Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #1 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg hadde sex på dag 10 i syklusen og eggløsning på dag 15... Kan jeg være gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #2 Del Skrevet 14. november 2005 Man skal aldri si aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iceglow Skrevet 14. november 2005 #3 Del Skrevet 14. november 2005 Om datoene er sikre (at du VET du hadde EL på dag 15), så er det mulig, men ikke så ekstremt sannsynlig. En kuriositet er at om du er gravid, så er det godt sannsynlig det er en liten jente på vei (“Jente-sædcellene” er mer seiglivede) Håper det går som du ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 14. november 2005 #4 Del Skrevet 14. november 2005 5 dager før og en dag etter, er det ikke slik??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iceglow Skrevet 14. november 2005 #5 Del Skrevet 14. november 2005 Sånn ca ja. Men siden EL kan komme sent på dag, og du kan ha falske høye temperaturer, så bør du om det er full krise med graviditet vente til du har fått tre høye temperaturer. Og er sexen sent på dag 10, og EL tidlig på dag 15, så er det en mulighet der. Egget kan og i sjeldne tilfeller leve i 48 timer, eller man kan ha en ekstra EL innen 24 timer etter første EL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arielle Skrevet 15. november 2005 #6 Del Skrevet 15. november 2005 Hmmm. Det høres ikke kjempesannsynlig ut.. men hvem vet, noen er jo bare superfruktbare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 15. november 2005 #7 Del Skrevet 15. november 2005 Etter som de små soladatene lever i opptil 5 døgn i fruktbare forhld (altså fruktbart sekret (utflod)) så er det jo mulig. Men om man er aktiv prøver bør man vel heller prøve litt oftere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2005 #8 Del Skrevet 16. november 2005 aktiv prøver... hmmm er vel ikke det men hadde nok ikke blitt lei meg hadde sex på dag 10 (og et par "avhopp" etter det) og er nå på dag 14 Før har jeg hatt eggløsning på dag 15 eller 16... Er vel lite sannsynlig, men litt spennende for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 17. november 2005 #9 Del Skrevet 17. november 2005 Avhopp...? som i svingen hoppe av? Da er dere vel ikke akkurat prøvere da, hørtes ikke for meg ut som om dere isåfall har så lyst på barn nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 17. november 2005 #10 Del Skrevet 17. november 2005 Avhopp...? som i svingen hoppe av? Da er dere vel ikke akkurat prøvere da, hørtes ikke for meg ut som om dere isåfall har så lyst på barn nå? ← Siterer meg selv jeg... aktiv prøver... hmmm er vel ikke det men hadde nok ikke blitt lei meg hadde sex på dag 10 (og et par "avhopp" etter det) og er nå på dag 14 Før har jeg hatt eggløsning på dag 15 eller 16... Er vel lite sannsynlig, men litt spennende for det ← Så jo jeg har lyst på barn... Men tar det som det kommer... Gidder ikke å gjøre allverden for å få det eller å hindre det. Er ikke noe jeg stresser med for å si det sånn. Men syns nå det er spennende for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. november 2005 #11 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Men hvorfor avhopp? Hopper han av noenganger, og noenganger ikke? Forstår ikke helt.. Endret 17. november 2005 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. november 2005 #12 Del Skrevet 17. november 2005 Jeg hadde også sex igår.. på dag 10.. Men aner ikke når eller om jeg har el.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #13 Del Skrevet 17. november 2005 Siden vi ikke akkurat prøver, så hopper han av akkurat de dagene rundt el... Vet det er litt teit, men jeg har veldig lyst på, og han har vel de han å, men er litt sånn at siden vi ikke prøver enda, så skal vi ikke ha sex de dagene... Men så tenkte vi at dag 10 var såpass langt unna at det sikkert gikk bra! Men vi hadde jo ikke blitt lei oss hvis det skjedde noe for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. november 2005 #14 Del Skrevet 17. november 2005 Ok Dag 10 er jo mulig da Er ca 5 dager før el du er fruktbar. Men jeg hadde også sex på dag 10.. men tviler.. Hadde det vert dagen før el, eller på dagen, hadde jeg hatt mer håp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. november 2005 #15 Del Skrevet 17. november 2005 men se her,,,,, http://www.snartgravid.com/plassen/showthread.php?t=61641 tviler litt da men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #16 Del Skrevet 17. november 2005 Hadde jo vært litt gøy da.. men vi skal jo ikke begynne å prøve enda... (er bare jeg som tjuvstarter litt) I dag var dag 15, så hvis jeg hadde el i dag så er det høy temp i morra.. Det er ganske umulig hvis el kommer på dag 16 Hadde vel kanskje håpet litt på at jeg våknet med høy temp i dag, så hadde det vært enda nærmere.. Men det gjorde jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. november 2005 #17 Del Skrevet 17. november 2005 Det er oftest 3 dager før tror jeg, men kan også være mulig 5 dager før.. Jeg testa nå, bare for å se om jeg gjorde rett. Kom en strek.. Negativ el-test altså.. Men venter ikke el før noen dager uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2005 #18 Del Skrevet 18. november 2005 Lav temperatur i dag også, så jeg hadde tydligvis ikke el i går heller... Men hadde sex i dag å da Kan man bli gravid hvis man har sex dagen man har el? Eller dør egget før svømmerene rekker å nå det? Er litt ny på det her skjønner jeg... Så det blir litt mye spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 20. november 2005 #19 Del Skrevet 20. november 2005 Kan visst gå bra det har jeg forstått Blir mye mulig gutt da, for de (y-spermen) er lettere og svømmer fortere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå