Gå til innhold

Emilie Voe Nereng

PippiLa

Anbefalte innlegg

Minombre skrev (1 time siden):

Den nye drikken hennes, Vibe, var helt grusom syns jeg 🥴 Kjøpte to ulike smaker, klarte ikke drikke mer enn et par slurker av dem. Ser det er delte meninger om dem, så spent på om dette er en drikk som blir værende i butikken. Flere som har smakt dem her? Hva syns dere? 

Hvilke smakte du? Er litt nysgjerrig på den med sitron. Hvor mye koster den? 🫢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rosewood skrev (9 timer siden):

Jeg smakte den med sitron og den rosa. Husker ikke hvor mye den kostet 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (15 timer siden):

Den nye drikken hennes, Vibe, var helt grusom syns jeg 🥴 Kjøpte to ulike smaker, klarte ikke drikke mer enn et par slurker av dem. Ser det er delte meninger om dem, så spent på om dette er en drikk som blir værende i butikken. Flere som har smakt dem her? Hva syns dere? 

Jeg smakte den grønne og den var virkelig ikke god 😝 Mulig jeg prøver den rosa bare for å ha prøvd. Kjøpte på Meny. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (5 timer siden):

Jeg smakte den grønne og den var virkelig ikke god 😝 Mulig jeg prøver den rosa bare for å ha prøvd. Kjøpte på Meny. 

Da gidder jeg ikke bruke penger på å prøve den grønne 😄 Må bare konkludere med at det ikke var noe for meg. Jeg syns Emilie gjør mye bra, så for hennes del håper jeg det blir en suksess.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Rosewood skrev (På 27.9.2024 den 23.12):

Jeg liker den med sitron, men den rosa var ikke god. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun bare blir mer og mer selvgod med årene. Veldig smiskete type med tendenser til fascistisk-tankegang som gjør at hun ikke er noe god på å sette seg inn i flere sider av en sak.

• Liker 17
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Noen som har prøvd appen hennes? Ser det er mange spennende oppskrifter osv, men vil gjerne høre om det er verdt pengene.. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Har hun tatt silikon? Synes puppene virker mye større nå enn før. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i123 skrev (43 minutter siden):

Har hun tatt silikon? Synes puppene virker mye større nå enn før. 

Det har vært diskutert her før og stemmer. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er tynnere og plastikkpuppene er de samme som før tenker jeg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den typen hennes… Flere som synes han virker sleip og som tenker at han kun er sammen med henne fordi hun er kjent?

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynt som CBE å reklamere for ting med bar mage i fokus?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (12 timer siden):

Den typen hennes… Flere som synes han virker sleip og som tenker at han kun er sammen med henne fordi hun er kjent?

Uten å kjenne for godt til han, så virker han PR-kåt og forfengelig. Sånn sett er de jo et bra match. Ellers er hun jo ei flott, sprudlende dame, så det er vel ikke så rart at han har falt for henne. Så kjent er hun jo heller ikke. 
Er det noe særlig han har gjort som får deg til å tenke dette? Jeg kan jo ta feil :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun gikk i hvertfall all in i vinmaratonet på «helt ramme sporter» i kveld! Imponerende! 👏👏😂😂😂

• Liker 22
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (12 minutter siden):

Hun gikk i hvertfall all in i vinmaratonet på «helt ramme sporter» i kveld! Imponerende! 👏👏😂😂😂

Imponert over at hun klarte det! 2,1 i promille.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken frøken1
Fjugur skrev (3 timer siden):

Sykestue! Huff …hvorfor i all verden blir hun med på det idiotiske NRK påfunnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det i kveld er skrevet masse artikkler om henne.  Og mange innlegg på div foras.. all pr er god pr!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare slutte å følge.

Fulgte henne for å finne tips til gode og sunne som ikke skulle være så kompliserte, men nå blir jeg bare opphengt i hvor opptatt hun er blitt av å vise frem livet deres nå. Live oppdatering av hvordan festen på nyttårsaften fremskred for eksempel, det er en helt vanlig vennekveld som er morsom for de som er der. Se så gøy jeg har det! Se så kule fester vi har! Se så godt trent jeg er blitt! Jeg sender melding med Nette Nestea om brudekjole og planlegger bryllup i utlandet! Det har ingenting med ernæring å gjøre - som fortsatt er i profilens navn. 

Jeg synes det er fryktelig flaut å se hvordan hun og mannen holder på, og senest nå i går: filme seg selv le når hun har invitert venner hjem til seg selv for å se på seg selv på tv. Men hun virker oppriktig stolt av og glad for livet sitt og gjør liten skade, det er bare så gjennomskuelig hvor godt hun liker seg selv etter at hun ble sammen med Mike og det er lov, jeg må bare slutte å følge. 

• Liker 19
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken frøken1 skrev (8 timer siden):

Sykestue! Huff …hvorfor i all verden blir hun med på det idiotiske NRK påfunnet!

Hva var galt med det? Det var jo et helt fantastisk morsomt program, stor humor, og hun kommer da bare godt ut av sin deltagelse der. 

• Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken frøken1
Anonym90059005 skrev (4 minutter siden):

Hva var galt med det? Det var jo et helt fantastisk morsomt program, stor humor, og hun kommer da bare godt ut av sin deltagelse der. 

Smaken er som baken, den er delt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...