AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #1 Del Skrevet 27. juni 2022 Hva er det nye nummeret til spåeren Ærlige Eva? Anonymkode: 63949...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #2 Del Skrevet 27. juni 2022 Er hun så ærlig at hun erkjenner at alt bare er tull, og at hun kun har som motiv å tappe andre godtroende mennesker for penger? Anonymkode: 828a2...079 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #3 Del Skrevet 27. juni 2022 Har du god erfaring med henne?:) Anonymkode: 18986...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #4 Del Skrevet 27. juni 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Har du god erfaring med henne?:) Anonymkode: 18986...96b Har hørt at hun er flink 🙂 Anonymkode: 63949...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #5 Del Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Har hørt at hun er flink 🙂 Anonymkode: 63949...da9 Spennende da Anonymkode: 18986...96b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #6 Del Skrevet 27. juni 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Hva er det nye nummeret til spåeren Ærlige Eva? Anonymkode: 63949...da9 tlf 829 93360 Anonymkode: 7ef51...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 28. juni 2022 #7 Del Skrevet 28. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 8.19): Hva er det nye nummeret til spåeren Ærlige Eva? Anonymkode: 63949...da9 Flere som går i fella og blir lurt av spåfolk hvor dum går det an å være. Endret 28. juni 2022 av Sommer2464 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #8 Del Skrevet 28. juni 2022 3 minutter siden, Sommer2464 said: Flere som går i fella og blir lurt av spåfolk hvor dum går det an å være. Om ts har lyst til å ringe en spådame, så la vedkommende gjøre det. Om du er så smart at du lar være, ja så fint for deg, godt jobbet, du er helt fantastisk. Men da synes jeg du er rimelig tulling som gidder å bruke energien din på dette, men du håper kanskje at din smarthet skal smitte over på ts? Anonymkode: 7ef51...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #9 Del Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om ts har lyst til å ringe en spådame, så la vedkommende gjøre det. Om du er så smart at du lar være, ja så fint for deg, godt jobbet, du er helt fantastisk. Men da synes jeg du er rimelig tulling som gidder å bruke energien din på dette, men du håper kanskje at din smarthet skal smitte over på ts? Anonymkode: 7ef51...b2c Ikke meg du siterte. Men synes vel egentlig det er en real sak å advare. De fleste spådamer på Teletorg er faktisk ikke verdt pengene. Mange som ringer er desperate etter svar og i en vanskelig situasjon, og som følge av det kan man risikere og bli avhengig, og deretter havne i økonomiske problemer. Folk må selvfølgelig ta sine valg om å ringe, men greit å ha i bakhodet at man kan bli lurt for en dyr pris. Sier dette fordi jeg har vært der selv. Gikk over til Pick a card på YouTube istedenfor. Gratis og synes det stemmer bra. Så det er et godt råd til de som sårt trenger råd eller svar. Blir man lurt eller at det ikke skulle stemme, så har man ihvertfall ikke betalt for det. Anonymkode: d3bcd...fca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 28. juni 2022 #10 Del Skrevet 28. juni 2022 Ikke bruk penger på slikt humbug. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 28. juni 2022 #11 Del Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Om ts har lyst til å ringe en spådame, så la vedkommende gjøre det. Om du er så smart at du lar være, ja så fint for deg, godt jobbet, du er helt fantastisk. Men da synes jeg du er rimelig tulling som gidder å bruke energien din på dette, men du håper kanskje at din smarthet skal smitte over på ts? Anonymkode: 7ef51...b2c Rapportert for bruk av ordet tulling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #12 Del Skrevet 28. juni 2022 Kan de virkelig spå, disse damene? Eller er det bare underholdning? Anonymkode: ac4aa...aa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #13 Del Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 8.21): Er hun så ærlig at hun erkjenner at alt bare er tull, og at hun kun har som motiv å tappe andre godtroende mennesker for penger? Anonymkode: 828a2...079 Nei, det får da være grenser på ærlighet! Anonymkode: ac4aa...aa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #14 Del Skrevet 28. juni 2022 Jeg ringer heller til Ærlige Arne når jeg trenger å vite fremtiden. Anonymkode: ac4aa...aa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #15 Del Skrevet 28. juni 2022 Høres ut som dårlig skjult reklame. Anonymkode: e562e...821 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #16 Del Skrevet 28. juni 2022 20 minutter siden, AnonymBruker said: Høres ut som dårlig skjult reklame. Anonymkode: e562e...821 Det samme tenkte jeg og jeg kan godt tro at hun må fake markedsføring, for jeg har fått en lesing av henne hvor alt bare var feil og ekstremt typiske og duse svar. Absolutt ikke verdt pengene!! Anonymkode: 788ad...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #17 Del Skrevet 28. juni 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Ikke meg du siterte. Men synes vel egentlig det er en real sak å advare. De fleste spådamer på Teletorg er faktisk ikke verdt pengene. Mange som ringer er desperate etter svar og i en vanskelig situasjon, og som følge av det kan man risikere og bli avhengig, og deretter havne i økonomiske problemer. Folk må selvfølgelig ta sine valg om å ringe, men greit å ha i bakhodet at man kan bli lurt for en dyr pris. Sier dette fordi jeg har vært der selv. Gikk over til Pick a card på YouTube istedenfor. Gratis og synes det stemmer bra. Så det er et godt råd til de som sårt trenger råd eller svar. Blir man lurt eller at det ikke skulle stemme, så har man ihvertfall ikke betalt for det. Anonymkode: d3bcd...fca Jeg skjønner godt hva du mener. Anonymkode: 7ef51...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #18 Del Skrevet 29. juni 2022 Beklager hvis jeg skulle krenke noen, men når jeg hører navn som "Ærlige Eva", assosierer jeg dette automatisk med figuren Sid i tegneserien "Ernie": Anonymkode: 94739...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #19 Del Skrevet 29. juni 2022 Skjønner ikke at sånt er lov! Det er bare lettlurte mennesker som ringer spåtelefon Anonymkode: bd9f2...d69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juni 2022 #20 Del Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Beklager hvis jeg skulle krenke noen, men når jeg hører navn som "Ærlige Eva", assosierer jeg dette automatisk med figuren Sid i tegneserien "Ernie": Anonymkode: 94739...03b Ja akkurat den assosiasjonen får jeg og 😆 (bortsett fra at Sid er morsom da 😆) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå