Gå til innhold

Klemminga er i gang igjen


Gjest Adobyen

Anbefalte innlegg

Gjest Adobyen

Jeg er fortsatt litt reservert, men det er meg da.. jeg synes best om litt avstand, men er vel ennå litt påvirket av de siste par årene.

Hva med dere? Klemme alle eller meteren?

jeg la merke til at kronprinsfamilien klemte folk i Oslo i går, og i dag sto det på nettet at kronprinsen hadde fått påvist korona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lever helt normalt med tanke på covid. De fleste har tatt vaksine og samfunnet er fritt og levelig igjen. Jeg håndhilser, klemmer og er nære mine kjære slik det føles naturlig. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt med den klemminga, jeg altså. Nå er ikke jeg noen klemmer i utgangspunktet, så det er ikke noe jeg inviterer til. Men nå har kommunelegen her begynt å hinte til munnbind i store folkemengder igjen, på grunn av økt smittetrykk. Så da blir det vel best å holde tilbake på klemmene uansett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigers klemmer og koser med barna våre, han eldste går i bhg, og bader og snørr og snue. Men de vil ikke klemme meg, sønnen sin eller min mamma.. kanskje de bare ikke liker å klemme andre enn barna 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Natterangler

Har ikke klemt eller tatt noen i hånden siden pandemien brøt ut. Det går helt fint det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle til å si at selvfølgelig klemmer jeg. Men det er kanskje blitt mindre enn før. Jeg håndhilser og sånt på jobb. Og jeg har hatt korona- omikrion varianten,  så er egentlig ikke redd for det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klemmer ikke, men håndhilser av og til på jobb (spriter hendene etterpå 😹

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er egentlig ingen klemmer, men for noen uker siden traff en slektning jeg ikke hadde sett på lenge og gav henne en klem. Fikk corona av henne, første gang  🤦🏻‍♀️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig problemet med klemming?? Skjønte det ikke da de begynte å mase om dette og skjønner det fortsatt ikke nå.

De har hele tiden hevdet at viruset kommer inn i kroppen via slimhinnene. Hvis dette er riktig, vel, hvis man klemmer på normal måte dvs kinn mot kinn er det ingen kontakt med hverandres slimhinner. Man puster ikke engang hverandre i ansiktet da ansiktet er vendt ut fra fra klemmepartnerens rygg.

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel aldri vært den største klemmeren men klemmer nær og fjern familie og i begravelser, bursdager etc. Der det føles naturlig for alle parter. Men synes håndhilsningen er deilig å ha tilbake, som ved nyansatte på jobb eller folk man møter for første gang i alle sammenhenger.

Endret av Justlooking
Byttet ut overalt med i alle sammenhenger 😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det jeg likte med korona-tiden, var at jeg slapp å klemme alle og enhver hele tiden. Jeg liker en god klem av en jeg bryr meg om, men trenger ikke en slapp, kald klem av en jeg så vidt kjenner. Jeg er glad for at jeg kan få de gode klemmene igjen, men håper vi aldri går tilbake til de kalde. Da er det mer enn nok med et smil og et nikk eller håndhilsing for meg 😊

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

every woman skrev (På 26.6.2022 den 19.42):

Jeg vet ikke helt med den klemminga, jeg altså. Nå er ikke jeg noen klemmer i utgangspunktet, så det er ikke noe jeg inviterer til. Men nå har kommunelegen her begynt å hinte til munnbind i store folkemengder igjen, på grunn av økt smittetrykk. Så da blir det vel best å holde tilbake på klemmene uansett.

Hvilken kommune?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

klemmer uavhenging jeg.

Covid er en sterk forskjøelse, ingenting annet.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klemmer nesten ingen, håndhilsing kommer jeg aldri til å gjøre igjen. Det er flott at det fikk en pause da jeg aldri har vært noen fan av det. Det er alt for mange mennesker som ikke vasker hendene sine ofte nok for min del, er ikke interessert i nese/øre/rompe/kjønn rester påført min hånd.

Endret av Fridiskusjon.no
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Klemmer og håndhilser som alltid. Stoppet aldri.
Covid er som forkjølelse, det kommer og går.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Adobyen skrev (På 2.7.2022 den 2.26):

Jeg synes det er synd at så mange får ødelagt ferien sin pga korona. 

Ja det er kjedelig. Mye for de som forsatt er friske på jobb også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (På 26.6.2022 den 10.47):

Jeg er fortsatt litt reservert, men det er meg da.. jeg synes best om litt avstand, men er vel ennå litt påvirket av de siste par årene.

Hva med dere? Klemme alle eller meteren?

jeg la merke til at kronprinsfamilien klemte folk i Oslo i går, og i dag sto det på nettet at kronprinsen hadde fått påvist korona.

I utgangspunktet ikke så veldig glad i klemming og foretrekker å slippe, men jeg bryr meg ikke i forhold til muligheten for å bli smittet av  korona lenger siden jeg har hatt korona. 

Men hadde jeg fått korona igjen, så hadde jeg såklart ikke klemt andre mens jeg var syk. Det regner jeg med alle lar være å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...