¤flicka¤ Skrevet 18. januar #301 Del Skrevet 18. januar Irja skrev (2 timer siden): Tenk å løpe så langt i over 30 varmegrader, og med en promille som ender på over 2! Det er helt utrolig. I tillegg er det værste som skjer at hun sier «Fuck you, Nicolay» (tenker kun på ting som ble sagt her) Tør ikke tenke på hva jeg hadde lira ut av meg med den promillen. Strengt tatt kan det være mange verre ting som er klippet bort (og det tror jeg det er)😅 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 18. januar #302 Del Skrevet 18. januar Emilie 🙌💪🥰 Fantastisk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. januar #303 Del Skrevet 19. januar Jeg så det i går og er skikkelig imponert over henne. Snakk om å by på seg selv og være helt rå, ingen andre infuensere i landet kan måle seg med dette 👍Cred!! 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 20. januar #304 Del Skrevet 20. januar (endret) Både Nicolay og Emilie imponerte meg! Ingen kan si at de ikke ga alt! Veldig morsomme begge to, både sammen og hver for seg:) jeg og kjæresten fikk oss en god latter! Gøy episode Endret 20. januar av miaw 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 20. januar #305 Del Skrevet 20. januar loffen skrev (På 19.1.2025 den 1.02): Jeg så det i går og er skikkelig imponert over henne. Snakk om å by på seg selv og være helt rå, ingen andre infuensere i landet kan måle seg med dette 👍Cred!! Enig 👌 Helt rått av begge to, og i tillegg hadde de en veldig god kjemi som også løftet episoden. Og det at hun bokstavelig talt gikk på trynet, men stablet seg opp igjen og fullførte var imponerende 👏 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 20. januar #306 Del Skrevet 20. januar Hadde et godt inntrykk av Emilie i utgangspunktet, og det ble igrunn bare bedre etter denne episoden. Mye personlighet og selvironi! Er også imponert over at de klarte å gjennomføre på seks timer, i den varmen! Jeg hadde gått i grøfta etter to vinglass 😆 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet 25. januar #307 Del Skrevet 25. januar Herregud, det er det morsomste jeg har sett på tv på lang lang tid 😂 Helt fantastisk gøy! Og for en gjennomføring. Hun så jo smæshing ut også når hun krumma nakken og "løp" på vilje og trass, og når hun til slutt sjangla gråtende i mål og ikke skjønte at hun var i mål 😂 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 27. januar #308 Del Skrevet 27. januar Jeg lo meg også i hjel av episoden med Emilie. Det var skikkelig underholdning 😄 Jeg skulle likt og sett CBE i samme setting. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 28. januar #309 Del Skrevet 28. januar Orly skrev (På 12.1.2025 den 15.00): Tviler på hun er i mindretall, vet mange som synes det var teit program Hvordan syns du denne kommentaren står seg basert på seerrekord og at folk elsker det og hyller henne og programmet? Du tenker fortsatt at de som syns det var teit og at hun kom dårlig ut av det ikke er i mindretall? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 28. januar #310 Del Skrevet 28. januar Anonym90059005 skrev (46 minutter siden): Hvordan syns du denne kommentaren står seg basert på seerrekord og at folk elsker det og hyller henne og programmet? Du tenker fortsatt at de som syns det var teit og at hun kom dårlig ut av det ikke er i mindretall? Jeg ser fortsatt mange i kommentarfelt som ikke hyller det jeg altså , så hva er poenget ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 28. januar #311 Del Skrevet 28. januar Orly skrev (43 minutter siden): Jeg ser fortsatt mange i kommentarfelt som ikke hyller det jeg altså , så hva er poenget ditt? Kan du definere mange? Ifølge deg og den du støttet i tråden tidligere, så mente dere det var et flertall som var kritisk til episoden/hennes deltakelse. Tenker du fortsatt det? At si over 50 % av de snart 1,5 mill som har sett episoden, syns hun kommer dårlig ut av det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 28. januar #312 Del Skrevet 28. januar Fame skrev (På 12.1.2025 den 10.35): Jeg hadde ikke ansatt ho, for å si det sånn Hun tjente over 3.2 millioner i 2022, 3.9 millioner i 2021 og 2.3 millioner i 2020. Hun har altså tjent mer enn fem ganger årlig medianinntekt i Norge i den perioden. Tipper hun gir flatt faen i hvorvidt en random på KG ville ansatt hun eller ei. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 28. januar #313 Del Skrevet 28. januar Makavelli skrev (2 minutter siden): Hun tjente over 3.2 millioner i 2022, 3.9 millioner i 2021 og 2.3 millioner i 2020. Hun har altså tjent mer enn fem ganger årlig medianinntekt i Norge i den perioden. Tipper hun gir flatt faen i hvorvidt en random på KG ville ansatt hun eller ei. And? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 28. januar #314 Del Skrevet 28. januar Fame skrev (4 minutter siden): And? Det var du som påpekte at du ikke ville ansatt henne? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 28. januar #315 Del Skrevet 28. januar Makavelli skrev (14 minutter siden): Det var du som påpekte at du ikke ville ansatt henne? Er det ikke lov å diskutere ting man vil her? Jeg kom med min mening 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 28. januar #316 Del Skrevet 28. januar Fame skrev (9 minutter siden): Er det ikke lov å diskutere ting man vil her? Jeg kom med min mening Og jeg kom med min. Var det vanskelig å forstå?! 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 28. januar #317 Del Skrevet 28. januar Makavelli skrev (1 time siden): Og jeg kom med min. Var det vanskelig å forstå?! Woooe, grinete 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 30. januar #318 Del Skrevet 30. januar FOR en søt jente, så produktiv og flink på sosiale medier. Heier SÅÅÅÅÅ på henne!!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 30. januar #319 Del Skrevet 30. januar Altså, det der er det morsomste jeg har sett på tv på lang tid, her hjemme lo vi sammenhengende hele programmet! Hun er en som byr på seg selv, ikke kunstig og bare gav alt! Hun og han burde prøvde alle vin maraton 🤣 det er flere.. eller bare kjørt dette programmet som en duo hele veien! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 4. februar #320 Del Skrevet 4. februar Liker godt Emilie. Hun byr på seg selv og det liker jeg. Dessverre er jeg ikke like begeistra for typen hennes. Han viker å være vél pr-kåt og framfust. At han nå skal få skjermtid på Sofa, er ikke bra. Kommer til å spole glatt over når han er på. Hadde vært gøyere om Emilie hadde tatt med seg en venninne i steden for. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå