Rosatoast Skrevet 26. juni 2022 #21 Del Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er mulig, men hvorfor gjemme/skjule det? Jeg hadde aldri tenkt over det om han hadde ekstra kredittkort. Derimot reagerer man jo på det at lommeboken i seg selv «vokte». Anonymkode: 0439e...bb9 Hvorfor kan du ikke spørre partneren din? Er det ikke vanlig med åpen kommunikasjon i et samliv nå for tiden? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #22 Del Skrevet 26. juni 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Han har ranet gamle Olga på 97 og går med hele pensjonen hennes i lommeboka. Anonymkode: 9c877...fba Tror jeg detter av stolen nå, hahahaha trengte virkelig en latter😂😂 beklager ts at jeg ler av den kommentaren der. Vet dette sikkert er veldig virkelig og alvorlig for deg. Anonymkode: 96347...6da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #23 Del Skrevet 26. juni 2022 Jeg er imponert over at du faktisk legger merke til hvor mannen din oppbevarer lommeboka. Jeg har aldri tenkt på om mannen min pleier å ha med lommeboka rundt eller ikke. Tror han ofte har den i lomme, samme type som din mann har. Ikke plass til mye i den. Anonymkode: c9e22...b1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #24 Del Skrevet 26. juni 2022 Rosatoast skrev (3 minutter siden): Hvorfor kan du ikke spørre partneren din? Er det ikke vanlig med åpen kommunikasjon i et samliv nå for tiden? Åpen kommunikasjon? 😁🤣 Vi menn er så livredde for å gjøre noe feil at vi ikke tør fortelle noe lengre. Alt blir overanalysert og mistolket. Blir mistenkt for den minste lille grunn. Og jeg har flere venner som har det akkurat på samme måte. Anonymkode: cd166...356 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #25 Del Skrevet 26. juni 2022 Kanskje han er redd du skal bruke kredittkortet hans. Anonymkode: f24d2...eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamellpudding Skrevet 26. juni 2022 #26 Del Skrevet 26. juni 2022 Spør han da. Selv har jeg nesten alltid lommeboka i lomma, så jeg skal slippe å begynne å lete etter den dersom jeg må dra en plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #27 Del Skrevet 26. juni 2022 Jeg skjønner at det for noen høres helt kokko ut, men årsaken til at jeg har lagt merke til det er fordi den bæres med selv i badeshorts i hagen. Så slo det meg at den jo aaaldri er å se noe sted lengre. Den lå så og si alltid rundt om før. Og for å ikke lage en potensielt stor greie ut av ingenting, tenkte jeg bare å høre her inne før jeg evt gjør noe med det. Anonymkode: 0439e...bb9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #28 Del Skrevet 26. juni 2022 27 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skjønner at det for noen høres helt kokko ut, men årsaken til at jeg har lagt merke til det er fordi den bæres med selv i badeshorts i hagen. Så slo det meg at den jo aaaldri er å se noe sted lengre. Den lå så og si alltid rundt om før. Og for å ikke lage en potensielt stor greie ut av ingenting, tenkte jeg bare å høre her inne før jeg evt gjør noe med det. Anonymkode: 0439e...bb9 Hvorfor i all verden skal du gjøre noe med det? Anonymkode: f24d2...eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #29 Del Skrevet 26. juni 2022 Et annet sim-kort? Anonymkode: 51c1e...efa 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #30 Del Skrevet 26. juni 2022 Rosatoast skrev (52 minutter siden): Hvorfor kan du ikke spørre partneren din? Er det ikke vanlig med åpen kommunikasjon i et samliv nå for tiden? Har han svin på skogen så kommer han til å beskytte hemmeligheten enda mer etter hun har spurt. Det kan bli vanskeligere å finne ut. Hvis det er kokain eller kredittgjeld for eksempel som noen nevner tviler jeg på at han kommer til å fortelle det. Anonymkode: 2a2bb...522 6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #31 Del Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Har han svin på skogen så kommer han til å beskytte hemmeligheten enda mer etter hun har spurt. Det kan bli vanskeligere å finne ut. Hvis det er kokain eller kredittgjeld for eksempel som noen nevner tviler jeg på at han kommer til å fortelle det. Anonymkode: 2a2bb...522 Enig. Anonymkode: 0439e...bb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #32 Del Skrevet 26. juni 2022 Skjønner virkelig ikke problemet😂 Er dette et problem? Anonymkode: 2fffc...e8f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #33 Del Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Skjønner virkelig ikke problemet😂 Er dette et problem? Anonymkode: 2fffc...e8f Om man er mistenksom så kan man ofte han en grunn til det. Enten er det noe litt off med oppførselen hans, eller så han ts dårlige erfaringer tidligere. Anonymkode: 1d053...74a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #34 Del Skrevet 26. juni 2022 Kanskje han bare er lei av å forlegge lommeboka over alt og nå vil huske å ha den i lomma... Anonymkode: adca3...218 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #35 Del Skrevet 26. juni 2022 Jeg tenker at han enten plutselig er redd for å miste lommeboka/tvangstanker, eller at han har rusmidler eller medisiner der han er redd du eller barna skal få tak i. Kondomer er selvfølgelig også et alternativ, men det er mange andre steder de kunne blitt oppbevart (i en liten eske i en stygg gammel sekk i garasjen). Anonymkode: bdfa3...7d8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #36 Del Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er imponert over at du faktisk legger merke til hvor mannen din oppbevarer lommeboka. Jeg har aldri tenkt på om mannen min pleier å ha med lommeboka rundt eller ikke. Tror han ofte har den i lomme, samme type som din mann har. Ikke plass til mye i den. Anonymkode: c9e22...b1c Mannen min har en helt fast rutine på lommeboka og brillene sine. Og klærne sine. Og frokosten. Han er svært rutinepreget og de gangene rutinen endres legger jeg merke til det med en gang fordi mønsteret brytes. Hvis han er hjemme og lommeboka ikke ligger i bollen ville jeg spurt om den var stjålet. Det ville vært den eneste logiske forklaringen. Han er veldig glad i rutinene sine😅 Anonymkode: bdfa3...7d8 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #37 Del Skrevet 26. juni 2022 Hei, han har planer om å fri til deg. Venter på det rette øyeblikk og har ringen i lommeboken❤️ Anonymkode: 450f0...e78 9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #38 Del Skrevet 26. juni 2022 Medlemskort i MDG Anonymkode: f043a...1bb 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #39 Del Skrevet 26. juni 2022 Da har jeg sjekket! Vi har samme totalbank med lån, felles matkonto osv. Ingen av de kortene var der. DERIMOT mastercard OG brukskort i en annen bank + 8700kr i cash! Anonymkode: 0439e...bb9 3 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #40 Del Skrevet 26. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Da har jeg sjekket! Vi har samme totalbank med lån, felles matkonto osv. Ingen av de kortene var der. DERIMOT mastercard OG brukskort i en annen bank + 8700kr i cash! Anonymkode: 0439e...bb9 Oi, selger han narkotika, kjøper det eller kjøper sex... mon tro... Anonymkode: a3d58...6aa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå