Gå til innhold

Sex mellom venner


Modent

Anbefalte innlegg

Hei. Er en voksen kvinne som lurer på om dette med ff bare er for unge. Vi er 2 godt voksne som begge er single som den siste tiden har vært ff. Min datter på 30 synes det et rart at hennes mor har ff. Hva mener dere om og ha ff når mann snart er 60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke? Dere vil det jo begge to, da er det vel bare å stå på. Vi lever bare en gang, og så lenge dere begge er single, så bryr det da ingen andre hva dere gjør :)

Anonymkode: 004d5...395

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke? Dere vil det jo begge to, da er det vel bare å stå på. Vi lever bare en gang, og så lenge dere begge er single, så bryr det da ingen andre hva dere gjør :)

Anonymkode: 004d5...395

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å kose seg,  men du trenger jo ikke fortelle datteren din om det?

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann er snart 60? Hvor gammel er du da? Og hvorfor har du fortalt det til datteren din?

Anonymkode: eeb2c...db6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Modent skrev (5 timer siden):

Hei. Er en voksen kvinne som lurer på om dette med ff bare er for unge. Vi er 2 godt voksne som begge er single som den siste tiden har vært ff. Min datter på 30 synes det et rart at hennes mor har ff. Hva mener dere om og ha ff når mann snart er 60

Høres ut som om du har en trang til å være trendy. Ikke at du har en "venn", men at du skal bruke trendy ord som FF. 

Og hvilken mor på nærmere 60 har slik prat med sin datter, at de har en FuckFriend? 

Høres veldig trash ut.. 

Anonymkode: baef2...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Høres ut som om du har en trang til å være trendy. Ikke at du har en "venn", men at du skal bruke trendy ord som FF. 

Og hvilken mor på nærmere 60 har slik prat med sin datter, at de har en FuckFriend? 

Høres veldig trash ut.. 

Anonymkode: baef2...0c4

FF har vært i språket i ganske mange år nå, og er vel ikke akkurat trendy?  Vi aner heller ikke noe om kommunikasjonen med datteren. Det er vel naturlig å få spørsmål om hvordan relasjonen er, og å svare på det?  Tror du mor og datter sitter og deler seksuallivet ned til minste detalj?  

Anonymkode: eae9c...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det må være helt innafor. Når to voksne liker å ha sex sammen, bør ingen andre blande seg opp i det.

Anonymkode: 74417...769

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modent skrev (6 timer siden):

Hei. Er en voksen kvinne som lurer på om dette med ff bare er for unge. Vi er 2 godt voksne som begge er single som den siste tiden har vært ff. Min datter på 30 synes det et rart at hennes mor har ff. Hva mener dere om og ha ff når mann snart er 60

Jeg er snart 80 og har FF så synes ikke det er rart. Vi har vårt eget kodeord for det. Kan sende mld eller avtale åpenlyst. Hva sier du til å bake noe godt i dag.....og da vet begge hva vi mener men folk tror vi er særdeles flink til å bake, haha Blir 1-2 ganger i uka 🙂 

Anonymkode: 0d890...575

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

men folk tror vi er særdeles flink til å bake,

De skjønner vel at det er snakk om andre boller.  Håper jeg også har et seksualliv i den alderen.  

Anonymkode: eae9c...f8f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

De skjønner vel at det er snakk om andre boller.  Håper jeg også har et seksualliv i den alderen.  

Anonymkode: eae9c...f8f

Tror nok noen kan lese mellom linjene, men de om det, haha Jeg er nå 79 og har både elsker og dildo så mitt sexliv er absolutt godt.

 

Anonymkode: 0d890...575

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det aldersspennet jeg leser her nå 60 - 79 og 80+ så skjønner jeg jo hvorfor tonen kan bli noget konservativ og uforstående i mange andre tråder! 😄

Anonymkode: 65ce4...83e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Med det aldersspennet jeg leser her nå 60 - 79 og 80+ så skjønner jeg jo hvorfor tonen kan bli noget konservativ og uforstående i mange andre tråder! 😄

Anonymkode: 65ce4...83e

Jeg skal love deg at de mest konservative (les pripne) ikke er blant de eldste. 

Anonymkode: eae9c...f8f

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først mora, så dattera. Denne mannen har store planer!

Anonymkode: a40e9...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tror nok noen kan lese mellom linjene, men de om det, haha Jeg er nå 79 og har både elsker og dildo så mitt sexliv er absolutt godt.

 

Anonymkode: 0d890...575

Så utrolig kjekt å høre, ønsker deg mange gode år fremover.  Man behøver ikke se ut, eller oppføre seg som en gammel kjerring selv om man er det.....  bruker jeg å si    😉

Kjør på og kos deg jente  👏

Endret av bullehurk
Prøvde å multisitere, men fikk det ikke til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Modent skrev (17 timer siden):

Hei. Er en voksen kvinne som lurer på om dette med ff bare er for unge. Vi er 2 godt voksne som begge er single som den siste tiden har vært ff. Min datter på 30 synes det et rart at hennes mor har ff. Hva mener dere om og ha ff når mann snart er 60

Uff, han kan ha flere o g gi deg sykdommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg skal love deg at de mest konservative (les pripne) ikke er blant de eldste. 

Anonymkode: eae9c...f8f

hehe... Nei det skal Gudene vite.  Jeg er 46, og er åpen om at jeg liker yngre menn. Og jeg får pepper så det holder av yngre damer og ca. jevnaldrende, aldri eldre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modent skrev (22 timer siden):

Hei. Er en voksen kvinne som lurer på om dette med ff bare er for unge. Vi er 2 godt voksne som begge er single som den siste tiden har vært ff. Min datter på 30 synes det et rart at hennes mor har ff. Hva mener dere om og ha ff når mann snart er 60

Det er sikkert rart i hennes øyne.. men det burde være et sunnhetstegn, som hun skulle ha gitt deg ros for. Arver hun din sexlyst kan hun se lyst på fremtiden😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sånn elskerinne før. Han og meg var elskere, ikke i forhold. Fungerte fint. Skulle holt det der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...