Gå til innhold

Sex mellom venner


Modent

Anbefalte innlegg

bullehurk skrev (5 timer siden):

hehe... Nei det skal Gudene vite.  Jeg er 46, og er åpen om at jeg liker yngre menn. Og jeg får pepper så det holder av yngre damer og ca. jevnaldrende, aldri eldre.

Haha, du er jo en trussel som stjeler yngre menn.. Men på en annen side, vil jeg rose deg for at du lærer dem nye triks. Slik at de blir bedre elskere, når du slipper dem fri😉 Derfor synes jeg det er fint med litt aldersforskjell... da har jeg som youngmann disse hurtigrutedamene friskt i minnet😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bamseklemmer skrev (7 minutter siden):

Haha, du er jo en trussel som stjeler yngre menn.. Men på en annen side, vil jeg rose deg for at du lærer dem nye triks. Slik at de blir bedre elskere, når du slipper dem fri😉 Derfor synes jeg det er fint med litt aldersforskjell... da har jeg som youngmann disse hurtigrutedamene friskt i minnet😅

Takk  💓  Ja, du er en liten luring du bamsemann. Synd jeg ikke møtte deg da.  Skulle du faen meg fått kjørt deg litt 😜

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerangrep og brukerdebatt. Elaine Marley, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modent skrev (På 21.6.2022 den 2.34):

Hei. Er en voksen kvinne som lurer på om dette med ff bare er for unge. Vi er 2 godt voksne som begge er single som den siste tiden har vært ff. Min datter på 30 synes det et rart at hennes mor har ff. Hva mener dere om og ha ff når mann snart er 60

Jeg vil gjerne være FF med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feliek54 skrev (35 minutter siden):

Jeg vil gjerne være FF med deg

Jeg også    😉

Anonymkode: 6f71c...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Modent skrev (På 21.6.2022 den 2.34):

Hei. Er en voksen kvinne som lurer på om dette med ff bare er for unge. Vi er 2 godt voksne som begge er single som den siste tiden har vært ff. Min datter på 30 synes det et rart at hennes mor har ff. Hva mener dere om og ha ff når mann snart er 60

Nope, han kan gi deg kjønnssykdommer 

Anonymkode: 6ad7a...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (På 22.6.2022 den 1.35):

Takk  💓  Ja, du er en liten luring du bamsemann. Synd jeg ikke møtte deg da.  Skulle du faen meg fått kjørt deg litt 😜

Hehe, hvem vet hva vi ikke har gjordt.. har du full oversikt? for jeg mistet min😅

Joda, jeg fikk mye vennskap.. og vi likte hverandre så godt, fordi det var dramafritt og ukomplisert. Og for det andre hadde vi ikke tid til kjæreste heller, det var jo en sann glede å komme seg ombord. Så hurtigruta var en fin arbeidsplass, men også med mange deilige frivakter😉

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ser at dette med sex mellom venner er vanskelig å få til å funke over tid. Ser at vi begge slitt med å holde følelsene borte,derfor har vi tatt ein paide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modent skrev (På 21.6.2022 den 2.34):

Hei. Er en voksen kvinne som lurer på om dette med ff bare er for unge. Vi er 2 godt voksne som begge er single som den siste tiden har vært ff. Min datter på 30 synes det et rart at hennes mor har ff. Hva mener dere om og ha ff når mann snart er 60

Det er bare å nyte det. Kos dere! 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sagt: Hvorfor ønsker du å blande deg inn i sexlivet til din mor?

Anonymkode: 1f444...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt livet😍 sex er bedre dess eldre man blir!

Anonymkode: 8f6b3...5c8

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sex med alle mine venninner på ett eller annet tidspunkt. Er fortsatt venner med dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nyt livet😍 sex er bedre dess eldre man blir!

Anonymkode: 8f6b3...5c8

Det kan jeg skrive under på. Aldri hatt så deilig sex som etter at jeg passerte 60. Holder også lengre slik at jeg gir min kjæreste både 3 og 4 heftige orgasmer før jeg velger å komme selv. Har ingen tro på at hun faker.

Anonymkode: 537f0...6f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.8.2022 den 23.30):

Det kan jeg skrive under på. Aldri hatt så deilig sex som etter at jeg passerte 60. Holder også lengre slik at jeg gir min kjæreste både 3 og 4 heftige orgasmer før jeg velger å komme selv. Har ingen tro på at hun faker.

Anonymkode: 537f0...6f1

3-4? Jeg får serieorgasmer med min FF 🤩 Hilsen dame i 40-årene 😉 Så langt kan jeg også si at sex blir bedre og bedre med årene 👌🏻👌🏻

Anonymkode: 3b36a...8b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra! 

Om jeg blir skilt skal jeg aldri bo med en mann igjen, men ha en elsker. Veldig praktisk. 

Anonymkode: 9540e...3f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SinEater skrev (På 9.8.2022 den 12.24):

Har hatt sex med alle mine venninner på ett eller annet tidspunkt. Er fortsatt venner med dem. 

Godt jobba. Vanligvis blir det mye drama om noen av venninnene til en elsker også er venninner med hverandre. .... Så bra at det går ann 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Veldig bra! 

Om jeg blir skilt skal jeg aldri bo med en mann igjen, men ha en elsker. Veldig praktisk. 

Anonymkode: 9540e...3f2

Enig. Om jeg blir skilt skal jeg heller ikke bo med ei dame.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.6.2022 den 11.43):

Tror nok noen kan lese mellom linjene, men de om det, haha Jeg er nå 79 og har både elsker og dildo så mitt sexliv er absolutt godt.

 

Anonymkode: 0d890...575

Det høres fint ut, trener du og holder deg i form ellers eller har sexlysten bare holdt seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modent skrev (På 8.8.2022 den 23.56):

Ser at dette med sex mellom venner er vanskelig å få til å funke over tid. Ser at vi begge slitt med å holde følelsene borte,derfor har vi tatt ein paide

Gjør det noe om det blir litt følelser da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...