Gå til innhold

Klemminga er i gang igjen


Gjest Adobyen

Anbefalte innlegg

Jeg har valgt å leve helt normalt nå. Det har jeg gjort siden de sluttet med alle tiltak. Bekymring er ikke godt for den psykiske helsa, og med vaksine og mildere variant tror jeg dette går mot forkjølelse for min aldersgruppe og meg. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker ikke klemminga..møtte på ei i går og hun ga meg klem, og det 2 ganger. Jeg kokte inni meg, for jeg klarte ikke å slippe unna. Hun hadde korona for 3 uker siden, så her sitter jeg og bekymrer meg, allikevel.🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (11 timer siden):

Liker ikke klemminga..møtte på ei i går og hun ga meg klem, og det 2 ganger. Jeg kokte inni meg, for jeg klarte ikke å slippe unna. Hun hadde korona for 3 uker siden, så her sitter jeg og bekymrer meg, allikevel.🤦‍♀️

For tre uker siden? Hvorfor ta sorgene på forskudd? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frysepinne

Jeg sier til folk jeg møter at jeg har slutta å klemme, men jeg føler at selv venner og familie som vet at jeg er sykepleier syns det er vanskelig å akseptere. Dessverre. Nylig var det en pasients familiemedlem som ville klemme meg, og situasjonen krevde at jeg måtte gjengjelde den, men jeg syns det er en uting, jeg syns at folk skal spørre om det er greit at vi klemmer, det er ikke det minste kleint hvis det er meg de spør. (Og ja, jeg vet mange vil synes jeg er en streng sykepleier.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (11 timer siden):

For tre uker siden? Hvorfor ta sorgene på forskudd? 

Det er sånn jeg er, og når jeg i tillegg sliter med angst… 

Enig med @FrysepinneSymes også folk skal spørre om å klemme og ikke ta seg frem.Men, det skjer så fort at jeg ikke rekker å si noe.😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er såvidt meg bekjent ingen som har hevdet at korona smitter via hudkontakt. Innånding av partikler, dråper, ja, kontakt med slimhinner, ja, men ikke hud mot hud. Så hvorfor denne panikken rundt det med klemming?

At man ikke liker klemming sånn generelt uavhengig av smittefare er jo en helt annen sak.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har klemt hele tiden, klemte til og bestevenninnen min da hun satt med feber og rennenende nese og hadde testet positivt på covid. Fantes ikke redd, er ikke redd nå. Gjennomgikk covid i fjor. Er som en kjip forkjølelse og for noen influensa.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...