Anim92 Skrevet 17. juni 2025 #341 Skrevet 17. juni 2025 Xstrella skrev (På 6.6.2025 den 14.32): Vulgær dame blitt. Ser på snapchat hun ligger flatt ut i en bikini. Denne snapchatdagboken har gått helt til hode på dem. Hvaaaaaa, ligger hun flatt ut i en bikini? Å fytti så vulgær da gitt! Hvor skal verden avgårde 🤷🏻♀️ 12 4 2
Gjest Xstrella Skrevet 2. juli 2025 #342 Skrevet 2. juli 2025 Anim92 skrev (På 17.6.2025 den 21.40): Hvaaaaaa, ligger hun flatt ut i en bikini? Å fytti så vulgær da gitt! Hvor skal verden avgårde 🤷🏻♀️ Via snap så det verre ut før en klikket seg inn. Veldig som hun melker dette bryllupet. Synes hun har bikket over til å bli veldig kommersiell. Det er money, money her og. Alt må dokumenteres, snappes og vises.
Gjest Xstrella Skrevet 2. juli 2025 #343 Skrevet 2. juli 2025 Og solgt bryllupet til Se & Hør allerede...
Irja Skrevet 2. juli 2025 #344 Skrevet 2. juli 2025 Xstrella skrev (15 minutter siden): Og solgt bryllupet til Se & Hør allerede... Penga rår! 5 2
Anim92 Skrevet 3. juli 2025 #345 Skrevet 3. juli 2025 Xstrella skrev (På 2.7.2025 den 19.42): Via snap så det verre ut før en klikket seg inn. Veldig som hun melker dette bryllupet. Synes hun har bikket over til å bli veldig kommersiell. Det er money, money her og. Alt må dokumenteres, snappes og vises. Hadde glatt delt like mye fra mitt eget bryllup om jeg hadde vært hun, men til mine 40 venner på Snapchat. Og hadde gjort det samme om jeg hadde hatt en mill🤷🏻♀️ 4 3
Kålrota Skrevet 3. juli 2025 #346 Skrevet 3. juli 2025 Melker bryllupet? Hun er vel stolt og glad, helt normalt. 13
Fenomen Skrevet 4. juli 2025 #347 Skrevet 4. juli 2025 Xstrella skrev (På 2.7.2025 den 21.05): Og solgt bryllupet til Se & Hør allerede... Allerede? De var vel tilstede 3 1
mariie Skrevet 4. juli 2025 #348 Skrevet 4. juli 2025 Det var nok solgt inn godt på forhånd - for det er lite spons ellers der - ref UB sitt bryllup i fjor 4
Lilique Skrevet 4. juli 2025 #349 Skrevet 4. juli 2025 Det ser ut til å ha vært en eventyrlig fest, som må ha kostet en liten formue. Kanskje like greit å selge hele festen fremfor å holde på med paparazzier og leke laken-lek. Nesten så man kan slappe mer av på den måten og samtidig realisere den (for dem) ultimate festen? 12 2
Meg.no Skrevet 4. juli 2025 #350 Skrevet 4. juli 2025 Lilique skrev (8 timer siden): Det ser ut til å ha vært en eventyrlig fest, som må ha kostet en liten formue. Kanskje like greit å selge hele festen fremfor å holde på med paparazzier og leke laken-lek. Nesten så man kan slappe mer av på den måten og samtidig realisere den (for dem) ultimate festen? Tenker det, og samtidig få tilfredsstilt sin ekstreme PR-kåthet. Jeg synes bryllupet fremstår sjelløst. Har heller aldri fornemmet en dyp kjærlighet mellom de to. De var begge single, ønsket kjæreste og liker oppmerksomhet for utseende. Synes hun er ei flott og sprudlende dame, men det paret klarer jeg ikke helt å sette fingeren på 17 4
Gjest Queen19 Skrevet 4. juli 2025 #351 Skrevet 4. juli 2025 Meg.no skrev (25 minutter siden): Tenker det, og samtidig få tilfredsstilt sin ekstreme PR-kåthet. Jeg synes bryllupet fremstår sjelløst. Har heller aldri fornemmet en dyp kjærlighet mellom de to. De var begge single, ønsket kjæreste og liker oppmerksomhet for utseende. Synes hun er ei flott og sprudlende dame, men det paret klarer jeg ikke helt å sette fingeren på Jeg syns Emilie generelt virker som en veldig positiv og balansert dame, spesielt i et miljø som er preget av så mye overfladiskhet. Da hun la ut klipp fra brudgommens tale, hvor fokuset var på at det ikke er mulig å få noen som er diggere enn det hun er, så fikk jeg skikkelig bismak i munnen. Jeg håper resten av talen inneholdt mer dybde og kjærlighet enn det som ble vist i det lille avsnittet.
Tough cookie Skrevet 4. juli 2025 #352 Skrevet 4. juli 2025 (endret) Queen19 skrev (1 time siden): Jeg syns Emilie generelt virker som en veldig positiv og balansert dame, spesielt i et miljø som er preget av så mye overfladiskhet. Da hun la ut klipp fra brudgommens tale, hvor fokuset var på at det ikke er mulig å få noen som er diggere enn det hun er, så fikk jeg skikkelig bismak i munnen. Jeg håper resten av talen inneholdt mer dybde og kjærlighet enn det som ble vist i det lille avsnittet. Får inderlig håpe for både hans og hennes del at det var sagt med ironi, hvis ikke er det flaut. Det jeg så fra festen dagen før bryllupet, var at både brudens og brudgommens foreldre/mødre gikk helt bananas på festen, som om de skulle vært på Grabbarnas grus i Ayia Napa. Endret 4. juli 2025 av Tough cookie 6
Fenomen Skrevet 4. juli 2025 #353 Skrevet 4. juli 2025 Jeg synes de virker utrolig basic og med lite dybde. 11
Hanne357 Skrevet 5. juli 2025 #354 Skrevet 5. juli 2025 (endret) Nye penger/blodharry opplegg fra ende til annen - mine øyne. Drikking og interne vitser mellom noen av gjestene og show som minner om Wallmans 😬😬😬 De utenlandsbryllupene jeg har vært i har absolutt vært gode fester, men ikke vulgære og tappet for høytidlighet og alvor. Jeg får også inntrykk av at de tror de er «finere» enn de er - men Voe er alltid fra Hønefoss. At de er fornøyde og stolte er godt å se uansett. Det er stort å gifte seg! Endret 6. juli 2025 av Hanne357 6
VetAlt Skrevet 5. juli 2025 #355 Skrevet 5. juli 2025 Anim92 skrev (På 17.6.2025 den 21.40): Hvaaaaaa, ligger hun flatt ut i en bikini? Å fytti så vulgær da gitt! Hvor skal verden avgårde 🤷🏻♀️ Hun er flat også....🦉🦉
Gjest Eivor.I Skrevet 5. juli 2025 #357 Skrevet 5. juli 2025 (endret) Hanne357 skrev (14 timer siden): Nye penger/blodharry opplegg fra ende til annen - mine øyne. Drikking og interne vitser mellom noen av gjestene og show som minner om Wallmans 😬😬😬 De utenlandsbryllupene jeg har vært i har absolutt vært gode fester, men ikke vulgære og tappet for høytidlighet og alvor. Jeg får også inntrykk av at de tror de er «finere» enn de er - men Voe er alltid fra Hønefoss. At de er fornøyde og stolte er godt å se uansett. Det er stort å gifte seg! Hva mener du med "... men Voe er alltid fra Hønefoss." @Hanne357? Hvor er mennesker finere enn EVN tenker du? Endret 6. juli 2025 av Lefsebussen
Anim92 Skrevet 6. juli 2025 #358 Skrevet 6. juli 2025 Hanne357 skrev (15 timer siden): Jeg får også inntrykk av at de tror de er «finere» enn de er - men Voe er alltid fra Hønefoss. At de er fornøyde og stolte er godt å se uansett. Det er stort å gifte seg! Dette må da kåres til KGs mest snobbete kommentar 😂😂 7 11
Kartoffel Skrevet 6. juli 2025 #359 Skrevet 6. juli 2025 Anim92 skrev (52 minutter siden): Dette må da kåres til KGs mest snobbete kommentar 😂😂 Enig, det der blir bare for dumt. 6
Gjest Eivor.I Skrevet 6. juli 2025 #360 Skrevet 6. juli 2025 Jeg synes det ikke er så mange av de designer-veskene som er så fine. Men den E fikk synes jeg var flott!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå