AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #1 Del Skrevet 24. juni 2022 Kan noen klarsynte se litt på situasjonen min? Jeg har hatt og har så mange utfordringer i livet av ulik type, og har i tillegg blitt mer og mer alene i verden. Noen få vennskap har jeg bevisst år litt bort fra fordi de ikke lenger føltes bra, men de fleste av de jeg har igjen trekker seg mer og mer unna, har jeg følelsen av. Dessuten mislykkes jeg når jeg prøver å få kontakt med nye eller gamle bekjente. Er også singel, helt uten beilere. Er alene på fjerde sommeren nå, ingen å finne på noe med, og dagene forsvinner ut i ingenting. Har begynt å miste håpet om et bra liv, håpet om å føle seg godt likt av venner, og elsket av en partner. Er jeg virkelig så lite interessant og ubetydelig for mennesker? Ser dere noe bedre i vente for meg? Svært takknemlig hvis noen kan se om de får opp noe. Er langt nede både pga dette, i tillegg til alle andre utfordringer. Ingenting gir mening lenger. Jeg har kjempet så lenge og bevart håpet, men nå renner håpet ut i sanden😔 Anonymkode: 7ccfa...8c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #2 Del Skrevet 24. juni 2022 Sender tråden opp igjen, kan noe se om det er noe positivt i vente for meg? Sosialt? Kjærlighet? På forhånd tusen takk❤️ Anonymkode: 7ccfa...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #3 Del Skrevet 24. juni 2022 Her må du nesten bare komme deg ut blant folk. Hva med å melde seg på singeltur? Nå er det sommer og en fin tid å komme seg ut og treffe nye mennesker. Spådommer du etterspør hjelper ikke. Den eneste som kan gjøre noe er du. Klem til deg, det ordner seg❤ Anonymkode: b4023...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #4 Del Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Her må du nesten bare komme deg ut blant folk. Hva med å melde seg på singeltur? Nå er det sommer og en fin tid å komme seg ut og treffe nye mennesker. Spådommer du etterspør hjelper ikke. Den eneste som kan gjøre noe er du. Klem til deg, det ordner seg❤ Anonymkode: b4023...3f0 Signerer denne.Spådommer er ikke svaret. Om du blir spådd av flere vil du få ulike svar. Du må prøve å komme deg ut, været er fint( her på Østlandet ihvertfall )😀 Anonymkode: 566f7...23d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #5 Del Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her må du nesten bare komme deg ut blant folk. Hva med å melde seg på singeltur? Nå er det sommer og en fin tid å komme seg ut og treffe nye mennesker. Spådommer du etterspør hjelper ikke. Den eneste som kan gjøre noe er du. Klem til deg, det ordner seg❤ Anonymkode: b4023...3f0 AnonymBruker skrev (1 time siden): Signerer denne.Spådommer er ikke svaret. Om du blir spådd av flere vil du få ulike svar. Du må prøve å komme deg ut, været er fint( her på Østlandet ihvertfall )😀 Anonymkode: 566f7...23d Takk skal dere ha. Jeg har vært gjennom alle mulige løsninger i forhold til min øvrige situasjon, akkurat her og nå ønsket jeg hjelp fra klarsynte. Men takk😊 Anonymkode: 7ccfa...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #6 Del Skrevet 25. juni 2022 Det føles ut som du forskøker å finne noe utenfor deg selv. Hva med å slutte med det, men heller lære deg til å trives i eget selvskap med deg selv? Vi trenger ofte ikke noen andre, fordi vi har alt vi trenger inni oss. Begynn å mediter og du oppdager at du ikke er alene. Du har mange rundt deg, selv om du ikke alltid ser dem. Det er når vi er glade i oss selv, andre blir glade i oss. Anonymkode: 8caa5...728 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #7 Del Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det føles ut som du forskøker å finne noe utenfor deg selv. Hva med å slutte med det, men heller lære deg til å trives i eget selvskap med deg selv? Vi trenger ofte ikke noen andre, fordi vi har alt vi trenger inni oss. Begynn å mediter og du oppdager at du ikke er alene. Du har mange rundt deg, selv om du ikke alltid ser dem. Det er når vi er glade i oss selv, andre blir glade i oss. Anonymkode: 8caa5...728 Du har nok rett i at andre blir glade i oss når vi er glade i oss selv. Det er vel derfor folk trekker seg unna meg, kan jeg tenke meg. Det er en vond sirkel, det hjelper ikke på selvfølelsen at andre trekker seg unna. Jeg står fast på mange områder i livet, har kjempet i flere år, på flere måter, men kommer ingen vei. Jeg er langt nede, ensom og alene, og med helsemessige utfordringer som gjør at det ikke er så lett å finne på så mye på egen hånd. Jeg er forholdsvis ung fortsatt, men føler meg ferdig med livet. Har ikke mer å kjempe med, orker ikke denne tilstanden lenger. Håpte derfor at en klarsynt kanskje ville se om det var håp for meg i tiden fremover. Jeg er i ferd med å gi opp. Anonymkode: 7ccfa...8c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
- Brian Skrevet 26. juni 2022 #8 Del Skrevet 26. juni 2022 On 6/24/2022 at 12:54 PM, AnonymBruker said: Kan noen klarsynte se litt på situasjonen min? Jeg har hatt og har så mange utfordringer i livet av ulik type, og har i tillegg blitt mer og mer alene i verden. Noen få vennskap har jeg bevisst år litt bort fra fordi de ikke lenger føltes bra, men de fleste av de jeg har igjen trekker seg mer og mer unna, har jeg følelsen av. Dessuten mislykkes jeg når jeg prøver å få kontakt med nye eller gamle bekjente. Er også singel, helt uten beilere. Er alene på fjerde sommeren nå, ingen å finne på noe med, og dagene forsvinner ut i ingenting. Har begynt å miste håpet om et bra liv, håpet om å føle seg godt likt av venner, og elsket av en partner. Er jeg virkelig så lite interessant og ubetydelig for mennesker? Ser dere noe bedre i vente for meg? Svært takknemlig hvis noen kan se om de får opp noe. Er langt nede både pga dette, i tillegg til alle andre utfordringer. Ingenting gir mening lenger. Jeg har kjempet så lenge og bevart håpet, men nå renner håpet ut i sanden😔 Anonymkode: 7ccfa...8c6 Hvis du trenger en klarsynt, kan jeg nok ikke hjelpe deg, men dersom du skulle ha lyst til å få en liten oppmuntring, er det bare å si ifra, så kan jeg forsøke å skrive noe som kan gjøre livet ditt litt lysere. For uansett hvordan tilværelsen enn ser ut, finnes det alltid, alltid håp, og håp er det mye av i eventyret om Pingu og vennene hans; vet ikke om du har lest det. Ønsker deg uansett alt godt videre, og håper du får en fin sommerdag; opp med hodet. - B. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå