Gå til innhold

3 kant med 2 menn. Til damer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til damer. 

 

Både mannen min og jeg fantaserer om å ha med en ekstra mann i senga. 

En vi begge kan leke med å bruke.   Nei, mannen er ikke bifil, men fantasi er en fin ting. Og jeg mener han ikke er bifil selv om man prøver dette en gang. 

Noen damer, som har noen tips og råd? Hvem hva hvor hvordan, osv?                            Er ute etter seriøse tips og råd, ikke kåte småbarn som tror de kan noe om temaet. 

Anonymkode: 935d5...c1c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kona gjør dette fra tid til annen, men da uten meg. Jeg synes det er både mer interessant og pirrende når jeg ikke deltar selv. Man slipper også alle disse bekymringene med at hun ikke vier deg nok oppmerksomhet og at hun kun vil knulle den andre pikken. Noe som er ganske vanlig, og forståelig. 

Anonymkode: 56fe9...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet det ut,det viktigste er å gjøre det med noen dere ikke kjenner fra før,og ikke trenger å omgåes senere. Vi sjekker opp ute,som regel.

Anonymkode: d8182...ddb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt faring med dette. Det er et ekstra krydder i hverdagen. Få tak i noen på nettet, som ikke bor i deres by. Kvinnen må kommunisere. Lag en gruppe der alle har innsyn. Alt må være pent og ærlig. Vær enige om grenser før treff. Og snakk om viss eventuelle konsekvenser som kan komme senere. Vi syntes det var spennende. Lykke til☺️

Anonymkode: a430d...db0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Kona gjør dette fra tid til annen, men da uten meg. Jeg synes det er både mer interessant og pirrende når jeg ikke deltar selv. Man slipper også alle disse bekymringene med at hun ikke vier deg nok oppmerksomhet og at hun kun vil knulle den andre pikken. Noe som er ganske vanlig, og forståelig. 

Anonymkode: 56fe9...0ba

Forstår jeg riktig nå? 

Hun går ut og har sex med to andre menn enn deg?  Får du noe igjen for det? Bilder, film, fortelling, nedskrevet "novelle" eller noe? 

 

Hilsen TS

Anonymkode: 935d5...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Har testet det ut,det viktigste er å gjøre det med noen dere ikke kjenner fra før,og ikke trenger å omgåes senere. Vi sjekker opp ute,som regel.

Anonymkode: d8182...ddb

Det er det som er praten her nå, litt hvordan og hvem.

Sjekke opp ute var ett godt tips. Kanskje byferie med hotell? 

Anonymkode: 935d5...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Har litt faring med dette. Det er et ekstra krydder i hverdagen. Få tak i noen på nettet, som ikke bor i deres by. Kvinnen må kommunisere. Lag en gruppe der alle har innsyn. Alt må være pent og ærlig. Vær enige om grenser før treff. Og snakk om viss eventuelle konsekvenser som kan komme senere. Vi syntes det var spennende. Lykke til☺️

Anonymkode: a430d...db0

Tusen takk for flere gode ideer og tanker ❤️

Anonymkode: 935d5...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekant.

Er noe av det viktigste at mannen ikke ser seg selv som bifil etterpå? Eller er det deg det er viktig fir? Det var bare så voldsomt fokus på akkurat det…

 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, MapleSirup said:

Trekant.

Er noe av det viktigste at mannen ikke ser seg selv som bifil etterpå? Eller er det deg det er viktig fir? Det var bare så voldsomt fokus på akkurat det…

 

Da må du lese igjen, jeg legger ikke ett voldsomt fokus på dette. 

Men det var en ekstra kommentar om att jeg ikke ser på som bifilt, selv om han evt skulle blitt tatt analt mens jeg rir han. 

Grunnen til dette er fordi jeg vet hvordan dette forumet kan ta av enkelte ganger.  Uten om det, så har dette vært en ikke tanke og ikke tema. Vi snakket om det en eneste gang for flere år siden når vi delte fantasier, og vi var veldig enige. 

 

TS

Anonymkode: 935d5...c1c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Til damer. 

 

Både mannen min og jeg fantaserer om å ha med en ekstra mann i senga. 

En vi begge kan leke med å bruke.   Nei, mannen er ikke bifil, men fantasi er en fin ting. Og jeg mener han ikke er bifil selv om man prøver dette en gang. 

Noen damer, som har noen tips og råd? Hvem hva hvor hvordan, osv?                            Er ute etter seriøse tips og råd, ikke kåte småbarn som tror de kan noe om temaet. 

Anonymkode: 935d5...c1c

Jeg elsker trekant med 2 menn,men ville ikke hatt det hvis jeg var i et forhold. jeg ble gravid med samboeren til min bestevenninne da gjorde jeg ikke det mer. med 2 menn er det jo greit,men vil ikke det heller pga graviditet

Anonymkode: a60d0...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Da må du lese igjen, jeg legger ikke ett voldsomt fokus på dette. 

Men det var en ekstra kommentar om att jeg ikke ser på som bifilt, selv om han evt skulle blitt tatt analt mens jeg rir han. 

Grunnen til dette er fordi jeg vet hvordan dette forumet kan ta av enkelte ganger.  Uten om det, så har dette vært en ikke tanke og ikke tema. Vi snakket om det en eneste gang for flere år siden når vi delte fantasier, og vi var veldig enige. 

 

TS

Anonymkode: 935d5...c1c

Og du ser ikke på det som bifilt fordi det hadde vært negativt? Hvorfor er det et poeng at det ikke skal ses på som bifilt?

Anonymkode: 14e53...e59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Da må du lese igjen, jeg legger ikke ett voldsomt fokus på dette. 

Men det var en ekstra kommentar om att jeg ikke ser på som bifilt, selv om han evt skulle blitt tatt analt mens jeg rir han. 

Grunnen til dette er fordi jeg vet hvordan dette forumet kan ta av enkelte ganger.  Uten om det, så har dette vært en ikke tanke og ikke tema. Vi snakket om det en eneste gang for flere år siden når vi delte fantasier, og vi var veldig enige. 

 

TS

Anonymkode: 935d5...c1c

Veldig enige om at dere ikke regner ham som bifil, ja.
Herregud, du rakker ned på forumet mens du fremmer fordommene dine uten å se det selv. 

Poenget er jo nettopp deres behov for å definere dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, MapleSirup said:

Trekant.

Er noe av det viktigste at mannen ikke ser seg selv som bifil etterpå? Eller er det deg det er viktig fir? Det var bare så voldsomt fokus på akkurat det…

 

Mistenker at TS er redd for at mannen egentlig er homofil, og at det er derfor hun poengterer så voldsomt at han ikke en gang er bifil selv om han suger kuk. For oss er det ett fett om ham er bi eller ikke.

Anonymkode: 30836...4b6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viktig å skille mellom bifil (romantisk tiltrekkelse av det samme kjønn) og biseksuell (at man kan tenne seksuelt i gitte situasjoner). I trekantfantasiene til meg og kona (+hjelpemidler) suger vi begge pikk, og hun slikker og blir slikket. Nesten ingen er 100 % hetero hvis de er helt ærlige med seg selv, verken jeg eller kona er det...tipper vi er ca 90 % hetero og 10 % bi begge to.

Anonymkode: 14164...94c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Forstår jeg riktig nå? 

Hun går ut og har sex med to andre menn enn deg?  Får du noe igjen for det? Bilder, film, fortelling, nedskrevet "novelle" eller noe? 

 

Hilsen TS

Anonymkode: 935d5...c1c

Ja feks. Det og ekslusive sextreff når vi er ute å reiser - ikke sexklubber. Kvaliteten på folk blir for dårlig. 
 
Får ikke noe annet igjen for det enn at jeg vet at hun får deilig sex og nyter det. Holder for meg! 

Anonymkode: 56fe9...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja feks. Det og ekslusive sextreff når vi er ute å reiser - ikke sexklubber. Kvaliteten på folk blir for dårlig. 
 
Får ikke noe annet igjen for det enn at jeg vet at hun får deilig sex og nyter det. Holder for meg! 

Anonymkode: 56fe9...0ba

Deilig at dere lever ut fantasiene deres på denne måten. Hvor gamle er dere og har dere alltid gjort dette, eller er det noe som skjedde i voksen alder, og hvem tok initiativet?

Anonymkode: 14164...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Mistenker at TS er redd for at mannen egentlig er homofil, og at det er derfor hun poengterer så voldsomt at han ikke en gang er bifil selv om han suger kuk. For oss er det ett fett om ham er bi eller ikke.

Anonymkode: 30836...4b6

Det er i hvertfall et dårlig utgangspunkt om man er livredd for merkelappen biseksuell. Hvis man prøver å unngå berøring og slik blir det bare kleint

Anonymkode: 97b8f...98a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er i hvertfall et dårlig utgangspunkt om man er livredd for merkelappen biseksuell. Hvis man prøver å unngå berøring og slik blir det bare kleint

Anonymkode: 97b8f...98a

Og kanskje et tegn på laber seksuell modenhet, spør du meg. Man er den man er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Mistenker at TS er redd for at mannen egentlig er homofil, og at det er derfor hun poengterer så voldsomt at han ikke en gang er bifil selv om han suger kuk. For oss er det ett fett om ham er bi eller ikke.

Anonymkode: 30836...4b6

Ja, det er virkelig en overflødig og fordømmende presisering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og du ser ikke på det som bifilt fordi det hadde vært negativt? Hvorfor er det et poeng at det ikke skal ses på som bifilt?

Anonymkode: 14e53...e59

Jizez. Kan du ikke ta et nei for et nei og heller fortsette diskusjonen som TS forsøker å få?

Ikke let etter ting som ikke er der, lag heller en egen tråd om du ønsker denne diskusjonen. 

TS, vi er i ca samme situasjon bare med to kvinner. Tinder synes vi fungerer dårlig. Får endel matcher og sender en melding - så blir det stille. Skulle nesten tro folk synes det er spennende men ombestemmer seg når de får kontakt. Om noen vet om bedre steder å finne noen på nett, er det interessant å høre om ☺️

Har hatt et veldig velykket treff hvor vi booket hotell og hun vi inviterte kom på kvelden. Delte noen flasker vin og lot stemningen være løs og ledig. Så ble det litt klining og berøring så endte vi opp i sengen. Vi syntes det var greit at kvinnen dro på natta så vi to fikk snakket samme og landet litt. For det er en ganske intens opplevelse.. Greit å slippe dagen derpå med en "fremmed" i senga og ☺️

Anonymkode: 9f688...307

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...