Gå til innhold

Dating og plutselig dødsfall

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.6.2022 den 14.58):

Visste ikke hvor jeg skulle poste dette, men vil veldig gjerne ha noen råd.. 

Jeg har datet en flere måneder og det begynte å bli ganske seriøst mellom oss, og nå døde han😭💔 Og så viser det seg at han hadde kjæreste😞 Er det dumt av meg å gå i begravelsen hans? Regner jo med at han ikke har fortalt noen om meg siden han allerede var i et forhold. 
Føler meg helt rådvill og er fullstendig knust😢 

Anonymkode: 50535...4b2

Troll

Anonymkode: 0b4b9...a83

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.6.2022 den 14.58):

Visste ikke hvor jeg skulle poste dette, men vil veldig gjerne ha noen råd.. 

Jeg har datet en flere måneder og det begynte å bli ganske seriøst mellom oss, og nå døde han😭💔 Og så viser det seg at han hadde kjæreste😞 Er det dumt av meg å gå i begravelsen hans? Regner jo med at han ikke har fortalt noen om meg siden han allerede var i et forhold. 
Føler meg helt rådvill og er fullstendig knust😢 

Synes det er helt greit å gå i begravelsen hans, og fortelle alle sannheten.

Anonymkode: f6ac8...1bd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva er det du sier?? De skulle altså eksplodert på denne jenta, som er en uskyldig tredjepart, i sorg? Hva slags folk er dere? 

Anonymkode: e5a99...8f4

Jepp , hadde du klart å tenkt om du sto i begravelsen te kjæresten din å ei jente han har vært utro sammen med kom? Det tviler jeg sterkt på. Tror alle ville mistet kontrollen av langt mindre. Må legge til at ingen vet ikke hva kjæresten eller noen andre vet. Mest sansynelig vet noen det å han kan tilogmed ha sagt det til kjæresten 

Anonymkode: 85570...08f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Dette er kanskje er litt fucka spørsmål men du ER sikker på at han døde og at ikke dette er noe han faker for å komme seg ut av situasjonen? (har sett mye på catfish! og sånt skjer.. ) 

Anonymkode: a5e3f...1b2

Ja, jeg vet at han er død. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hva døde han av?

Anonymkode: f0737...962

Hvordan spiller det noen rolle?

AnonymBruker
Skrevet

Hold deg unna. Du kjente tydeligvis ikke mannen engang, han har spilt dobbeltspill. 

Anonymkode: 957e4...f60

AnonymBruker
Skrevet
McMary skrev (20 timer siden):

Kondolerer. ❤️ Hvis ingen visste om deg, hvordan fikk du da vite om dødsfallet? 
Ingen spør i kirken om hvordan du kjente vedkommende. Hvis du blir med på minnestunden så vil nok noen gjøre det, men er det naturlig å gå dit hvis du ikke kjenner noen der? Hvis jeg hadde datet i flere måneder uten å ha møtt noen av mannens familie eller venner, ville det ant meg at jeg ikke var nummer 1. Har du ikke kjent litt på dårlig magefølelse en gang?

Takk❤️ Jeg fant det ut gjennom nyhetene. Om jeg velger å gå i begravelsen så vet jeg også at ingen kommer til å spørre om hvem jeg er. Da ville jeg satt meg bakerst. Og om det er noe minnesamvær etterpå så hadde jeg selvfølgelig ikke dratt på det heller. Jeg foretrekker å vite at det er noe helt seriøst før jeg introduserer noen for familie og venner. Jeg har sett så mange ganger at det går fort fra man begynner å date til familie og venner skal hilse på og brått er det slutt. Jeg har vært tydelig på det hele veien, nettopp pga at det er barn i bildet. Ikke kjent på noe dårlig magefølelse, vi har hatt daglig kontakt fra morgen til kveld og møttes veldig ofte

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her.
Jeg har snakket med flere som visste hvem han var og det var visst ganske nytt det forholdet han hadde fra før. De hadde vært sammen i 2 måneder før han tok kontakt med meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan spiller det noen rolle?

Fordi om dette er en person som egentlig burde hatt mange år igjen å leve, er dette en betydelig ting for de fleste. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jepp , hadde du klart å tenkt om du sto i begravelsen te kjæresten din å ei jente han har vært utro sammen med kom? Det tviler jeg sterkt på. Tror alle ville mistet kontrollen av langt mindre. Må legge til at ingen vet ikke hva kjæresten eller noen andre vet. Mest sansynelig vet noen det å han kan tilogmed ha sagt det til kjæresten 

Anonymkode: 85570...08f

Den som har vært utro her, er den døde. Det er ham du må rette sinnet mot, og det går ikke an å overføre raseri til en uskyldig part på den måten.  Overfor henne har han spilt singel mann, og hun har ikke gjort noe galt.  Du virker som en dramatisk og lite reflektert person. 

Anonymkode: e5a99...8f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Fordi om dette er en person som egentlig burde hatt mange år igjen å leve, er dette en betydelig ting for de fleste. 

Han var i 30 årene, så han burde hatt mange år til 

AnonymBruker
Skrevet

Klart du kan gå! Det er jo din sorg også. Når et ungt menneske dør uventet er det som oftest mange som møter opp, og alle er i sjokk og krise, og ingen tenker over hvem du er og hva slags relasjon dere har. Særlig når du setter deg langt bak og ikke går på minnestund.

Jeg aner ikke hvem som var i min søsters begravelse annet enn de jeg kjente, og jeg husker ikke halvparten av dem engang fordi hele den begravelsen var så jævlig at detaljer om hvem som var der er fullstendig borte. Det vil det nok være for de nærmeste nå også.

Kondolerer!!

Anonymkode: 9811b...cee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...