AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #81 Del Skrevet 24. juni 2022 Adobyen skrev (48 minutter siden): Ha ha, jeg liker reker i vaffel, fordi jeg bare fant på det en gang. Helt tilfeldig. Æsj fy faen ☹ haha åssen er det mulig å spise dette Anonymkode: b7779...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 24. juni 2022 #82 Del Skrevet 24. juni 2022 Just now, Adobyen said: Å nei, stakkars deg. Peanøtter er noe av det beste jeg vet, og tåler dem heldig heldigvis.. Salte peanøtter var noe av det beste jeg visste jeg og ^_^ Ved siden av pistasjnøtter, men dessverre nå så reagerer jeg på så mye så jeg må være så forsiktig Sorry for digresjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 24. juni 2022 #83 Del Skrevet 24. juni 2022 DundreMilfin skrev (9 minutter siden): Ååååh? 😅 Jeg bare hørte de omtalt som kokosboller uten kokos 😅 Kan det ha vært regionale forvirringer? Ja, eller så har det noe med alder å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 24. juni 2022 #84 Del Skrevet 24. juni 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Æsj fy faen ☹ haha åssen er det mulig å spise dette Anonymkode: b7779...907 Sikkert på samme måte som det går an å spise dette: ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #85 Del Skrevet 24. juni 2022 Peanut skrev (Akkurat nå): Sikkert på samme måte som det går an å spise dette: ^^, Uuff 😂 Anonymkode: b7779...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 24. juni 2022 #86 Del Skrevet 24. juni 2022 19 minutter siden, AnonymBruker said: Uuff 😂 Anonymkode: b7779...907 Det der er faktisk ganske digg. Det lages med usøtet vaffelrøre da så kan ikke sammenlignes med søt vaffelrøre man lager her til lands. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #87 Del Skrevet 24. juni 2022 Heter vel ikke negerbolle lengre sikkert men pigmentert bolle Anonymkode: 4ba3e...683 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #88 Del Skrevet 24. juni 2022 Peanut skrev (3 minutter siden): Det der er faktisk ganske digg. Det lages med usøtet vaffelrøre da så kan ikke sammenlignes med søt vaffelrøre man lager her til lands. Ja da så, så for meg det der oppå en 17mai vaffel lissom Anonymkode: b7779...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 24. juni 2022 #89 Del Skrevet 24. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Æsj fy faen ☹ haha åssen er det mulig å spise dette Anonymkode: b7779...907 Haha, du er jo skjønn da ❤️ Alle piggene ute, og jeg måtte le. Jeg hadde ikke brød i huset og rørte sammen noe som lignet brød-røre og stekte i vaffeljernet. Det er ikke noen kakevaffel 😅😂 ps. Jeg har en bok som heter: Vaffeljernets hemmeligheter. Du vil ikke tro hvor mye rart et vaffeljern kan brukes til 😅 Endret 24. juni 2022 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #90 Del Skrevet 24. juni 2022 Peanut skrev (14 timer siden): Det her er vel egentlig negerboller? 🤔 https://englas.blogg.no/1387118409_verdens_beste_negerbo.html Fine kommentarer : MarteKiller 11.06.2022, KL. 19:03 de ble lagd ut i 2013 din mongolide neger heng deg selv du er grunden till at verden er et verre sted den dag idag. Anonymkode: 751a0...7f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 24. juni 2022 #91 Del Skrevet 24. juni 2022 7 minutter siden, Adobyen said: Vaffeljernets hemmeligheter. Du vil ikke tro hvor mye rart et vaffeljern kan brukes til 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #92 Del Skrevet 24. juni 2022 Adobyen skrev (6 minutter siden): Haha, du er jo skjønn da ❤️ Alle piggene ute, og jeg måtte le. Jeg hadde ikke brød i huset og rørte sammen noe som lignet brød-røre og stekte i vaffeljernet. Det er ikke noen kakevaffel 😅😂 ps. Jeg har en bok som heter: Vaffeljernets hemmeligheter. Du vil ikke tro hvor mye rart et vaffeljern kan brukes til 😅 Hahahah ja ok det forklarer en del, må si du er løsningsorientert da 😅 Har vaffeljern, men sjelden jeg laget vafler, har en skikkelig arbeidshest i form av TO vaffelstekeplasser fra OBH nordica, en mislykket julegave som ble værende, haha, men hva er den beste vaffeljernetes hemmeligheten du kan? Anonymkode: b7779...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 24. juni 2022 #93 Del Skrevet 24. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hahahah ja ok det forklarer en del, må si du er løsningsorientert da 😅 Har vaffeljern, men sjelden jeg laget vafler, har en skikkelig arbeidshest i form av TO vaffelstekeplasser fra OBH nordica, en mislykket julegave som ble værende, haha, men hva er den beste vaffeljernetes hemmeligheten du kan? Anonymkode: b7779...907 Egentlig ikke så mye, men bare at vaffeljernet kan anses som en bordgrill, toastjern, steke en baconskive, brødvaffel. Er ikke glad i kaker og lager aldri tradisjonelle søte vafler. Jeg har samme elendige doble vaffeljernet som du. Endret 24. juni 2022 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 24. juni 2022 #94 Del Skrevet 24. juni 2022 Just now, AnonymBruker said: Fine kommentarer : MarteKiller 11.06.2022, KL. 19:03 de ble lagd ut i 2013 din mongolide neger heng deg selv du er grunden till at verden er et verre sted den dag idag. Anonymkode: 751a0...7f4 O_O Noen av de kommentarene… får jo hun som la ut oppskriften til å virke som den reneste engelen…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #95 Del Skrevet 24. juni 2022 Adobyen skrev (Akkurat nå): Egentlig ikke så mye, men bare at vaffeljernet kan anses som en bordgrill, toastjern, steke en baconskive, brødvaffel. Er ikke glad i kaker og lager aldri tradisjonelle søte vafler. Jeg har samme elendige doble vaffeljernet som du. Haha kondoleret. Som toastjern, bare klemmer en det flatt eller? Anonymkode: b7779...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 24. juni 2022 #96 Del Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Haha kondoleret. Som toastjern, bare klemmer en det flatt eller? Anonymkode: b7779...907 Ja, så blir det vaffelmønster på toasten 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. juni 2022 #97 Del Skrevet 25. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (22 timer siden): Har vært i 3 matbutikker nå å har ikke funnet negerbollene, er det negerbolle mangel? Noen andre som har opplevd å ikke finne negerboller i nærbutikken? Anonymkode: d9b59...197 Kalte ikke noe i butikken det da jeg var mindre. Men var navn på selvlagde kuler av havregryn, smør, kakao og sukker. Rullet i kokos. eller.., negerkyss kalte vi dem. Du mener vel noe annet sikkert..? Endret 25. juni 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #98 Del Skrevet 25. juni 2022 Hos oss var negerboller alt med sjokolade. Mamma kalte og kokosstang eller rull for negerpikk, og rombolle for negerpupp. Det gjør hun fortsatt, men hun er faktisk rasistisk da så... Anonymkode: 6f5b9...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 12. august 2022 #99 Del Skrevet 12. august 2022 Adobyen skrev (På 24.6.2022 den 21.27): Ha ha, det må være noe lokalt bakverk. Det har jeg aldri sett. Bensinstasjoner selger hveteboller med sjokoladebiter, men det er vel noe annet. Vet at «negerboller» ble brukt om flere slags bakverk og konfekt, men for meg betydde det slike skumboller. Også i form av rund kake. Her jeg bor kaller vi hveteboller med sjokoladetrekk og vaniljefyll for mørketidsboller😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 13. august 2022 #100 Del Skrevet 13. august 2022 Tråden er ryddet for nedsettende innhold. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå