel for seksuelle overgrep mot nevøen sin og så etter hookups, null stress! Det rant inn tilbud og når han spurte om det var noe problem var det selvsagt ikke det 😂

Angående tema; i enkelte kulturer er kjøp/salg av sex enormt vanlig. Et eksempel er jo Thailand, der langt fra er uvanlig at studiner selger sex til noen de kanskje ville hatt sex med uansett for å få råd til siste iphone og en dyr veske. Vi snakker om jenter i tidlig 20-åra som velger "kunder" med omhu og plukker de kjekke. Selv på dyrere hoteller har de av og til "karaokebarer" og slikt som egentlig bare er bordeller hvor man kan betale jenter for enten selskap (at de drikker med deg og synger karaoke og blabla) eller mer. Dette med at kvinner selger kroppen sin er jo ikke noe nytt, og det er jo forståelig når man har en gullgruve mellom beina. I Norge blir det vanligere med "onlyfans" og denslags "lett sexsalg" men det er jo samme prinsippet. Hvis menn hadde hatt samme muligheten til lettjente penger og komplett monopol på et marked hadde man nok sett det den veien, det er ikke at kvinner er unike som ønsker lettjente penger.

Anonymkode: 982f6...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har aldri kjøpt men det er ikke langt unna.

Det er så stort press på at man skal ha så gode kropper og fantastisk utsendet før man i det hele tatt finner noen.

Tinder, helt umuligt, Happn, helt umuligt.

Gå på byen? Der finner jentene de som ser mest kjekkest ut.

Er man ikke over gjennomsnittet kjekk så er det over og ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 6/28/2022 at 9:37 PM, AnonymBruker said:

Er det ikke bare bedre å dra ut på en lørdag kveld og finne noen å få med hjem fra byen? 

Anonymkode: fd270...951

Tror du virkelig det er så enkelt for alle? Om man tenker litt på alle typer problemer og hindringer som kan komme i veien for mennesker, så tror du fortsatt det er så enkelt som å bare dra ut på byen og få med noen hjem? 

Anonymkode: 183a5...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.6.2022 den 15.07):

Nei, fordi de har et behov som ikke dekkes hjemme. Det er ikke så lett for en mann å få sex.

Sprøyt. Folk flest kan fint gå uten sex, med onani uten å kjøpe seksuelle tjenester.

Faktisk foretrekker de aller fleste normale voksne å heller gå uten sex, en å betale en prostituert for sex.

Anonymkode: 67884...193

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Sprøyt. Folk flest kan fint gå uten sex, med onani uten å kjøpe seksuelle tjenester.

Faktisk foretrekker de aller fleste normale voksne å heller gå uten sex, en å betale en prostituert for sex.

Det vet du ingenting om. Fleste som kjøper sex er vanlig menn som er gifte, familiefedre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Skjønner at mange ikke tørr å kjøpe sex når man ser hvor mye hets det er mot sexkjøpere. Men skjønner godt de som sliter med å finne et forhold som velger å kjøpe sex. Eller de som bare vil ha uforpliktende sex uten alt styret med en vanlig dame.

Anonymkode: 3d1b8...e19

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.6.2022 den 22.29):

Menn må ha et veldig bra utseende for å kunne gjøre slik 😅

Anonymkode: 76d2d...652

Neida, det holder lenge med fet bil og fet lommebok. Da kan man se ut som en dynge😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Merkelig, jeg trodde "normale" mennesker ikke omtalte seg selv som "normale" for å fremheve at en meningsmotstander er "unormal" eller mindre verd. Utrolig hva man lærer på Kvinneguiden.

Anonymkode: 183a5...571

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.6.2022 den 20.51):

Fordi de er egoistiske. Kan ikke forstå at noen med empati klarer å kjøpe sex når følgende er så godt kjent som de er. 

Men alle vil vel se på seg selv som unntaket. De ser på seg selv som en snill person som hjelper noen som trenger penger. Samme gjør vel de som utnytter utlendinger uten lovlig arbeidstillatelse. De får jo mer penger enn om jeg ikke hjelper de. Noen andre ville utnyttet de om ikke jeg gjør det, så bedre at det er en som er snill som meg. 

Jeg har solgt sex, og kun én person var reelt interessert i om jeg gjorde det frivillig. Mange var dog interessert i å fortelle meg hvor heldig jeg var som møtte en som er så hyggelig som dem, og å fortelle meg at de så at jeg likte hva jeg gjorde. De syns det var så kjekt meg ei ung dame som tydeligvis likte det hun gjorde. Jeg likte det ikke. Jeg sluttet da økonomien bedret seg. 

Personen som spurte genuint fikk et genuint svar. Vi hadde ikke samleie. 

Anonymkode: c2ca9...3df

Så skammelig at du utnyttet andre mennesker for penger da.

For et dårlig menneske du er.

Anonymkode: f47af...73f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor ikke? Man gjør Horen en tjeneste.

Anonymkode: 91262...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så skammelig at du utnyttet andre mennesker for penger da.

For et dårlig menneske du er.

Helt enig, det viktig å se begge sider. Er jo kvinnen som velger å tilby en tjeneste for penger, hvem utnytter hvem? Det er jo mindretallet som selger sex under tvang.

Menn som ikke får sex på andre måter enn å kjøpe blir utnyttet av kvinner som tilbyr dette mot penger, kanskje mye penger også. Dette vil ingen snakke om, fordi det er alltid kvinnen som skal være offer.

- Hilsen ei med lang erfaring...frivillig!

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Helt enig, det viktig å se begge sider. Er jo kvinnen som velger å tilby en tjeneste for penger, hvem utnytter hvem? Det er jo mindretallet som selger sex under tvang.

Menn som ikke får sex på andre måter enn å kjøpe blir utnyttet av kvinner som tilbyr dette mot penger, kanskje mye penger også. Dette vil ingen snakke om, fordi det er alltid kvinnen som skal være offer.

- Hilsen ei med lang erfaring...frivillig!

Forfriskende å lese innlegget ditt. 

Det er så utrolig mye dobbeltmoral blant de som dikterer narrativet i samfunnet, og sauene som blindt følger etter. Det er til å spy av🤮

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...