AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Del Skrevet 21. juni 2022 Nå er det lenge siden, men i går jeg gikk jeg på et senter og en gjeng gutter sikkert på 20-år sa noe om meg. Ikke direkte ropte, men sa noe når jeg gikk forbi. De var små alle sammen, mindre enn meg. Jeg er 182 cm høy. De var kanskje 173. Jeg har aldri hatt problemer med at menn er lavere enn meg. Aldri hatt behov for å rakke ned på de. Men menn derimot har veldig behov for å rakke på høyr kvinner 🤔 Anonymkode: e9acf...8bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #2 Del Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå er det lenge siden, men i går jeg gikk jeg på et senter og en gjeng gutter sikkert på 20-år sa noe om meg. Ikke direkte ropte, men sa noe når jeg gikk forbi. De var små alle sammen, mindre enn meg. Jeg er 182 cm høy. De var kanskje 173. Jeg har aldri hatt problemer med at menn er lavere enn meg. Aldri hatt behov for å rakke ned på de. Men menn derimot har veldig behov for å rakke på høyr kvinner 🤔 Anonymkode: e9acf...8bc Jeg er 180. Min bestevenn 184, hun ser ut som en supermodell.. Aldri opplevd noen ufine kommentarer på høyden - hører veldig sjeldent noe om høyden i det hele tatt 🤷🏻♀️ Anonymkode: 376a4...a1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #3 Del Skrevet 21. juni 2022 Mindreverdighetskomplekser. Anonymkode: 7eed4...857 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #4 Del Skrevet 21. juni 2022 Har hørt EN negativ kommentar, og det var på ett kjøpesenter. Det kom "hahaha, hun var høy as" Snudde meg for å kommentere tilbake, så da at det kom fra en under 170 cm høy tykk fyr, fra opprinnelse hvor de generelt er endel lavere enn nordiske land. Han kunne like gjerne gått med en plakat "mindreverdighetskomplekser". Anonymkode: 9e390...b71 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #5 Del Skrevet 21. juni 2022 Jeg er kvinne på over 180 og alle menn som har hatt et problem med det har alle vært mye lavere meg så jeg tror at det trigger noe hos dem. Kanskje deres egen usikkerhet fordi de er lave og så må de ta det ut på noen. Sånne som kom bort på byen og "herregud, du er høyere enn meg jo" eller hopper opp og ned ved siden av meg for å latterliggjøre at jeg er høy. Egentlig latterliggjorde de seg selv i samme slengen, men de tingene skjedde for så lenge siden at jeg ikke så det da. Nå opplever jeg ikke så mye og det var mer sånn dritt da jeg var yngre. Egentlig er det ganske patetisk at de må bruke sin egen usikkerhet for å ta noen andre. Jeg har ikke gjort de en dritt og har aldri snakket dritt om lave menn. Har datet flere som var lave. Alle lave menn er ikke sånn da. Noen beundrer høye damer og synes det er flott, men det er påfallende at det alltid er de lave mennene som gjør det. Anonymkode: f8656...0c5 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #6 Del Skrevet 21. juni 2022 De føler seg avmaskulinisert. Jeg har fått utallige kommentarer på høyden min. De negative var fra menn som var ganske mye lavere. Jeg går aldri bort å kommenterer at de er langt under gjennomsnittshøyden. Kommenterer ikke noe rundt utseendet til noen. Anonymkode: dbdfb...b2d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #7 Del Skrevet 21. juni 2022 Det er veldig viktig å lage en stor sak av noe som har skjedd en gang. Da benytter man muligheten til å generalisere, få saken til å dreie seg om alle. Hva er det man ikke gjør for litt blest om de tingene som opptar en. Min eks slo meg hvis jeg ikke overholdt avtale om å komme rett hjem etter å ha tatt noen øl med kompiser. Derfor kan jeg si, alle kvinner slår hvis du ikke kommer rett hjem etter en tur på byen. Og Siden jeg ikke fikk lov til å forklare meg, så fikk hun heller aldri vite at jeg hjalp en narkoman som hadde falt av sykkelen og slått hodet så jeg måtte ringe etter ambulanse og vente til ambulansen kom. Som sagt, alle menn slår. Og spør du henne så vil hun si, ingen menn kommer rett hjem fra byen.. Og nå vet vi at alle menn liker ikke høye kvinner.. Anonymkode: bbcb2...c09 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #8 Del Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er veldig viktig å lage en stor sak av noe som har skjedd en gang. Da benytter man muligheten til å generalisere, få saken til å dreie seg om alle. Hva er det man ikke gjør for litt blest om de tingene som opptar en. Min eks slo meg hvis jeg ikke overholdt avtale om å komme rett hjem etter å ha tatt noen øl med kompiser. Derfor kan jeg si, alle kvinner slår hvis du ikke kommer rett hjem etter en tur på byen. Og Siden jeg ikke fikk lov til å forklare meg, så fikk hun heller aldri vite at jeg hjalp en narkoman som hadde falt av sykkelen og slått hodet så jeg måtte ringe etter ambulanse og vente til ambulansen kom. Som sagt, alle menn slår. Og spør du henne så vil hun si, ingen menn kommer rett hjem fra byen.. Og nå vet vi at alle menn liker ikke høye kvinner.. Anonymkode: bbcb2...c09 Det er ingen som påstår at dette gjelder alle menn og dette er heller ikke noe som bare skjer en gang. Når det skjer gjentagende ganger og flere opplever det samme så går det an å generalisere når det gjelder den gruppen som gjør dette. Anonymkode: f8656...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #9 Del Skrevet 21. juni 2022 Jeg tror lave menn og høye kvinner har det med å snakke ned hverandres høyde. Begge gruppene er like ille Anonymkode: f21ab...803 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #10 Del Skrevet 21. juni 2022 Høye kvinner og lave menn faller under samme kategori. Det virker også som at begge har komplekser med høyden sin. Anonymkode: edf18...4f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #11 Del Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ingen som påstår at dette gjelder alle menn og dette er heller ikke noe som bare skjer en gang. Når det skjer gjentagende ganger og flere opplever det samme så går det an å generalisere når det gjelder den gruppen som gjør dette. Anonymkode: f8656...0c5 Samboeren min er 178 høy. Hun er 48 år gammel. Hun har aldri hørt noen si noe om hlyden hennes. Jeg er selv 184, når hun går med stiletthæl så blir hun et oar cm høyere enn meg. Ingen som har bemerket noe gjennom de drøye 17 årene vi har vært sammen. Rart at noen alltid får all dritten. Anonymkode: bbcb2...c09 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #12 Del Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samboeren min er 178 høy. Hun er 48 år gammel. Hun har aldri hørt noen si noe om hlyden hennes. Jeg er selv 184, når hun går med stiletthæl så blir hun et oar cm høyere enn meg. Ingen som har bemerket noe gjennom de drøye 17 årene vi har vært sammen. Rart at noen alltid får all dritten. Anonymkode: bbcb2...c09 Alle får det kanskje ikke, nei. Det er ingen som påstår det heller, men nå vet jeg at veldig mange høye kvinner får det. Jeg er medlem av en gruppe på facebook for høye kvinner over 180 og det er det ganske mange slike erfaringer. Det blir for dumt å uttale seg om noe man ikke vet noe om basert på ett anekdotisk bevis. Anonymkode: f8656...0c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #13 Del Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Høye kvinner og lave menn faller under samme kategori. Det virker også som at begge har komplekser med høyden sin. Anonymkode: edf18...4f6 Kjenner ingen høye kvinner inkl meg selv som har komplekser for høyden sin. Anonymkode: d927d...063 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #14 Del Skrevet 21. juni 2022 Jeg er kvinne og 163, jeg har alltid følt meg litt lav og skulle gjerne hatt noen cm til! Har en venninne som er 176, når vi går ut og hun har hæler på så er hun nærmere 180 skulle jeg tro, og jeg har aldri oppfattet at det var noe negativt for henne. Hun får mye oppmerksomhet. Det eneste "plagsomme" for henne må vel være at hun selv ikke ønsker en lavere mann enn seg selv, det kan være litt vanskelig på datingapper og slikt, for hun føler det er litt dumt å spørre om høyde før de møtes. Men jeg har alltid tenkt at hun har en mer ideell høyde enn lille meg da 😄 Anonymkode: f3b4a...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #15 Del Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Alle får det kanskje ikke, nei. Det er ingen som påstår det heller, men nå vet jeg at veldig mange høye kvinner får det. Jeg er medlem av en gruppe på facebook for høye kvinner over 180 og det er det ganske mange slike erfaringer. Det blir for dumt å uttale seg om noe man ikke vet noe om basert på ett anekdotisk bevis. Anonymkode: f8656...0c5 Ja, som nevnt. Det er alltid noen som får all dritten. Tenker de samme folka i den gruppa er med i mange andre lignende grupper også. Anonymkode: bbcb2...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #16 Del Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kjenner ingen høye kvinner inkl meg selv som har komplekser for høyden sin. Anonymkode: d927d...063 Jeg kjenner ingen lave menn som har komplekser for høyden sin. Selvfølgelig har dere komplekser når man skiller seg så ut fra normalen. Anonymkode: edf18...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #17 Del Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, som nevnt. Det er alltid noen som får all dritten. Tenker de samme folka i den gruppa er med i mange andre lignende grupper også. Anonymkode: bbcb2...c09 Så det er vanskelig å tro at noen som skiller seg ut får mer dritt enn andre? Trodde det var ganske allmenn kjent at man gjør det. Jeg får ikke noe særlig nå lenger, men sikkert mer fordi jeg ikke gidder å bry meg om det og finner meg ikke i det lenger heller. Allikevel er det jo slik at mange høye kvinner opplever kommentarer og reaksjoner. Dette må man kunne si uten at noen skal komme og så tvil fordi deres kone har aldri opplevd det selv. Anonymkode: f8656...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #18 Del Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg kjenner ingen lave menn som har komplekser for høyden sin. Selvfølgelig har dere komplekser når man skiller seg så ut fra normalen. Anonymkode: edf18...4f6 Alle har ikke det, men mange har det ja. Jeg hadde det før, men ikke nå lenger. Lite man kan gjøre med den høyden man har så jeg valgte å akseptere det. Anonymkode: f8656...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #19 Del Skrevet 21. juni 2022 Jeg er 175 og aldri merket noe negativt om høyden min fra andre. Har alltid «følt» meg høy, men aldri fått kommentarer på det. Alltid vært veldig popluært blant gutter. Nå er jeg 20, og siden jeg var 16 var jeg alltid en av de jentene guttene ville ha på fest. Både guttene som var på min høyde og de som er høyere. Anonymkode: 3b8bf...bd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #20 Del Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er 175 og aldri merket noe negativt om høyden min fra andre. Har alltid «følt» meg høy, men aldri fått kommentarer på det. Alltid vært veldig popluært blant gutter. Nå er jeg 20, og siden jeg var 16 var jeg alltid en av de jentene guttene ville ha på fest. Både guttene som var på min høyde og de som er høyere. Anonymkode: 3b8bf...bd7 Nå er jo ikke 175 høyt. Hun som f eks startet klubben for høye damer, er 188 cm. Det er flere tusen med, og alle er over 180. De fleste på 180 er ikke plaget, men klart, når du blir 190 på sokkelesten, går du ikke ubemerket hen. Anonymkode: 9e390...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå