Diamant Skrevet 28. juni 2022 #41 Del Skrevet 28. juni 2022 Vet om flere fullvaksinerte som har covid nå, men ikke en eneste uvaksinert. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet 28. juni 2022 #42 Del Skrevet 28. juni 2022 Diamant skrev (1 time siden): Vet om flere fullvaksinerte som har covid nå, men ikke en eneste uvaksinert. Samme her 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 28. juni 2022 #43 Del Skrevet 28. juni 2022 2 hours ago, Sermina said: Du skrev jo nettopp at 40stk på jobben din var smittet selv om de brukte kn95. Det betyr ikke at munnbindene ikke virker. Munnbind kan tas av når sjefen ikke ser på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 28. juni 2022 #44 Del Skrevet 28. juni 2022 Diamant skrev (2 timer siden): Vet om flere fullvaksinerte som har covid nå, men ikke en eneste uvaksinert. Tunique skrev (1 time siden): Samme her Selvsagt gjør dere det 🙄 Men dere skjønner forhåpentligvis at korrelasjon ikke betyr kausalitet, i det minste. Eller er det også relevant at jeg og kjæresten, begge trippelvaksinerte, aldri har hatt covid? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mariama Skrevet 28. juni 2022 #45 Del Skrevet 28. juni 2022 (endret) Jepp, første runde her. Ikke særlig dårlig, men bestiller mat på døren og dropper nærkontakter en uke tenker jeg (helt greit med en uke hjemmekontor og slæcke i hagen uansett). Har forøvrig tatt alle vaksiner så snart det var min tur. Endret 28. juni 2022 av mariama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdalen Skrevet 29. juni 2022 #46 Del Skrevet 29. juni 2022 Hedy Lamarr skrev (6 timer siden): Selvsagt gjør dere det 🙄 Men dere skjønner forhåpentligvis at korrelasjon ikke betyr kausalitet, i det minste. Eller er det også relevant at jeg og kjæresten, begge trippelvaksinerte, aldri har hatt covid? jeg har også tre vaksiner og har ikke hatt covid. Det samme gjelder alle andre trippelvaksinerte jeg kjenner. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 29. juni 2022 #47 Del Skrevet 29. juni 2022 mammams skrev (11 timer siden): De fleste jeg kjenner som har covid nå har ikke hatt det tidligere, stemmer dette med majoriteten? Om de har hatt det tidligere er det lenge siden og ikke runden med omikron i vinter. De jeg kjenner som har covid nå og har hatt covid før hadde ikke omikron i første omgang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportydame Skrevet 29. juni 2022 #48 Del Skrevet 29. juni 2022 Imsdalen skrev (3 timer siden): jeg har også tre vaksiner og har ikke hatt covid. Det samme gjelder alle andre trippelvaksinerte jeg kjenner. Og jeg kjenner kun en som ikke har hatt covid enda, som er trippelvaksinert. Absolutt alle andre jeg kjenner er trippelvaksinert, og har fått covid, siste fikk det nå. De fleste fikk det dog i Feb/Mars, rett etter 3.stikk. Og de var alle mye sykere enn meg, som kun hadde 2 stikk. Jeg har forøvrig vært forkjølt 4 ganger siste halvåret, hvor mange ganger jeg har hatt covid er jeg uvitende om, da jeg kun testet meg 1. gangen- Den første gangen var forøvrig den svakeste av alle forkjølelsene.....som jeg vet var covid. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mekkapekka Skrevet 29. juni 2022 #49 Del Skrevet 29. juni 2022 Føler meg nesten utenfor som ikke har hatt covid (enda)! Nærmeste familie fikk det, unntatt meg. De fleste på jobben har hatt det 1-2 ganger. Jeg har ikke hatt et eneste symptom, ikke vært syk. Trippelvaksinert. Kanskje jeg er immun🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 29. juni 2022 #50 Del Skrevet 29. juni 2022 Vet ikke om jeg kjenner så mange som ikke har hatt det, de er i hvert fall ganske få. Ingen har fått senvirkninger som de har merket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 29. juni 2022 #51 Del Skrevet 29. juni 2022 Trippel vaksinert og har covid nå. Foreløpig bare lette influensa symptomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 29. juni 2022 #52 Del Skrevet 29. juni 2022 MiominMio skrev (44 minutter siden): Trippel vaksinert og har covid nå. Foreløpig bare lette influensa symptomer. Burde en egentlig få covid I det heletatt som trippel vaksinert? 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 29. juni 2022 #53 Del Skrevet 29. juni 2022 (endret) zemer skrev (9 minutter siden): Burde en egentlig få covid I det heletatt som trippel vaksinert? Wuhan-varianten, som vaksinene ble utviklet for, ville en nok ikke fått. Ørten mutasjoner senere er ikke bildet like enkelt. Dette vet du, men du bare må gulpe opp litt vaksineskepsis i hver eneste tråd. Blir du ikke lei? Endret 29. juni 2022 av Optimo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet 29. juni 2022 #54 Del Skrevet 29. juni 2022 zemer skrev (4 minutter siden): Burde en egentlig få covid I det heletatt som trippel vaksinert? Har hørt at dose 12 kanskje kommer til å funke 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 29. juni 2022 #55 Del Skrevet 29. juni 2022 Tunique skrev (7 minutter siden): Har hørt at dose 12 kanskje kommer til å funke Jeg hørte de har kun til dose 8🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 29. juni 2022 #56 Del Skrevet 29. juni 2022 Optimo skrev (9 minutter siden): Wuhan-varianten, som vaksinene ble utviklet for, ville en nok ikke fått. Ørten mutasjoner senere er ikke bildet like enkelt. Dette vet du, men du bare må gulpe opp litt vaksineskepsis i hver eneste tråd. Blir du ikke lei? Vet du jeg klarer meg helt fint som uvaksinert spesielt etter å se hva man mor sliter med, og hva min sønn fikk etter en vaksine hvor riksen sa det samme. Uansett så er det vel bra at de som vil får sine doser? Men, fint om vi som står over også blir respektert!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 29. juni 2022 #57 Del Skrevet 29. juni 2022 Optimo skrev (12 minutter siden): Wuhan-varianten, som vaksinene ble utviklet for, ville en nok ikke fått. Ørten mutasjoner senere er ikke bildet like enkelt. Dette vet du, men du bare må gulpe opp litt vaksineskepsis i hver eneste tråd. Blir du ikke lei? Hvorfor gir en da en ifølge deg utgått vaksine? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 29. juni 2022 #58 Del Skrevet 29. juni 2022 Sportydame skrev (13 timer siden): Og jeg kjenner kun en som ikke har hatt covid enda, som er trippelvaksinert. Absolutt alle andre jeg kjenner er trippelvaksinert, og har fått covid, siste fikk det nå. De fleste fikk det dog i Feb/Mars, rett etter 3.stikk. Og de var alle mye sykere enn meg, som kun hadde 2 stikk. Jeg har forøvrig vært forkjølt 4 ganger siste halvåret, hvor mange ganger jeg har hatt covid er jeg uvitende om, da jeg kun testet meg 1. gangen- Den første gangen var forøvrig den svakeste av alle forkjølelsene.....som jeg vet var covid. Dette rammer så forskjellig. Ei på min jobb ble lagt inn med engang etter dose to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 29. juni 2022 #59 Del Skrevet 29. juni 2022 (endret) zemer skrev (8 minutter siden): Dette rammer så forskjellig. Ei på min jobb ble lagt inn med engang etter dose to. Ja, det gjør det. Flere av naboene her har også hatt/har det, men ikke jeg. Tenker at det er fordi jeg ikke jobber og ser så mange lenger. Kun en av dem måtte på sykehuset, men alle er visst trippelvaksinert. Da jeg jobbet så fikk alle alt som gikk i en av de andres barns barnehager og skoler. Om en på jobben hadde influensa eller omgangssyke så fikk de fleste det også. Når jeg sitter her og skribler, så er det ganske smittefritt på det fysiske 😂 Endret 29. juni 2022 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 29. juni 2022 #60 Del Skrevet 29. juni 2022 Adobyen skrev (1 minutt siden): Ja, det gjør det. Flere av naboene her har også hatt/har det, men ikke jeg. Tenker at det er fordi jeg ikke jobber og ser så mange lenger. Da jeg jobbet så fikk alle alt som gikk i en av de andres barns barnehager og skoler. Om en på jobben hadde influensa eller omgangssyke så fikk de fleste det også. Når jeg sitter her og skribler, så er det ganske smittefritt på det fysiske 😂 Nesten litt rart, jeg gikk blandt covid pasienter på jobb, en ansatt hadde det også gikk på jobb uten å vite. Så kom min datters venninne på besøk. Ja ja vi er ferdig med runde en. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg