Dragonbirds Skrevet 28. juni 2022 #1 Del Skrevet 28. juni 2022 I 2019 veide jeg 90 kg. i 2021 veide 70 kg. Nå veier jeg fortsatt 70 kg. På 160 cm er det jo overvektig, og jeg skulle gjerne komt meg ned til 50 kg igjen, der jeg var før jeg gikk opp i vekt av medisiner. Jeg har forsøkt gå ned i vekt i 1 års tid nå uten at vekten egentlig har rikket seg. Varierer 5 kg hele tiden. Nesten uansett hva jeg gjør føles det som. Jeg vet jo egentlig at det er det at jeg ligger i kalorioverskudd som gjør det, er bare veldig dårlig på dette med mat. Ender lett med at jeg overspiser. Så nå har jeg bestemt meg for å endre taktikk. Begynne å trene, spise faste måltider, mindre på tallerken, større rom for å feile. Få et sunt forhold til kroppen min og til mat. Jeg håper det at jeg starter denne denne dagboken kan motivere meg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frosh Skrevet 28. juni 2022 #2 Del Skrevet 28. juni 2022 Hei! Høres nesten ut som meg, med unntak av høyden. Kanskje vi kan motivere hverandre litt? Jeg er forsåvidt 168, veier 71 kg (men akkurat nå er det 73 pga ferie og frislipp av vaner…). Vært på stedet hvil det siste året, og kunne tenke meg ned til 65 i første omgang.. Veide 92 kg på mitt tyngste, det var i 2020, så har gått ned rundt 20 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonbirds Skrevet 28. juni 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 28. juni 2022 Frosh skrev (2 minutter siden): Hei! Høres nesten ut som meg, med unntak av høyden. Kanskje vi kan motivere hverandre litt? Jeg er forsåvidt 168, veier 71 kg (men akkurat nå er det 73 pga ferie og frislipp av vaner…). Vært på stedet hvil det siste året, og kunne tenke meg ned til 65 i første omgang.. Veide 92 kg på mitt tyngste, det var i 2020, så har gått ned rundt 20 kg. Ja, det hadde vert kjekt 😊 Har du også dagbok her inne? Jeg har også gått ned 20 kg, men jeg synes nesten ikke det vises så godt. Rart det der hvordan en kan se seg blind på egen kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonbirds Skrevet 28. juni 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 28. juni 2022 (endret) Vet ikke om jeg kommer til å angre på dette, men her er i alle fall før bilde av hvordan jeg ser ut nå. Har også tatt mål av nesten alle kroppsdeler så jeg ser om jeg går ned i cm. Spoiler Endret 29. juni 2022 av Dragonbirds 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frosh Skrevet 28. juni 2022 #5 Del Skrevet 28. juni 2022 Dragonbirds skrev (45 minutter siden): Ja, det hadde vert kjekt 😊 Har du også dagbok her inne? Jeg har også gått ned 20 kg, men jeg synes nesten ikke det vises så godt. Rart det der hvordan en kan se seg blind på egen kropp. Ikke egen dagbok, nei! Har bare fulgt de forskjellige trådene her inne på kg. Jeg ser meg blind jeg også, men heldigvis har jeg tatt bilder fra 90 kg, og ser tydelig forskjell på bildene. Skal gå i gang med måling og bilder igjen, for man blir fort litt kroppsblind😮💨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonbirds Skrevet 30. juni 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 30. juni 2022 Frosh skrev (På 28.6.2022 den 22.08): Ikke egen dagbok, nei! Har bare fulgt de forskjellige trådene her inne på kg. Jeg ser meg blind jeg også, men heldigvis har jeg tatt bilder fra 90 kg, og ser tydelig forskjell på bildene. Skal gå i gang med måling og bilder igjen, for man blir fort litt kroppsblind😮💨 Åja. Ja, det er veldig lurt å ta bilder og måle 😊 Skulle ønske jeg gjorde det da jeg veide 90 kg, men jeg tenkte ikke over det. Men har i alle fall gjort det nå da, for som du sier blir man lett kroppsblind. Litt rart det egentlig. Nå skal jeg snart ha sommerferie og tenker at jeg ikke skal tenke på dette med vektnedgang og trening i den perioden. Bare spise det meste av det jeg har lyst på (men prøøøve å begrense mengde) også trene bare hvis jeg har veldig lyst (men blir sikkert noen fjellturer da). Også heller gå inn for fult i august når hverdagen kommer igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå