Kalas Skrevet 14. november 2005 #1 Del Skrevet 14. november 2005 Hei, jenter Nå har jeg endelig fått med meg mannen på å ta den hersens sædprøven. Vi fikk en henvisning for to år siden (!) fra utredningsgynekologen min, men han har halt det ut. På arket vi fikk står det at prøven kan innleveres på tirsdager melllom 0930 og 1200 på Ullevål. Legen sa vi ikke behøvde noen avtale. Men dette var jo for et par år siden, noen som vet om dette gjelder ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlaBla Skrevet 15. november 2005 #2 Del Skrevet 15. november 2005 Når mannen min skulle avlevere sin prøve på Fredrikstad sykehus måtte han IKKE bestille time. Måtte bare komme mellom et visst klokkeslett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #3 Del Skrevet 15. november 2005 Mulig den henvisningen har gått ut. Ellers så trenger han bare å levere prøven på labratoriet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 15. november 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 15. november 2005 Vi var der i morges, og det gikk helt fint. Kunne bare levere varene i luka. Hurra! Nå gjelder det bare å vente i spenning... Fikk ikke time hos gynekologen min før om en måned, men det kan hende vi ringer og hører hvordan det har gått med prøven før den tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå