AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Del Skrevet 21. juni 2022 Hva var dine første symptomer på at du var gravid? Og når fikk du de? Anonymkode: aa653...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #2 Del Skrevet 21. juni 2022 Rare smerter i livmor og da i begge egglederene. Så kom kvalmen og trøttheten ikke lenge etter, samt ømme pupper👏🏽 Anonymkode: 13945...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #3 Del Skrevet 21. juni 2022 Begynte vel først å tenke over det rett før jeg testet meg, da hadde det gått opp mot en uke etter forventet mens (ustabil syklus). Hadde ulvehunger, var trøtt og hadde veldig mageknip en liten periode. Siden da har jeg ikke hatt noen symptomer før magen begynte å bli litt større rundt uke 13. Anonymkode: f11cc...7c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 21. juni 2022 #4 Del Skrevet 21. juni 2022 Fikk sykt såre brystvorter ca 7-8 dpo eller noe sånt, positiv test 9 dpo og deretter kom mensliknende smerter, stikk og murringer i livmorområdet ca fra IKM. Kjente definitivt at noe var på gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #5 Del Skrevet 21. juni 2022 Ingen symptomer og var sikker på jeg ikke var gravid. Anonymkode: bc05f...937 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #6 Del Skrevet 21. juni 2022 Kvalmen var nok det største tegnet for meg, så var det ømme brystvorter, trøttheten og alle doturene. Anonymkode: b5b71...e9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 21. juni 2022 #7 Del Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva var dine første symptomer på at du var gravid? Og når fikk du de? Anonymkode: aa653...63c Første svangerskap, uke 8, litt ømme pupper, gikk over etter 1 uke. Ellers ingenting før magen ble stor. Andre svangerskap. Litt mensmurringer og uteblitt mens. Ellers lite symptomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #8 Del Skrevet 21. juni 2022 Fant ut idag faktisk at jeg er gravid. Tror jeg er 6 fullgåtte i dag. Og at det jeg trodde var mensen ikke var det. Blødde mye (så det rant) i to dager noen dager før IKM. Hadde masse murringer og forrige uke hadde jeg kjempe masse mensen smerter i eggstokkene. Denne uken har jeg har stikninger å litt strekksmerter i lyskene. Mer tissetrengt. Ømme pupper og kvalmen kom i går. Pga kvalmen testet jeg idag. Positivt..❤️ Anonymkode: 35705...a8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #9 Del Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fant ut idag faktisk at jeg er gravid. Tror jeg er 6 fullgåtte i dag. Og at det jeg trodde var mensen ikke var det. Blødde mye (så det rant) i to dager noen dager før IKM. Hadde masse murringer og forrige uke hadde jeg kjempe masse mensen smerter i eggstokkene. Denne uken har jeg har stikninger å litt strekksmerter i lyskene. Mer tissetrengt. Ømme pupper og kvalmen kom i går. Pga kvalmen testet jeg idag. Positivt..❤️ Anonymkode: 35705...a8d Gratulerer så mye ❤ Anonymkode: aa653...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 21. juni 2022 #10 Del Skrevet 21. juni 2022 Med sønnen min ble jeg veldig trøtt, sulten hele tiden. Trodde at jeg var lav på jern og D-vitaminer som ble «konsekvensen» av å være sløv med å ikke ta medisinene mine. Men viste seg at jeg var gravid med sønnen min❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå