xeyes Skrevet 18. oktober 2002 #1 Del Skrevet 18. oktober 2002 Bare kom inn til oss altså! x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2002 #2 Del Skrevet 18. oktober 2002 ugha jeg jobber en time tiiiiiiiiiiil ..men etterpå blir det knaksje chat og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2002 #3 Del Skrevet 18. oktober 2002 ugha jeg jobber en time tiiiiiiiiiiil ..men etterpå blir det kanskje chat og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 18. oktober 2002 Ja hvis du forter deg! Skal vente jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2002 #5 Del Skrevet 18. oktober 2002 Ja hvis du forter deg! Skal vente jeg.. wuhuu ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 18. oktober 2002 #6 Del Skrevet 18. oktober 2002 Jeg kommer ikke inn på chatten jeg, *snufs* :cry: det gååår jo ikke jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 18. oktober 2002 #7 Del Skrevet 18. oktober 2002 takkar! Prøv igjen! D går sikkert etterhvert! Skulle bare si TUUUUUSEN TAKK for praten ikveld! D var kjempekoz! :D Ikke minst var strippinga virkelig profesjonell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 18. oktober 2002 #8 Del Skrevet 18. oktober 2002 Det kommer ikke noe i den firkanten som man skal trykke på. Den bare står der som en tom dum firkant menmen,må jo bare overleve det da :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 18. oktober 2002 #9 Del Skrevet 18. oktober 2002 det kan ta litt tid før det kommer noe i firkanten. Har du netscape? isåfall prøv med den istedet for IE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 18. oktober 2002 #10 Del Skrevet 18. oktober 2002 Har bare IE :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter #11 Del Skrevet 18. oktober 2002 Du MÅ jo komme inn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 18. oktober 2002 #12 Del Skrevet 18. oktober 2002 Jaaa jeg vet, blir jo helt utenfor der jeg står(eh,sitter) og ikke kommer inn :cry: Får prøve litt til, men eller så får dere tenke på meg da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter #13 Del Skrevet 18. oktober 2002 http://java.sun.com/getjava/download.html Last ned den madison!! Da skal det kanskje gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2002 #14 Del Skrevet 18. oktober 2002 Jepp, det var akkurat den jeg satt å forska på Den måtte jeg bruke til XP. Etter det funka alt som det skulle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 18. oktober 2002 #15 Del Skrevet 18. oktober 2002 Takker:) Lasta ned og alt nå..men det går fortsatt ikke. Kanskje pc`n er syk stakkar. Er det noe mer jeg må gjøre kanskje,etter å ha lasta ned java? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2002 #16 Del Skrevet 18. oktober 2002 Husker ikke riktig. Prøvd å restarte? Du må vente litt før nedlastingen er ferdig. Når koppen kommer fram, så er alt klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2002 #17 Del Skrevet 18. oktober 2002 Har bare IE :cry: hvilken versjon ? trykk hjelp-> om internett explorer 4.0 funker nok ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter #18 Del Skrevet 18. oktober 2002 Ja lukk alt og restart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2002 #19 Del Skrevet 18. oktober 2002 Takker:) Lasta ned og alt nå..men det går fortsatt ikke. Kanskje pc`n er syk stakkar. Er det noe mer jeg må gjøre kanskje,etter å ha lasta ned java? win98/95 så må du boote maskin .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 18. oktober 2002 #20 Del Skrevet 18. oktober 2002 Dere er jo så snille og hjelpsomme da :D Boote?? data er ikke helt min greie bortsett fra KG, hva betyr det? Begynner å bli seint så jeg får prøve igjen seinere. Kanskje laste ned javaprog på nytt evt.. Jeg må finne senga snart(pingla sjøl ) Ser frem til en forhåpentligvis chat senere. Klem til dere jenter :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå