Gå til innhold

Han har plutselig begynt å bære lommeboken sin på seg 100% av tiden.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 hours ago, Carrot said:

Selvsagt helt opp til deg hvilke begresninger eller rammer som må til for at du skal kunne være i et forhold.

Men, når det er sagt:
Det er nå en gang slik at i bankens øyne er all økonomi privat til man gir noen tilgang til ens konto, det er alltid en innehaver.. ergo er det fritt frem for enhver å ha så mange kontoer og kort man måtte ønske, og som voksen skal man i utgangspunktet ikke behøve hverken be om eller innhente tillatelse fra en partner før man evt hverken tar ut  penger eller åpner nye kontoer, får seg nye kort på egne kontoer osv osv..
Ut over dette er det selvsagt opp til enhver hvor de personlig setter en grense i et forhold. Dersom man har fullstendig felles økonomi og er enig om dette er selvsagt noe slikt som TS oppdaget ikke innenfor den avtalen man har. Da bør selve avalen settes på agendaen og snakkes om. Men om man har fullstendig delt økonomi hvor man faktisk ikke har en dritt med hva den andre evt gjør eller ikke gjør med sine penger så lenge regningene denne har ansvar for blir betalt kan man gjerne bli både mistoenskom og furt men det er egentlig ikke noe man har noe med og da vil samtalen i forholdet nøvdendivis også bli en litt annen.

Vet ikke hvorfor du siterte meg, men bra vi er 100% enige :) 

Anonymkode: f24d2...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt og latterliggjøring.

- Matas, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvordan får man SÅ mye cash i det du sa var en sånn smal mappe for å ha kort i? Var det ikke det TS sa eller tar jeg feil?

Tusenlappene er jo borte, så det blir jo aaaaalt for mange 500lapper å mose inn i ei pengbok.

Fake

Anonymkode: 2b451...6b2

Tusenlapper er ikke borte? Det er de vi får mest av i butikken. 

Anonymkode: 8f2d6...0ca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Vet ikke hvorfor du siterte meg, men bra vi er 100% enige :) 

Anonymkode: f24d2...eaf

Var bare første linjen som var til deg 😎 resten var tanker jeg gjorde meg i tillegg.. beklager om det ble forvirrende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hvordan går det, ts?

Anonymkode: bcd2c...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han skal kjøpe godteri 

Anonymkode: 96347...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, hvordan går det? Var han en sugar daddy? 

Anonymkode: 192b3...a9d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...