Gå til innhold

Hva er det nye nummeret til spåeren Ærlige Eva?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
On 6/29/2022 at 9:01 AM, AnonymBruker said:

Beklager hvis jeg skulle krenke noen, men når jeg hører navn som "Ærlige Eva", assosierer jeg dette automatisk med figuren Sid i tegneserien "Ernie":

71NiQ-1PCvL.jpg

Anonymkode: 94739...03b

Hahahaha ja jeg tenker det samme som deg. Når noen må si at de er ærlige så skurrer det med en gang 😂😂

Anonymkode: 7ef51...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 6/28/2022 at 11:26 AM, AnonymBruker said:

Kan de virkelig spå, disse damene? Eller er det bare underholdning?

Anonymkode: ac4aa...aa8

Bare underholdning. Hvis de virkelig kunne spå, hadde de enten brukt evnene sine til å bli rike på et blunk, eller til å hjelpe mennesker som virkelig trenger det. Ikke tjent småpenger på å utnytte godtroende mennesker. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 6/29/2022 at 9:06 AM, AnonymBruker said:

Skjønner ikke at sånt er lov! Det er bare lettlurte mennesker som ringer spåtelefon

Anonymkode: bd9f2...d69

Skjønner heller ikke at det er lov. Men uenig i at det er lettlurte mennesker. Ofte er det mennesker som er i sorg, langt nede og trenger håp. Dette vet de såkalte "spåerene" å benytte seg av. Jeg har tidligere skrevet om venninnen min som har ringt dem for flere tusen og de regelrett lyger til henne om det ene og det andre. Hun var i et stygt brudd og de utnyttet henne på det groveste, uten noen som helst anger. Hun ene fortalte at hun kom til å gifte seg med eksen osv veldig detaljert om bryllupet, så hun fikk håpet. De skulle måtte betale tilbake. 

Anonymkode: 7ef51...b2c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...