AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Del Skrevet 21. juni 2022 Det blir tøft å vente mange måneder for å være sammen med kona. Vi har søkt familiegjenforening. Kan man få langt raskere søknaden behandlet? Anonymkode: 79815...de3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #2 Del Skrevet 21. juni 2022 Ja, å få dem fremfor dere i køen til å slå opp. Er vel et køsystem som man må holde sin plass i tipper jeg. Anonymkode: a3705...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #3 Del Skrevet 21. juni 2022 Har ikke kilder på dette, og kan ikke bekrefte om det stemmer, men har hørt fra pålitelige kilder, som visstnok har gjort dette selv. Husker ikke hvilket land det var, men det var enten Estland, Latvia eller Litauen, hvor man ofte kan få godkjent opphold på 24 timer, og da er man innenfor Schengen. Hvordan aner jeg ikke, så vet ikke hvor mye "hjelp" dette var. 😛 Anonymkode: 7a411...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #4 Del Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det blir tøft å vente mange måneder for å være sammen med kona. Vi har søkt familiegjenforening. Kan man få langt raskere søknaden behandlet? Anonymkode: 79815...de3 Var jo deres valg. Anonymkode: 76015...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #5 Del Skrevet 21. juni 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Var jo deres valg. Anonymkode: 76015...c44 Det er ikke alle tanker som passerer hjernebarken som behøver å deles med offentligheten. Det er helt ok å beholde noen tanker for seg selv. Anonymkode: 7a411...5fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #6 Del Skrevet 21. juni 2022 jeg håpet å få erfaringer fra noen med samme erfaring. Anonymkode: 79815...de3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå