Gå til innhold

Hvilke arbeidstider har du og når trener du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jobber 8-14/15.30, men leverer unger og drar hjemmefra litt over kl 07. Trener nesten alltid fra ca 04.30-05.30 (mølle) dusjer og ordner meg og hjelper ungene👍 hvis jeg vet at jeg har et smutthull ila dagen utsettes trening til da, men unngår i det lengste å trene etter ungene er lagt. Kan funke om mannen legger ungene slik at jeg kan trene ca kl 19 noen dager.

Anonymkode: eea89...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jobber 8-15 + noe på kvelden/helgene i blant. Trener enten styrke kl 6 hvis jeg kommer meg opp og har planlagt å trene, eller så blir det på kvelden mens far legger det yngste barnet, da rundt kl 19 (jogging). Da er jeg ferdigtrent til det eldste barnet skal legges kl 20.15. Prioriterer også å trene på helg.

Anonymkode: dda82...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

8-16 mandag til fredag. Trener fra kl 2030 mandag og torsdag. Kommer nok starte med trening på lørdag kveld etterhvert.

Prøvde en periode å trene før jobb, men for meg ødelegger det store deler av dagen. Ikke selve treningen, men å måtte opp så tidlig (tidlig for meg).

Anonymkode: f0dd1...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en ganske så "aktiv " jobb hvor det er mye "løping" frem og tilbake, og en del tunge løft.... Etter en dag der, så er der begrenset hvor mye trening jeg orker! Hender likevel det blir noe innimellom f.eks om jeg har litt fri mellom noen dager. Liker også gå litt tur.  Sikkert ikke "perfekt" nok, men holder for meg, og gidder ikke "strebe" mer enn nødvendig! 

Anonymkode: f4559...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fleksitid, primært 8-15.30. To barn i barnehagealder. Har slitt med å få til gode treningsvaner, men det siste året har det løsnet. Hovedtreningsform er løping kombinert med yoga for litt styrke. Jeg trener nesten utelukkende på kveldstid, skifter til treningstøy før legging og ut døren så snart "min" unge sover.

Anonymkode: be7a4...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fleksitid, primært 8-15.30. To barn i barnehagealder. Har slitt med å få til gode treningsvaner, men det siste året har det løsnet. Hovedtreningsform er løping kombinert med yoga for litt styrke. Jeg trener nesten utelukkende på kveldstid, skifter til treningstøy før legging og ut døren så snart "min" unge sover.

Akkurat sånn gjør vi det også 😛 Legger hver vår unge, og treningstøyet skiftes inn i FØR trening, sånn at man er klar, og ikke havner i "nå er jeg for sliten" fellen (for herregud så søvnig man kan bli av å sitte og synge byssanlull og holde i en liten hånd i et mørkt og stille rom..)

Anonymkode: a5982...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Akkurat sånn gjør vi det også 😛 Legger hver vår unge, og treningstøyet skiftes inn i FØR trening, sånn at man er klar, og ikke havner i "nå er jeg for sliten" fellen (for herregud så søvnig man kan bli av å sitte og synge byssanlull og holde i en liten hånd i et mørkt og stille rom..)

Anonymkode: a5982...05a

I know 😅 Har sovnet flere ganger under legging, men kommet meg ut døren likevel fordi jeg allerede er i klærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trener helst før jobb. Starter oftest kl. 10. Står opp 05.30. Trener fra ca 06.30/06.45 til 07.45-08.00. Så har har jeg god tid på å dusje og ordne meg før jeg må på jobb. 

Etter jobb så blir det alt fra 17.30-20.30 avhengig av turnus.

Fridager trener jeg til forskjellige tidspunkt, men helst før 12. Starter gjerne rundt kl 7-8-9ish.

Anonymkode: da871...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stillesittende kontorjobb med stor fleksibilitet  Jeg trener enten før jobb  eller på kveldstid (etter det verste middags-/rydde-/lekse-/aktivitetskjøret). Det hender også jeg tar ei times pause i lunsjen og trener da. Jeg kan jobbe inn igjen på kveldstid hjemmefra dersom ikke arbeidsdagen ble lang nok pga trening.

Anonymkode: 4ecec...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber fra klokken 12 til 19 cirka 5 dager i uken. Har en fysisk jobb. Velger å trene på dager som jeg har fri. Eller når jeg føler overskudd til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to barn i barnehagealder og jobber selv som lærer. Trener mest på kvelden (kl 19-20 feks).

Hender ofte at jeg kombinerer legging med trening. Dvs at jeg leser for ungene, legger de i hver side seng også finner jeg yogamatta og en økt med rolig stemme og behandling musikk og kjører yoga på soverommet deres. De elsker det, og sovner fort. Så litt vinn vinn der. Kan også ta en joggetur mens mannen leser og så avslutter jeg treningen med yoga og uttøyning inne hos ungene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har fleksitid med kjernetid mellom 9-14.30. Men jobber fra 6.30-14.30. Yngste barnet på 1 år legger seg ca kl 19, da drar jeg ut og trener mens far er hjemme med barna. 3-5 dager per uke, spørs hvor hektisk uka er. Tror snittet ligger på 4 dager per uke. Men tar gjerne to av øktene i løpet av helgen. 

Legger meg kl. 22 i hverdagene siden jeg står opp kl. 5.15 (tar litt tid å komme seg til jobben min). 

Anonymkode: 3bff4...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jobber tre-delt turnus, trener når jeg har overskudd/rolig periode på jobb. Når jeg jobber natt blir det heller sjelden (sover dårlig), men funker fint før seinvakt eller etter dagvakt hverdag som helg :)

Anonymkode: c97b4...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Reiser til jobb 06:15, reiser fra jobb 15:00

Trener 20-30 min i lunsjpausen hver dag da vi har et gym på kontoret. Tar resten på hjemmegym eller lokale løpestier enten direkte etter jobb, eller etter legging av minstemann.  Har lagt opp treningen slik at jeg tar di øvelsene som trenger minst utstyr / gjør meg minst svett i lunsjen, og resten hjemme.  Et par ganger sniker jeg inn en 5km joggetur i lunsjen også, men da må jeg ta en lynkjapp dusj etterpå, som gjerne krever 5-10 min ekstra. 

Anonymkode: 6c09f...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...