*Lillian* Skrevet 18. oktober 2002 #1 Del Skrevet 18. oktober 2002 IKKE GIDD Å BRY DEG! :evil: Lev ditt liv så lever jeg mitt, - HVER FOR OSS!!! okei????? Jeg er blid til dem som ikke slenger dritt hele tiden, jeg sjø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2002 #2 Del Skrevet 18. oktober 2002 IKKE GIDD Å BRY DEG! :evil: Lev ditt liv så lever jeg mitt, - HVER FOR OSS!!! okei????? Jeg er blid til dem som ikke slenger dritt hele tiden, jeg sjø! ojsann..det var en heftig melding blir du slengt dritt til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2002 #3 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hva har Kid gjort??? *forvirret* Ikke det at jeg har så mye med det å gjøre da....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2002 #4 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hva har Kid gjort??? *forvirret* Ikke det at jeg har så mye med det å gjøre da....... jeg turte ikke spørre..men oki..jeg og er litt nyskjerrig på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 18. oktober 2002 #5 Del Skrevet 18. oktober 2002 Tror det var noe på chatten tidligere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2002 #6 Del Skrevet 18. oktober 2002 Tror det var noe på chatten tidligere i kveld åh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 18. oktober 2002 Nå er jeg blid igjen!! Det var IKKE Kid-A, dah!! En som kalte seg Kid-S Trengte bare å spy ut litt galle... Blei litt irritert på denne personen på chatten tidligere i kveld, bare ute etter å provosere og hisse opp meg... Sikkert noen som har oppdaga at Lillian er bråsint og "litt" hissig... Godt jeg blir fort blid igjen, da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 18. oktober 2002 #8 Del Skrevet 18. oktober 2002 Trengs det moderatorer på chaten også? :o Bare tuller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2002 #9 Del Skrevet 19. oktober 2002 hæhæ..moderatorer er da hjertelig velkommen til å bli med i vår lystige fredags-og inimellom Lørdags>" husmor" lystige show som inneholder både stripping og dansing på bardisker ( og krakker ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 19. oktober 2002 #10 Del Skrevet 19. oktober 2002 Skal noen på chatten i kveld, da? Jeg lover å være snill. Og kjære Kid-S, kunne du tenke deg å finne et annet navn? Jeg er lei av at Kid-a navnet mitt blir misbrukt... alle tror at kid-b og kid-s er meg, jo!!!! MEN DET ER DET IKKE! Ha en finfin dag, alle sammen!!! Kid-Aaahh ... på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå