Gjest Athena Catalina Skrevet 22. juni 2022 #1 Del Skrevet 22. juni 2022 Jeg er veldig glad i Dior. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggheksa Skrevet 22. juni 2022 #2 Del Skrevet 22. juni 2022 Filorga hudpleie, har prøvd absolutt alle produkter og elsker alt fra filorga. Sminken elsker jeg også, spesielt settingpudderet. av sminke har jeg absolutt alt fra caia, elsker caia. har mye leppeprodukter fra Dior og en god del produkter fra kvd. huff vanskelig å velge, har så mye sminke så er ikke lett å bestemme seg for hva som er best. Men caia er min nr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 22. juni 2022 #3 Del Skrevet 22. juni 2022 Babor og YSL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #4 Del Skrevet 22. juni 2022 Jeg er veldig glad i Artmiss, de har alltid de nyeste trendene man ser på TikTok osv med superrask levering. Og veldig gode produkter Anonymkode: 9f290...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 22. juni 2022 #5 Del Skrevet 22. juni 2022 (endret) Sensai Loreal Nivea Clinique Estee Lauder Maybelline Face facts Endret 22. juni 2022 av flusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #6 Del Skrevet 22. juni 2022 Sensai til huden og øyne Anonymkode: b418c...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 22. juni 2022 #7 Del Skrevet 22. juni 2022 Caia når det gjelder sminke ❤️ Hudpleie… Det må bli Pixi 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #8 Del Skrevet 22. juni 2022 Klairs - elsker hudpleieproduktene deres Paula's Choice - Calm-serien deres er fantastisk Chanel - Liker øyenbrynsproduktene deres, Anastasia er også god på øyenbryn MAC - Liker blushene og misten deres er helt super Lancome - favoritt når det gjelder øyenskygge Laneige - de er god på produkter til lepper Buxom - de har de beste pudder blushene på markedet Anonymkode: 053fa...f49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 22. juni 2022 #9 Del Skrevet 22. juni 2022 Kiehls 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #10 Del Skrevet 22. juni 2022 Sensillis hudpleie, men sminke kjøper jeg helst fra isadora siden den er parfymefri og ikke testet på dyr. Lumene sin BB/CC cream må jeg alltid ha! 😄 Anonymkode: d339c...2b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 22. juni 2022 #11 Del Skrevet 22. juni 2022 (endret) Har prøvd masse opp igjennom, menneh det er nå Dior og La Bouche Rouge for meg ^^, Endret 22. juni 2022 av Peanut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #12 Del Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Klairs - elsker hudpleieproduktene deres Paula's Choice - Calm-serien deres er fantastisk Chanel - Liker øyenbrynsproduktene deres, Anastasia er også god på øyenbryn MAC - Liker blushene og misten deres er helt super Lancome - favoritt når det gjelder øyenskygge Laneige - de er god på produkter til lepper Buxom - de har de beste pudder blushene på markedet Anonymkode: 053fa...f49 Enig med Paula's choice. Calm serien er utrolig. Og omega complex serumet. Fikk sikkert 7 av de i julegave 😂 Og sminke må bli clinique. Pluss et annet jeg ikke husker nå i farta som har fantastisk naturlig pudder uten parfyme 🥰 Anonymkode: e5f59...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #13 Del Skrevet 22. juni 2022 Biotherme Anonymkode: 280c4...fed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #14 Del Skrevet 22. juni 2022 Hudpleie liker jeg best Paula's Choice, Klairs og Cerave, men har også noen favoritter fra The ordinary. Sminke liker jeg Nars, Benefit, IT Cosmetics og Laura Mercier Anonymkode: 77f54...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #15 Del Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig med Paula's choice. Calm serien er utrolig. Og omega complex serumet. Fikk sikkert 7 av de i julegave 😂 Og sminke må bli clinique. Pluss et annet jeg ikke husker nå i farta som har fantastisk naturlig pudder uten parfyme 🥰 Anonymkode: e5f59...5a0 Ja, calm-serien er fin! 🥰 Glemte å nevne Maybelline, syns de har de beste maskaraene! Anonymkode: 053fa...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. juni 2022 #16 Del Skrevet 22. juni 2022 Hudpleie: Paulas Choice Medik8 Dr Ceuracle Elixir Ole Henriksen Sminke: Hourglass Natasha Denona Urban Decay Anastasia Makeupstore Nyx Catrice Essence 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gratinara Skrevet 23. juni 2022 #17 Del Skrevet 23. juni 2022 Er mang et merke som har gitt meg utslett av de dere nevner, anbefaler å sjekke ut innholdsfortegnelsen i produktet. Mye en kjemiker ville ristet på hodet av som fremdeles er tillat også i de store merkene...Som kan gi senskader og hormonforstyrrelser på sikt. Vi jenter liker jo å pynte oss ja, men Elisabeth the first pyntet seg med makeup som inneholdt bly for å se hvit ut og dekke over koppe arrene. Ikke viste de at bly var giftig over tid. Og de som viste det, sa ingenting... Dagens sminke inneholder mange stoffer kjemikere ser på som giftige, men allikevel er de tillat i små mengder innad i visse land. Ennå verre er det å kjøpe sminke fra utlandet som ikke har de samme standardene som Norge typ korean, kina osv. Og ikke minst, jo mere kosmetikk og sminke dere bruker, jo flere stoffer, plastikk, forbruk og drit blir skylt ut i havet og havner hos torsken og i drikkevannet deres! Bare sier det girls, vi vil ikke pådra oss kreft eller bli svidd i trynet bare fordi sminkeindustrien ønsker å få penga våres og få oss til å tro at vi ikke er bra nok som vi er... https://www.nrk.no/livsstil/miljogift-i-kosmetikk-1.13941842 Kreftforeningen https://kreftforeningen.no/forebygging/kreftfremkallende-stoffer/kosmetikk-kremer-og-kreft/ Forskning.no https://forskning.no/hud-kjemi-partner/vanlig-innhold-i-kosmetikk-kan-vaere-farlig/1926905 Nrk https://www.nrk.no/trondelag/ny-sminkestudie-avslorer-giftstoffer-i-mer-enn-halvparten-av-de-testede-produktene-1.15561750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #18 Del Skrevet 23. juni 2022 La roche posay❤️ Anonymkode: 353f7...100 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 23. juni 2022 #19 Del Skrevet 23. juni 2022 Gratinara skrev (6 timer siden): Er mang et merke som har gitt meg utslett av de dere nevner, anbefaler å sjekke ut innholdsfortegnelsen i produktet. Mye en kjemiker ville ristet på hodet av som fremdeles er tillat også i de store merkene...Som kan gi senskader og hormonforstyrrelser på sikt. Vi jenter liker jo å pynte oss ja, men Elisabeth the first pyntet seg med makeup som inneholdt bly for å se hvit ut og dekke over koppe arrene. Ikke viste de at bly var giftig over tid. Og de som viste det, sa ingenting... Dagens sminke inneholder mange stoffer kjemikere ser på som giftige, men allikevel er de tillat i små mengder innad i visse land. Ennå verre er det å kjøpe sminke fra utlandet som ikke har de samme standardene som Norge typ korean, kina osv. Og ikke minst, jo mere kosmetikk og sminke dere bruker, jo flere stoffer, plastikk, forbruk og drit blir skylt ut i havet og havner hos torsken og i drikkevannet deres! Bare sier det girls, vi vil ikke pådra oss kreft eller bli svidd i trynet bare fordi sminkeindustrien ønsker å få penga våres og få oss til å tro at vi ikke er bra nok som vi er... https://www.nrk.no/livsstil/miljogift-i-kosmetikk-1.13941842 Kreftforeningen https://kreftforeningen.no/forebygging/kreftfremkallende-stoffer/kosmetikk-kremer-og-kreft/ Forskning.no https://forskning.no/hud-kjemi-partner/vanlig-innhold-i-kosmetikk-kan-vaere-farlig/1926905 Nrk https://www.nrk.no/trondelag/ny-sminkestudie-avslorer-giftstoffer-i-mer-enn-halvparten-av-de-testede-produktene-1.15561750 Enig med deg. Det går an å finne giftfrie sminke og hudpleieprodukter. Hudpleie: D alchemy Weleda Dr. Organic Bioregena ( solkrem ) Eco Cosmetics Urtekram Madara Sminke: Ilia Madara 100% Pure Lily Lolo Benecos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 23. juni 2022 #20 Del Skrevet 23. juni 2022 Hudpleiefavoritter: CeraVe Bioderma Paula's Choice NIOD Medik8 Pure & Care Sminke: Vichy Dermablend Compact Foundation IT Cosmetics BB Cream Maybelline Tattoo Brow Pomade Lancôme Mademoiselle Balm Tinted Hydrating Lipstick Har ingen bestemte favoritter når det kommer til mascara, øyeskygge, settingpudder og blush. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå