AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #21 Del Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Samboeren min er 178 høy. Hun er 48 år gammel. Hun har aldri hørt noen si noe om hlyden hennes. Jeg er selv 184, når hun går med stiletthæl så blir hun et oar cm høyere enn meg. Ingen som har bemerket noe gjennom de drøye 17 årene vi har vært sammen. Rart at noen alltid får all dritten. Anonymkode: bbcb2...c09 Kanskje fordi hun bare er 178? Anonymkode: 9e390...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 21. juni 2022 #22 Del Skrevet 21. juni 2022 Jeg er aromantisk. UNO Reverse Card! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #23 Del Skrevet 22. juni 2022 Jeg er 178 og har komplekser for høyden min. Fikk alltid kommentarer om det i ungdommen, og nå har jeg opplevd flere ganger på første date å få kommentarer på det. "Oi, du var høy" osv., selv om jeg skriver høyden i profilen min. Jeg hadde jo vært ei megabitch om jeg hadde kommentert "Oi, du var liten" til en mann, så skjønner ikke hvorfor det er greit å si det til meg. Anonymkode: ee000...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #24 Del Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det er veldig viktig å lage en stor sak av noe som har skjedd en gang. Da benytter man muligheten til å generalisere, få saken til å dreie seg om alle. Hva er det man ikke gjør for litt blest om de tingene som opptar en. Min eks slo meg hvis jeg ikke overholdt avtale om å komme rett hjem etter å ha tatt noen øl med kompiser. Derfor kan jeg si, alle kvinner slår hvis du ikke kommer rett hjem etter en tur på byen. Og Siden jeg ikke fikk lov til å forklare meg, så fikk hun heller aldri vite at jeg hjalp en narkoman som hadde falt av sykkelen og slått hodet så jeg måtte ringe etter ambulanse og vente til ambulansen kom. Som sagt, alle menn slår. Og spør du henne så vil hun si, ingen menn kommer rett hjem fra byen.. Og nå vet vi at alle menn liker ikke høye kvinner.. Anonymkode: bbcb2...c09 Krenka? Jeg skrev ikke at alle menn har komplekser. Jeg skrev i tittel: «hvor har NOEN menn....» Anonymkode: e9acf...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #25 Del Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 21.6.2022 den 16.53): Høye kvinner og lave menn faller under samme kategori. Det virker også som at begge har komplekser med høyden sin. Anonymkode: edf18...4f6 Menn legger gjerne på noen cm i høyde, kvinner trekker i fra. Jeg fornærmet en gang en kvinne ved å si at hun var 1,80. Det var hun så absolutt ikke. Hun var "kun" 1,78. Anonymkode: 01194...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #26 Del Skrevet 23. juni 2022 Selv er jeg 1,67 men har ei veldig god venninne som er over 1,75 og for noen år siden så var det noen gutter på samme alder som oss som satt på en benk inne på et kjøpesenter som ropte «damn, frihetsgudinne jo» i det vi gikk forbi.😂 Venninna mi bare lo. Hun er helt nydelig og ser ut som en supermodell💗 lange fine bein som mange kunne dødd for! Anonymkode: 2de32...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #27 Del Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 21.6.2022 den 17.00): Jeg er kvinne og 163, jeg har alltid følt meg litt lav og skulle gjerne hatt noen cm til! Har en venninne som er 176, når vi går ut og hun har hæler på så er hun nærmere 180 skulle jeg tro, og jeg har aldri oppfattet at det var noe negativt for henne. Hun får mye oppmerksomhet. Det eneste "plagsomme" for henne må vel være at hun selv ikke ønsker en lavere mann enn seg selv, det kan være litt vanskelig på datingapper og slikt, for hun føler det er litt dumt å spørre om høyde før de møtes. Men jeg har alltid tenkt at hun har en mer ideell høyde enn lille meg da 😄 Anonymkode: f3b4a...397 This. Dette er de fleste menn innforstått med. Kvinner liker å hevde at lavere menn er redde for dem eller har komplekser. Konklusjon: Det er menn som er problemet. Menn er ikke så dumme at de ikke veit at kvinner velger høyere en dem selv. Men de velger å legge skylden på menn fremfor å innrømme sine egne preferanser , sannsynligvis for de ikke vil fremstå som overfladiske?? Ironien er at en gjeng høye overfladiske damer rakker ned på menn som agerer på korrekt på kvinners egne preferanser. Anonymkode: 3ef53...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #28 Del Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): This. Dette er de fleste menn innforstått med. Kvinner liker å hevde at lavere menn er redde for dem eller har komplekser. Konklusjon: Det er menn som er problemet. Menn er ikke så dumme at de ikke veit at kvinner velger høyere en dem selv. Men de velger å legge skylden på menn fremfor å innrømme sine egne preferanser , sannsynligvis for de ikke vil fremstå som overfladiske?? Ironien er at en gjeng høye overfladiske damer rakker ned på menn som agerer på korrekt på kvinners egne preferanser. Anonymkode: 3ef53...6cf Tja, jeg er fullstendig åpen om min egen usikkerhet som høy kvinne. Jeg har imidlertid datet flere lavere menn, men det er ikke noe jeg er komfortabel med. Og skylder definitivt ikke på menn fordi jeg er usikker. Men, når det er sagt, har jeg ofte (som jeg skrev i en post litt over her) mange kommentarer på høyden min fra menn. Så noe må jo også de tenke om saken. Anonymkode: ee000...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå