Gå til innhold

Samboer i dårlig humør uten å si hvorfor

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fikk du vite hva det gjaldt? Sa du i fra om at dette ikke er grei kommunikasjon?

Anonymkode: 41850...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Eksen var slik. Det var veldig tydelig at han var sur på meg, men han nektet å si hvorfor. Det er faktisk en form for psykisk vold. Jeg begynte jo å tenke over alt jeg gjorde og ikke gjorde, og det er ikke bra over tid.

Han unnskyldte seg med at familien hans var lik. Unnskyld meg, men det er ikke godt nok. Å oppføre seg dårlig fordi andre gjør det, gjør det ikke ok.

Nå har jeg en mann jeg kan kommunisere med. Vi blir aldri sure på hverandre, for vi sier ifra med en gang noe irriterer. 

Jeg ville aldri bodd med noen som ikke kan si hvorfor de er sure. Man må minst kunne si "noe skjedde på jobben/med venner" så ikke partneren går og bekymrer seg.

Anonymkode: 3bd3d...308

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har én regel hjemme, Det er ikke lov å være sur uten å si hva det er. Man kan godt være sur og nedfor, det er vi alle innimellom, men å drive å furte og styre uten å si hva det gjelder er ikke greit. 

Anonymkode: 0a487...b10

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er involvert i utroskap, og jeg kjenner igjen oppførselen til mannen. Derfor skriver jeg det. Det er helt likt

Anonymkode: 166fa...8d4

2 hours ago, Mumia said:

DETTE

Så dere er begge utro mot partneren deres, i tillegg til at dere ringer hjemom etter pulinga for å fortelle stakkaren hjemme at dere har hatt en dårlig dag? 

Og dere tenker at dette er normalt, og dermed også må gjelde mannen til TS? 

Wow.

Anonymkode: 82aa7...3d4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Så dere er begge utro mot partneren deres, i tillegg til at dere ringer hjemom etter pulinga for å fortelle stakkaren hjemme at dere har hatt en dårlig dag? 

Wow.

Lol, ikke utro nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Wow.

Nei, jeg er den andre parten. Men han forteller meg hva som foregår hjemme. Han er glad og blid med meg, men sur og ubrukelig hjemme med henne. Han vil helst være ut av huset til enhver tid, men det går ikke, så da blir han grinete og kan ikke fortelle henne hvorfor. 

Vanskelig å forklare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Nei, jeg er den andre parten. Men han forteller meg hva som foregår hjemme. Han er glad og blid med meg, men sur og ubrukelig hjemme med henne. Han vil helst være ut av huset til enhver tid, men det går ikke, så da blir han grinete og kan ikke fortelle henne hvorfor. 

Vanskelig å forklare

Fy faen, ta og si til ho at hun fortjener bedre!!!!! Makan til drittfyr du har funnet!!!!$%$###

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.6.2022 den 15.34):

Vanskelig å forklare

Du er jo litt dumme eller naive da. Haha tror du han virkelig at han vil flytte ut? Den så onde kona tar seg jo av klesvasken hans, bortskjemmer han med mat, gir han faktisk litt sex også holder hun "slottet" hans fin og rein. I tillegg til det er hun og den perfekte punshbagen. Er han litt sur og gretten kan han alltids mase til hun og undertrykke hun psykisk. Du er bare god nok for senga du. Så bare kom deg ned fra den høye hesten og fortsett å være den billige knulle dukken hans. 

Anonymkode: 20b5b...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.6.2022 den 11.54):

Jeg er involvert i utroskap, og jeg kjenner igjen oppførselen til mannen. Derfor skriver jeg det. Det er helt likt

Oppførselen kan jo komme av hva som helst. Frustrasjon over seg selv, frustrasjon over kona.. Veldig merkelig å umiddelbart koble det til utroskap, som om det var eneste grunnen til at man oppfører seg dårlig.

Utroskap er vel heller ikke grunnen til dårlig oppførsel, det er vel mer at den dårlige oppførselen og utroskapen har samme grunn. Men som sagt, ingen grunn til å tro utroskap helt uten videre, man er da ikke automatisk utro bare fordi man er noe sur og grinete og frustrert over noe.

Anonymkode: 8ca5c...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.6.2022 den 15.34):

Vanskelig å forklare

Stakkara dame. Ikke bare blir hun bedratt, men i tillegg er han en muggen drittsekk mot henne.

Anonymkode: 8cb5a...a40

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eg har ein til tider ekstremt psykisk krevjande jobb og er ikkje alltid blid etter jobb. Men det er han eigentlig vandt til...Liker han jobben sin da? Det er uansett viktig å avklara kva reglar man skal ha heime. Han veit jo at eg ikkje er sur på han, men at jobben til tider tar på.

Anonymkode: 708a8...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...