Gå til innhold

Når man virkelig føler med hele seg at noe er meningen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei jeg har flere ganger i livet opplevd å skikkelig kjenne at noe er meningen, du kjenner det på hele deg uansett hva andre sier. Jeg har opplevd det både i forhold til det profesjonelle og det personlige. Det jeg virkelig sitter å kjenner nå er at jeg hører sammen med et menneske, vet det er rart og kanskje noen vil synes jeg er sprø og naiv, men jeg kjenner det på hele meg. Vi møttes på jobb, og første gang jeg så han så jeg en ring på fingeren hans, og spol frem noen år så ble vi faktisk et par, og jeg spurte han angående den ringen og han sier han aldri har brukt ring i sitt liv, men jeg så veldig tydelig en giftering på fingeren hans, spol frem noen år og vi ble faktisk et par og samboere, jeg bare visste det var ment til å skje.  Det har blitt brudd med oss to ganger og vi er i brudd nå, men jeg kjenner på hele meg at vi er ment både pga omstendigheter som viste seg underveis og hvordan det føles. Forteller ikke dette til venner og familie for de vil ikke jeg skal tenke slik. Har noen andre opplevd sånne ting før? 

Anonymkode: e0ff5...bf6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

jeg føler veldig sterkt på at det ikke er meningen at jeg skal leve noe særlig lengre.. hellig overbevist. Så jeg går bare og venter på at det smeller. 

Anonymkode: a7617...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg føler veldig sterkt på at det ikke er meningen at jeg skal leve noe særlig lengre.. hellig overbevist. Så jeg går bare og venter på at det smeller. 

Anonymkode: a7617...b97

Det er en veldig trist følelse, er det en grunn til at du kjenner på den? 

Anonymkode: e0ff5...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...