AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #21 Del Skrevet 23. juni 2022 Hudpleie Obagi med innslag av Decleòr, sminke stort sett Jane Iredale med litt Dior og Clinique. Anonymkode: 3b7cd...e5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bugles Skrevet 28. juni 2022 #22 Del Skrevet 28. juni 2022 Har prøvd så mye, men har fortsatt ikke funnet "vidunder" serien. Elixir er vel kanskje de som funker best. Har fått med meg at koreanske merker visstnok skal ha kommet noen generasjoner lengre frem i tid, men synes det er en jungel å navigere i 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #23 Del Skrevet 28. juni 2022 Bugles skrev (2 timer siden): Har prøvd så mye, men har fortsatt ikke funnet "vidunder" serien. Elixir er vel kanskje de som funker best. Har fått med meg at koreanske merker visstnok skal ha kommet noen generasjoner lengre frem i tid, men synes det er en jungel å navigere i 😅 Hadde hørt mye om Koreansk hudpleie, men ikke tatt det oppriktig eller brydd meg så mye om det, men etter å ha prøvd et Koreansk merke, er jeg superfornøyd. Klairs er et bra merke, det roer ned en stresset hud og inneholder masse gode og pleiende ingredienser. Anonymkode: 053fa...f49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #24 Del Skrevet 28. juni 2022 The ordinairy Anonymkode: 37fad...b50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #25 Del Skrevet 12. august 2022 Hudpleie: Paulas Choice (BHA produktet og AHA lotion til kropp) Dermaceutic (Actibiome) Cerave (Lotion til kropp og fotkrem) Kiehls (Ultra Facial Cream) La Roche Posay The Ordinary (Squalane Cleanser) Medela Purelan Av sminke bruker jeg ingenting, så har heller ingen favoritter Anonymkode: 2df54...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 13. august 2022 #26 Del Skrevet 13. august 2022 Er veldig fornøyd med cosrx, både rens, bha, krem og solkrem, så egentlig kan jeg kjøpe alt jeg trenger av cosrx, men liker jo å prøve litt forskjellig så ofte har jeg flere forskjellige kremer jeg bruker litt om hverandre. Men aloe soothing sun cream bytter jeg aldri ut. Er også glad i exuviance, brukte det mye før når huden ikke var så god. Også er niacinamide+zinc fra the ordinary et must for huden min så det har jeg alltid. Slipper kviser, gjør porene mine mindre og får generelt bedre hud av den, merker det med en gang om jeg går tom og ikke bruker den på en ukes tid. I tillegg bruker jeg retinol, cordes VAS. Har prøvd litt forskjellig fra paulas Choice, men syntes ikke det gjør noe fra eller til på min hud. Har også prøvd klairs, og syntes også at det er bra, men liker å bytte på litt 🙈 liker den juicy masken og c vitamin serumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #27 Del Skrevet 13. august 2022 Esse til hudpleie 😍 Anonymkode: ef21b...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #28 Del Skrevet 13. august 2022 Liker alt fra Biotherme. Har hatt adventskalender fra dem et par ganger, så har fått prøvd masse. Ellers Maybelline og Max Factor. Anonymkode: 6d4e4...77c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 13. august 2022 #29 Del Skrevet 13. august 2022 har ikke noe favoritt merke, bruker kun noen få produkter siden jeg tåler så og si ingenting pga perioral dermatitt. hud dermalogica daily microfoliant på t zone ( kun 1 g pr uke) extra virgin olive oil for sminkefjerner og rens. the ordinary ymse serum og squalane olje ❤️ cerave øyekrem life aloe vera spray som fuktspray ❤️ tåler ikke solkrem dessverre. sliter med pigmentering pga mangel på dette. så bruk solkrem dere som kan sminke bye bye undereye concealer fra it cosmetics ❤️ holy grail på rynkete underøyne. setting under øya sexy mama thebalm concealer ansikt maybelline age rewind om jeg noengang bruker foundation er det tikei mineral the balm mary-lou manizer hvis highlight physician formula rose all day settingpudder ❤️ (dupe for hourglass sine) bronzer og blush har jeg en haug i fordi det tåler jeg, så ingen favoritt der bruker ikke øyesminke kun vippetang. har tatoverte bryn så bruker bare clear gel farger brynshår og vipper lipgloss på leppene. foretrekker isadora, max faxtor eller clarins i gamle dager (90tallet) da jeg tålte alt så var favoritten biotherm ansiktsprodukter og all sminke var i lancome eller dior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvejenten Skrevet 13. august 2022 #30 Del Skrevet 13. august 2022 Ole henriksen og Clinique hudpleie. Chanel foundations, Glominerals pudder og solpudder, og Mac leppestifter, Blush og øyenskygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #31 Del Skrevet 13. august 2022 Hud: Cosrx essenser, aha, bha Cerave rens og fuktighetskrem Acwell toner og serum I’m From ansiktsmasker Banila Co oljerens og foaming wash Sminke: Sensai translucent powder Nars liquid blush Kylie by Kylie Jenner Blush Loreal maskara lash sensational Anastasia Beverly Hills Brow Wiz a Anastasia Beverly hills contour Lumene CC cream Anonymkode: 1fa3b...eb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #32 Del Skrevet 13. august 2022 Origins Anonymkode: 061b7...f2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charminia Skrevet 13. august 2022 #33 Del Skrevet 13. august 2022 Har fått øynene opp for hudpleie fra Dr Dennis Gross - veldig fornøyd😃 Cruelty free, vegan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffekoppQueen Skrevet 13. august 2022 #34 Del Skrevet 13. august 2022 Forskjellig produkt på alt. feks Korres på rens. Dermalogica på oljerens og olje. Ti’am på serum osv. Erborian på CC cream, Maybelline på mascara, Anastasia på bryn… and so on… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 14. august 2022 #35 Del Skrevet 14. august 2022 Jeg er usedvanlig troløs og akkurat litt for glad i å teste ut nye produkter og merker. Likevel, noen gjengangere finnes: Hudpleie: Dermalogica, Skinceuticals, Decleor, La Prairie, Babor, Chanel, Bobbi Brown, La Roche-Posay Hårpleie: Shu Uemura, Kevin Murphy, Paul Mitchell Kosmetikk: Chanel, Bobbi Brown, Laura Mercier, Tom Ford, MAC, Nars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #36 Del Skrevet 14. august 2022 Mine favorittmerker er Paulas Choice (bruker oljerens, retinol og en fuktighetskrem fra Paulas Choice) og Cerave. Men skulle ønske Cerave var crueltyfree, så istedenfor rens og fuktighetskrem fra Cerave bruker jeg Mad hippie cream cleanser og Isntree hyaluronic acid moist cream, veldig fornøyd med begge to. Liker godt koreansk hudpleie, bruker solkrem fra Beauty of Joseon og Purito, c-vitaminserum fra By Wishtrend, eksfoliering fra Cosrx (aha/bha), øyekrem og sheetmask fra Klairs. Anonymkode: 4c39f...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå