Angelfairy Skrevet 14. november 2005 #1 Del Skrevet 14. november 2005 jeg har hørt at man har større sjanse for å ligge på ryggen med beina opp etter veggen og noe under rompa? Stemmer det, og i såfall, noen som har flere ideer til hva som kan hjelpe? ___AngelFairy___ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 14. november 2005 #2 Del Skrevet 14. november 2005 Bare til en viss grad. Det er jo snakk om "å hjelpe tyngdekrafta", men om du overdriver så kan du rett og slett få sædcellene til å samle seg i en fin klynge, bak livmormunnen (dersom du er kjent på innisiden av deg selv vil du sikkert skjønne hva jeg mener, om du ikke er det, ta mitt ord for det (eller gå på jakt etter livmortappen og fin ut hvordan det er inni der) pg da har du gjort mer skade enn gvn. LITT heving av bakenden kan vær fint. Eller ligge stille går også greit. Det sise at de som er aktuelle for befruktning har kommet seg opp til egget i løpet av ti minutter, så om du ligger med ev ei lita pute under rompa, eller ligger stille i et lite kvarter, så er nok det bedre enn å stå på hendene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 14. november 2005 #3 Del Skrevet 14. november 2005 Så en bør med andre ord ligge i 10-15 minutter etter en har hoppa i høyet for å si d sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlaBla Skrevet 15. november 2005 #4 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg lå hele natten over jeg. Er nå 23 uker på vei. Vet ikke om dette gjorde utslaget selvfølgelig, men er man ikke plaget av urinveisinfeksjon kan det vel ikke skade å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 15. november 2005 #5 Del Skrevet 15. november 2005 Funka for oss, selv om det føltes urteit der og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 15. november 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 15. november 2005 så utrolig bra,,, JEG OXO VIL LIGGE PÅ PUTE... tihi... takker for svar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #7 Del Skrevet 15. november 2005 Så å løpe ut på badet og tisse etterpå er ikke noe særlig smart altså... Her må det nye vaner til, skjønner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arielle Skrevet 16. november 2005 #8 Del Skrevet 16. november 2005 Bakdelen er at jeg er plaget med urinveisinfeksjon, og må dermed tisse med en gang etterpå Håper likevel at ikke alt kommer ut med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 16. november 2005 #9 Del Skrevet 16. november 2005 Hmf, ja jeg har pådratt meg en urinveisinfeksjon nå fordi jeg ikke har vært på do etter samleie "for å holde på spermen". Men ti minutters tid venting før dobesøk skulle vel gå greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. november 2005 #10 Del Skrevet 18. november 2005 har det noe å si om man går på do etterpå, eller bør man vente en stund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 18. november 2005 Forfatter #11 Del Skrevet 18. november 2005 vet ikke om det har noe å si, men innimellom når jeg går på do rett etter sex, så renner det masse ut, men vet jo ikke om ALT renner ut... kanskje prøve å vente med å gå på do en liten stund så kanskje disse svømmerene finner veien i god tid, og krangle om plassen... men, ting tar visst tid for dem har jeg skjønt... har hatt ubeskyttet sex med elskede i nesten 2 år, og ingenting har skjedd... hmmm, får begynne å ligge med beina opp i været tenker jeg... eller noe under rompa... og om to av dere som har skrevet tilbake her, faktisk har blitt gravide av det, så er det jo en fin metode, uten å stresse for at man skal bli det... hehe... Nei, vi får ligge med en pute under rompa og beina i været jenter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fast bruker, i.i nå. Skrevet 18. november 2005 #12 Del Skrevet 18. november 2005 Jeg snakket akkurat med legen min om dette og han tegnet og forklarte at den spermen som har kommet seg inn på vei mot "målet" ikke vil komme ut igjen dersom man tisser rett etter samleie. At det skal hjelpe hvis man ligger med bena opp osv etter samleie er en ren myte, mente han. At noe sperm kommer ut igjen er bare naturlig, det er jo tross alt noen millioner sædceller som kommer ut i en vanlig utløsning. Det er altså kun noen som svømmer seg innover i systemet, mens mye kommer rett ut av kvinnen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 25. november 2005 Forfatter #13 Del Skrevet 25. november 2005 er det noen andre som har bedre forslag enn å ligge med rompa oppå noe? f.eks vitaminer, trening osv... bare å komme med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 25. november 2005 #14 Del Skrevet 25. november 2005 Folat er jo lurt, og så vidt jeg har hørt øker det jangsen litt også, men ikke mye. Dersom dere har prøvd i to år er det jo sånnsett legetid.... Men om dere ikke har "prøvd", bare ikke "beskyttet" heller, og du vil forsøke litt mer aktivt før du kontakter legen, så vil jeg på det sterkeste anbefale å bli kjent med egen syklus og finne ut når du har EL, for det er ikke til samme tid for oss alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sesselja Skrevet 25. november 2005 #15 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg vet at noen forslår grapefruktjuice eller hostesaft før EL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå