Goodtimes Skrevet 4. februar #321 Del Skrevet 4. februar Snoker45 skrev (På 10.1.2025 den 11.06): Den typen hennes… Flere som synes han virker sleip og som tenker at han kun er sammen med henne fordi hun er kjent? Kun sammen med henne fordi hun er kjent? Har du sett dama eller? Hu er jo vanvittig pen og virker utrolig hyggelig. 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodtimes Skrevet 4. februar #322 Del Skrevet 4. februar Gjest Frøken frøken1 skrev (På 12.1.2025 den 1.57): Sykestue! Huff …hvorfor i all verden blir hun med på det idiotiske NRK påfunnet! Hvorfor skulle hun ikke blitt med på det? Synes NRK har fikset ganske mye god tv her og programmet ramme sporter ellers. Er du kanskje en av de 14 i den ekstreme ''klagestromen'' som kom etter programmet? 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet tirsdag kl 18:29 #323 Del Skrevet tirsdag kl 18:29 Penger må hun ha nok av til den ferie uken hun spanderer på seg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg.no Skrevet onsdag kl 20:56 #324 Del Skrevet onsdag kl 20:56 mariie skrev (På 4.2.2025 den 19.29): Penger må hun ha nok av til den ferie uken hun spanderer på seg nå! Det er en investering. Hun får flere seere (og følgere) ved å reise. Det igjen, trekker også mer oppmerksomhet mot andre av hennes inntektskilder, som f.eks. den oppskrifts appen. Tror nok mer at det handler om det, enn selvrealisering 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kati Skrevet fredag kl 10:41 #325 Del Skrevet fredag kl 10:41 mariie skrev (På 4.2.2025 den 19.29): Penger må hun ha nok av til den ferie uken hun spanderer på seg nå! Er det ikke bare en helt ordinær ferieuke i Thailand? 🤩 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusle Skrevet fredag kl 11:10 #326 Del Skrevet fredag kl 11:10 Kati skrev (25 minutter siden): Er det ikke bare en helt ordinær ferieuke i Thailand? 🤩 Tror budsjettet hennes er litt over snittet😅 middagen første kvelden i Bangkok koster flere tusen og hun har bestilt hotell til 4500 kr natta. Når det er sagt - det har hun helt sikkert råd til, det er gøy å følge henne på reise og syns det er kult at hun reiser alene👍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelinn Skrevet fredag kl 18:27 #327 Del Skrevet fredag kl 18:27 Den ferien betaler seg nok selv, mens hun er der 😊 Jeg følger henne ikke fast til vanlig, men digger å se stedene hun besøker nå 🤩 Også syns jeg hun er skikkelig tøff, reise sånn rundt helt alene. Jeg er rundt ti år eldre enn henne og måtte hatt med meg en voksen om jeg skulle på en slik tur 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet lørdag kl 13:55 #328 Del Skrevet lørdag kl 13:55 Lykkelinn skrev (19 timer siden): Den ferien betaler seg nok selv, mens hun er der 😊 Jeg følger henne ikke fast til vanlig, men digger å se stedene hun besøker nå 🤩 Også syns jeg hun er skikkelig tøff, reise sånn rundt helt alene. Jeg er rundt ti år eldre enn henne og måtte hatt med meg en voksen om jeg skulle på en slik tur 😂 Det er veldig trygt og lett å reise rundt der alene, så det hadde du klart helt fint. 😊Har gjort det selv. Ellers synes jeg ikke hun er så tøff hvis hun lar være å spise thaimat der. Den er jo trygg. Og nydelig! Og et av selve poenget med å dra dit spør du meg. Er som å spise kjøttkaker på Granca ellers. Og ellers ganske kjedelig med oppstyla insta-styleish snapper med pen kjole eller enda mer tåpelig, bakfra med bikinirumpe i soloppgang eller noe sånt. Gjesp. Har sett det hundre tusen ganger. Folk står i kø for å ta sånne bilder. Og some er full av dem. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå