AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #21 Del Skrevet 26. juni 2022 I utganspunktet fine navn. Jeg har derimot hørt lottemor som kosenavn litt for ofte, og det som kommer opp i mitt hode er at det passer ikke like godt om begge jentene får sånt kosenavn. Lottemor og Livmor. Anonymkode: 375ff...163 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #22 Del Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 23.6.2022 den 18.41): Hva synes KG-folket? Vi har tenkt at det kanskje er litt teit at begge får navn som begynner på L, men samtidig er de såpass ulike at vi likevel vurderer sterkt å gå for det. Litt klisjé fortsatt? Storebror heter Sixten. Passer det/er det fint? Anonymkode: a6a85...645 Det vil det nok bli tulla med når han blir eldre. Anonymkode: c459c...831 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #23 Del Skrevet 26. juni 2022 Mine to nærmeste venninner er tvillinger. De vokste opp som Maren og Merete. De ble hele tiden omtalt som en enhet, og det hjalp jo ikke at navnene ble som et bokstavrim. Da de skulle begynne på vgs, var de så lei av å være "MarenogMerete", at Merete tvang foreldrene til å la henne skifte navn. Jeg tror det er viktig å gi tvillinger mulighet til å være så individuelle som mulig. Så jeg hadde styrt langt unna like forbokstaver. Anonymkode: 958b4...c25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #24 Del Skrevet 26. juni 2022 Mine to nærmeste venninner er tvillinger. De vokste opp som Maren og Merete. De ble hele tiden omtalt som en enhet, og det hjalp jo ikke at navnene ble som et bokstavrim. Da de skulle begynne på vgs, var de så lei av å være "MarenogMerete", at Merete tvang foreldrene til å la henne skifte navn. Jeg tror det er viktig å gi tvillinger mulighet til å være så individuelle som mulig. Så jeg hadde styrt langt unna like forbokstaver. Anonymkode: 958b4...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #25 Del Skrevet 26. juni 2022 Takk for tilbakemeldinger! Vi har fått litt å tenke på, men jeg tror vi ender opp med Liv og Lotte... ☺️ Ts Anonymkode: a6a85...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå