Gå til innhold

Dating og plutselig dødsfall

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Visste ikke hvor jeg skulle poste dette, men vil veldig gjerne ha noen råd.. 

Jeg har datet en flere måneder og det begynte å bli ganske seriøst mellom oss, og nå døde han😭💔 Og så viser det seg at han hadde kjæreste😞 Er det dumt av meg å gå i begravelsen hans? Regner jo med at han ikke har fortalt noen om meg siden han allerede var i et forhold. 
Føler meg helt rådvill og er fullstendig knust😢 

Anonymkode: 50535...4b2

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oj, dette var ei suppe.

Litt vanskelig å møte opp og late som du «kjente han fra studier» når sikkert andre venner ikke aner hvem du er.

Tror det er best å la det ligge, han var ikke ærlig med deg.

Dessverre kommer du ikke til høre hans versjon av saken og det må du leve med. 

Anonymkode: 4a46b...731

• Liker 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Huff, da. I dette tilfellet ville jeg droppet å gå i begravelse. Du kommer bare til å få mange spørsmål om hvem du er og hvor du kjente ham fra osv. Ville droppet det.

AnonymBruker
Skrevet

Oi. Tror jeg hadde latt være og i stillhet sørget over at han ikke var den jeg trodde han var.

Anonymkode: 377bd...0d0

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg ville gått i begravelsen. Jeg har vært i mange begravelser og aldri opplevd at det har vært så mye spørsmål og hvordan man kjente personen

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror egentlig ikke så mange kommer til å spørre deg hvem du er hvis du går i begravelsen, men for din egen del er det kanskje best å la være. Det er nok lettere å komme videre hvis du avslutter dette her og nå, prøver å gå videre i stedet for å gå i begravelsen og se kjæresten og familien. Det er lett å begynne å gruble hvis du møter opp og på en måte får et innblikk i tilværelsen hans. Det er jo uansett ingen der som kan gi deg noe svar på noe som helst.

AnonymBruker
Skrevet

Du skal gjøre det du tror han ville ønsket

Anonymkode: a6906...d37

• Hjerte 1
Skrevet

Kondolerer. ❤️ Hvis ingen visste om deg, hvordan fikk du da vite om dødsfallet? 
Ingen spør i kirken om hvordan du kjente vedkommende. Hvis du blir med på minnestunden så vil nok noen gjøre det, men er det naturlig å gå dit hvis du ikke kjenner noen der? Hvis jeg hadde datet i flere måneder uten å ha møtt noen av mannens familie eller venner, ville det ant meg at jeg ikke var nummer 1. Har du ikke kjent litt på dårlig magefølelse en gang?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har datet en flere måneder og det begynte å bli ganske seriøst mellom oss, og nå døde han😭💔 Og så viser det seg at han hadde kjæreste😞 Er det dumt av meg å gå i begravelsen hans? Regner jo med at han ikke har fortalt noen om meg siden han allerede var i et forhold. 

:klem:❤️❤️ Så utrolig trist!

Vet ikke helt om jeg ville gått i den begravelsen.. Men snakk med noen om dette, i hvert fall!

Anonymkode: 809b4...230

Skrevet (endret)

Jeg hadde nok tatt med meg ei god venninne og gått i begravelsen.  Tror nok jeg ville hatt behov for å vite hvem han egentlig var... 

Endret av Atsjo
  • Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er kanskje er litt fucka spørsmål men du ER sikker på at han døde og at ikke dette er noe han faker for å komme seg ut av situasjonen? (har sett mye på catfish! og sånt skjer.. ) 

Anonymkode: a5e3f...1b2

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva døde han av?

Anonymkode: f0737...962

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gått i kirken, ikkepå minnesamvær. I kirken er det ingen som spør hvem du er.

Anonymkode: c1aca...f64

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tok han sitt liv? Kommer litt anpå hvordan føler jeg. Syntes du skal kjenne på det selv. Ingen valg her blir feil  

Anonymkode: f0737...962

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kondolere ❤️ Kjæresten min døde får noen år siden. Hadde det dukket opp en dame der hadde ikke jeg vært den endte knuste der, familien hans og min hadde nokk eksplodert på jenta å vennene hans hadde nokk heller ikke vært fornøyd. Har du vært sammen med noen deler du venner med dem

Anonymkode: 85570...08f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kondolere ❤️ Kjæresten min døde får noen år siden. Hadde det dukket opp en dame der hadde ikke jeg vært den endte knuste der, familien hans og min hadde nokk eksplodert på jenta å vennene hans hadde nokk heller ikke vært fornøyd. Har du vært sammen med noen deler du venner med dem

Anonymkode: 85570...08f

Hva er det du sier?? De skulle altså eksplodert på denne jenta, som er en uskyldig tredjepart, i sorg? Hva slags folk er dere? 

Anonymkode: e5a99...8f4

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
On 6/21/2022 at 3:08 PM, Athena Catalina said:

Huff, da. I dette tilfellet ville jeg droppet å gå i begravelse. Du kommer bare til å få mange spørsmål om hvem du er og hvor du kjente ham fra osv. Ville droppet det.

Nei, det blir neppe spørsmål bare av å møte opp. Ikke uten at det allerede finnes en "mistanke" mot deg som ditt nærvær nå vil bekrefte. Ingen i begravelser kjenner alle andre. Jeg har aldri fått spørsmål om hvordan jeg kjente avdøde i alle de bisettelser jeg har vært i og det er mange. Bare ikke sett deg blant de nærmeste helt foran og kanskje ikke vær den som gråter mest og høyest. Så hvis det var meg ville jeg gått.

Anonymkode: 9fca3...0b4

Gjest Smeltemann
Skrevet

Ville gått i begravelsen, du får avslutte forholde på en grei måte da. Du får svar på hvilken mann du har datet. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville absolutt ikke gått i begravelsen. Hold deg unna av respekt for familien hans. Tenn heller et lys hjemme og ha din egen minnestund. 

Anonymkode: 61a11...1f9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...