AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #21 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jizez. Kan du ikke ta et nei for et nei og heller fortsette diskusjonen som TS forsøker å få? Ikke let etter ting som ikke er der, lag heller en egen tråd om du ønsker denne diskusjonen. TS, vi er i ca samme situasjon bare med to kvinner. Tinder synes vi fungerer dårlig. Får endel matcher og sender en melding - så blir det stille. Skulle nesten tro folk synes det er spennende men ombestemmer seg når de får kontakt. Om noen vet om bedre steder å finne noen på nett, er det interessant å høre om ☺️ Har hatt et veldig velykket treff hvor vi booket hotell og hun vi inviterte kom på kvelden. Delte noen flasker vin og lot stemningen være løs og ledig. Så ble det litt klining og berøring så endte vi opp i sengen. Vi syntes det var greit at kvinnen dro på natta så vi to fikk snakket samme og landet litt. For det er en ganske intens opplevelse.. Greit å slippe dagen derpå med en "fremmed" i senga og ☺️ Anonymkode: 9f688...307 Det har vært mange i tråden som har reagert på dette, det viser jo veldig negative holdninger og kan umulig være sunt for den stakkars mannen å måtte erklære at han ikke er bi for ikke å skremme dama. Anonymkode: 14e53...e59 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #22 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jizez. Kan du ikke ta et nei for et nei og heller fortsette diskusjonen som TS forsøker å få? Ikke let etter ting som ikke er der, lag heller en egen tråd om du ønsker denne diskusjonen. TS, vi er i ca samme situasjon bare med to kvinner. Tinder synes vi fungerer dårlig. Får endel matcher og sender en melding - så blir det stille. Skulle nesten tro folk synes det er spennende men ombestemmer seg når de får kontakt. Om noen vet om bedre steder å finne noen på nett, er det interessant å høre om ☺️ Har hatt et veldig velykket treff hvor vi booket hotell og hun vi inviterte kom på kvelden. Delte noen flasker vin og lot stemningen være løs og ledig. Så ble det litt klining og berøring så endte vi opp i sengen. Vi syntes det var greit at kvinnen dro på natta så vi to fikk snakket samme og landet litt. For det er en ganske intens opplevelse.. Greit å slippe dagen derpå med en "fremmed" i senga og ☺️ Anonymkode: 9f688...307 Forøvrig var det mitt første innlegg i tråden. Kanskje se på ab-koder før du skriver? Anonymkode: 14e53...e59
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #23 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det har vært mange i tråden som har reagert på dette, det viser jo veldig negative holdninger og kan umulig være sunt for den stakkars mannen å måtte erklære at han ikke er bi for ikke å skremme dama. Anonymkode: 14e53...e59 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Forøvrig var det mitt første innlegg i tråden. Kanskje se på ab-koder før du skriver? Anonymkode: 14e53...e59 Siden dere er flere kan dere jo lese det første svaret uten å måtte stille samme spørsmålet alle sammen? Om det er flere som føler dere må spørre / reagere på noe helt annet enn det TS ønsker erfaringer på, kan dere lage deres egen tråd. Er så typisk dette forumet her, at folk må lage et poeng ut av noe som ikke er relevant for spørsmålet. TS tok til og med høyde for det med å legge ballen død i det aller første innlegget. Så blir det også galt og du/dere MÅ skrive noe om det. Om du er så bekymret for mannen bør du jo stole på at han og TS har snakket ut om den biten. Så kan du heller bruke energien på å svare på det TS spør om. Anonymkode: 9f688...307 1 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #24 Skrevet 27. juni 2022 Dama mi har ofte sex med andre menn og prøvd trekant. Vi fant ut at det beste for forholdet er at hun har sex alene og så forteller hun meg heller om opplevelsene etterpå. Hvis jeg deltar blir det som en annen sier lett at fokuset blir litt feil. Enten at hun føler hun har gitt den ene mannen for mye/lite oppmerksomhet. Deilig når hun kommer hjem enda våt for så å slikke henne til flere orgasmer og avslutte med sex😊 Anonymkode: a079b...077 1 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #25 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da må du lese igjen, jeg legger ikke ett voldsomt fokus på dette. Men det var en ekstra kommentar om att jeg ikke ser på som bifilt, selv om han evt skulle blitt tatt analt mens jeg rir han. Grunnen til dette er fordi jeg vet hvordan dette forumet kan ta av enkelte ganger. Uten om det, så har dette vært en ikke tanke og ikke tema. Vi snakket om det en eneste gang for flere år siden når vi delte fantasier, og vi var veldig enige. TS Anonymkode: 935d5...c1c Jo, han er definitivt bifil om han vil ha analsex med en annen mann. Ikke vær naiv Anonymkode: 91fe0...9dc 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #26 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Siden dere er flere kan dere jo lese det første svaret uten å måtte stille samme spørsmålet alle sammen? Om det er flere som føler dere må spørre / reagere på noe helt annet enn det TS ønsker erfaringer på, kan dere lage deres egen tråd. Er så typisk dette forumet her, at folk må lage et poeng ut av noe som ikke er relevant for spørsmålet. TS tok til og med høyde for det med å legge ballen død i det aller første innlegget. Så blir det også galt og du/dere MÅ skrive noe om det. Om du er så bekymret for mannen bør du jo stole på at han og TS har snakket ut om den biten. Så kan du heller bruke energien på å svare på det TS spør om. Anonymkode: 9f688...307 Nei, TS startet temaet med å poengtere det, og gjentok kun det samme i svaret. Bifil hadde jo ikke blitt et tema her hvis hun hadde latt være å nevne det, alle forstår jo at mannen er bifil eller biseksuell når han ønsker sex med en mann i en tråd om trekant med to menn. At TS føler behov for å motgå dette allerede i HI sier veldig mye negativt om hennes holdninger til det å være bi, og hun kan tydeligvis ikke akseptere at mannen hennes er det. Anonymkode: 14e53...e59 1
Østkantgutt1913 Skrevet 28. juni 2022 #27 Skrevet 28. juni 2022 Exen drømte om en foran og en bak, og bli knulla i begge hull samtidig Vet ikke om hun har gjort det 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #28 Skrevet 28. juni 2022 lsklars skrev (3 minutter siden): Exen drømte om en foran og en bak, og bli knulla i begge hull samtidig Vet ikke om hun har gjort det Det gjør jeg og, men kommer aldri til å faktisk gjøre det 😄 Anonymkode: baf59...dc7 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #29 Skrevet 28. juni 2022 Vi har hatt trekant. Er medlem på Lyst-Club der det også er en del single menn, fordelen der syns jeg er at man kan legge inn profilbekreftelse. Det vil si at single menn som har vært medlem der i flere år, som annonserer ofte men ikke har noen bekreftelser styrer vi langt unna.. Har også hatt trekant med kompiser og det har fungert bra, ikke vært kleint etterpå. Anonymkode: 73439...aaf
Østkantgutt1913 Skrevet 28. juni 2022 #30 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det gjør jeg og, men kommer aldri til å faktisk gjøre det 😄 Anonymkode: baf59...dc7 Vi prøvde en gang med at jeg tok henne I toern mens hun brukte dildoen i fitta.. Begge syntes det var opphissende og digg 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #31 Skrevet 28. juni 2022 lsklars skrev (22 minutter siden): Vi prøvde en gang med at jeg tok henne I toern mens hun brukte dildoen i fitta.. Begge syntes det var opphissende og digg Ja, det har jeg prøvd. Likte jo det, ser for meg at det hadde vært bedre med to menn. Anonymkode: baf59...dc7
Østkantgutt1913 Skrevet 28. juni 2022 #32 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, det har jeg prøvd. Likte jo det, ser for meg at det hadde vært bedre med to menn. Anonymkode: baf59...dc7 Det er nok mulig.. Men hun fikk orgasme, og vi prøvde det flere ganger 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #33 Skrevet 28. juni 2022 Er min store våte fantasi å ha trekant med 2 menn. Har så lyst til å prøve dp. 🙈 Anonymkode: 79f9a...5a3 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #34 Skrevet 28. juni 2022 Noen andre som har prøvd dobbel vaginal sex? Det var sinnsykt opphissende å knulle dama i musa sammen med en annen. Ble sykt trangt og hun ble fylt heelt opp😅 Anonymkode: a079b...077 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #35 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Noen andre som har prøvd dobbel vaginal sex? Det var sinnsykt opphissende å knulle dama i musa sammen med en annen. Ble sykt trangt og hun ble fylt heelt opp😅 Anonymkode: a079b...077 Utforsket dere hverandre også eller var det full fokus på henne.? Anonymkode: 79f9a...5a3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #36 Skrevet 28. juni 2022 Må bare si att etter di siste kommentarene etter jeg svarte sist, gjorde att jeg ikke gadd å svare mere. Har ingen ting med merkelapp å gjøre, har ingen ting med sexuelle modenhet å gjøre. Men det har noe med forumet her å gjøre. Noe dere beviste ganske så godt. Tusen takk. Anonymkode: 935d5...c1c
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #37 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Utforsket dere hverandre også eller var det full fokus på henne.? Anonymkode: 79f9a...5a3 Litt leking for hennes del var det, men mest fokus på hennes nytelse ja. Timet det så vi nesten kom samtidig inni henne. Deilig opplevelse. Hun ble søkkvåt for å si det sånn😅 Anonymkode: a079b...077
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #38 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Litt leking for hennes del var det, men mest fokus på hennes nytelse ja. Timet det så vi nesten kom samtidig inni henne. Deilig opplevelse. Hun ble søkkvåt for å si det sånn😅 Anonymkode: a079b...077 Deilig 😋 Har så lyst til å være sandwich. Men jeg tenner ikke på at menn leker med hverandre. Jeg vil at de skal ha full fokus på meg. 🤭 Ja vet at det er litt egoistisk. Anonymkode: 79f9a...5a3 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #39 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Deilig 😋 Har så lyst til å være sandwich. Men jeg tenner ikke på at menn leker med hverandre. Jeg vil at de skal ha full fokus på meg. 🤭 Ja vet at det er litt egoistisk. Anonymkode: 79f9a...5a3 Tenner heller ikke på det, men gjorde det litt for henne fordi hun likte det😅 Det deilige var å se henne bli fylt opp og tanken på at hun hadde to kuker inni musa samtidig. Var ikke mye mere å fylle opp med da og hun fikk en skikkelig omgang. Fordelen er at ene kan ta litt pause innimellom å kose med puppene hennes før vi har den inni begge to igjen. Kan holde på lenge da. Anonymkode: a079b...077
Snok1 Skrevet 29. juni 2022 #40 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 28.6.2022 den 20.32): Noen andre som har prøvd dobbel vaginal sex? Det var sinnsykt opphissende å knulle dama i musa sammen med en annen. Ble sykt trangt og hun ble fylt heelt opp😅 Anonymkode: a079b...077 Har vært med på både dobbel vaginal og dobbel anal penetrasjon. Litt mye koordinering av jukkingen, men ganske spicy og deilig. Anbefales. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå