Fame Skrevet 12. januar #281 Del Skrevet 12. januar Anonym90059005 skrev (11 minutter siden): Hva var galt med det? Det var jo et helt fantastisk morsomt program, stor humor, og hun kommer da bare godt ut av sin deltagelse der. Jeg hadde ikke ansatt ho, for å si det sånn 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 12. januar #282 Del Skrevet 12. januar Fame skrev (28 minutter siden): Jeg hadde ikke ansatt ho, for å si det sånn Fordi? Et rivjern med stort pågangsmot, de fleste arbeidsgivere setter pris på det. Og du vet hun var full, man pleier ikke være det på jobb... 35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 12. januar #283 Del Skrevet 12. januar Frøken frøken1 skrev (36 minutter siden): Smaken er som baken, den er delt! Det er sant, men tror den siden av baken du tilhører er i stort mindretall her. Så programmet med folk i alder 12, 25, 45 og 68 i går, alle storkoste seg. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken frøken1 Skrevet 12. januar #284 Del Skrevet 12. januar Anonym90059005 skrev (11 minutter siden): Det er sant, men tror den siden av baken du tilhører er i stort mindretall her. Så programmet med folk i alder 12, 25, 45 og 68 i går, alle storkoste seg. Godt vi er forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma123 Skrevet 12. januar #285 Del Skrevet 12. januar Jeg elsket gårsdagens program og Emilie bjudar på! Ett herlig menneske som i mine øyne tar seg lite høytidelig! ⭐️💯 Hun er en av få influensere jeg orker å følge. 😊 28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 12. januar #286 Del Skrevet 12. januar anonyma123 skrev (2 timer siden): Jeg elsket gårsdagens program og Emilie bjudar på! Ett herlig menneske som i mine øyne tar seg lite høytidelig! ⭐️💯 Hun er en av få influensere jeg orker å følge. 😊 Helt enig, synes Emilie er en av de mest oppegående og reflekterte influenserne 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 12. januar #287 Del Skrevet 12. januar Frøken frøken1 skrev (13 timer siden): Sykestue! Huff …hvorfor i all verden blir hun med på det idiotiske NRK påfunnet! For å vise seg frem igjen og få oppmerksomhet, er det hun ønsker 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 12. januar #288 Del Skrevet 12. januar Anonym90059005 skrev (3 timer siden): Det er sant, men tror den siden av baken du tilhører er i stort mindretall her. Så programmet med folk i alder 12, 25, 45 og 68 i går, alle storkoste seg. Tviler på hun er i mindretall, vet mange som synes det var teit program 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 12. januar #289 Del Skrevet 12. januar Hadde faktisk ikke trodd hun (eller noen) kunne komme godt ut av en sånn episode, men det gjorde hun jammen meg 😅 Så utrolig morsom episode. Hun er jo hardcore! 34 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husmilla Skrevet 12. januar #290 Del Skrevet 12. januar Jeg syntes det var utrolig morsomt. Hele familien lo, liker henne bedre etter dette-viser at hun ikke tar seg selv så høytidelig. Tidenes underholdning! 22 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catnip Skrevet 13. januar #291 Del Skrevet 13. januar Kjempemorsom episode! Og Emilie er jo en ganske rå løper, det er det ingen tvil om. Sprang vel Oslo halvmaraton på rundt 1 time og 30 minutter i høst? Synes hun gjorde en god figur sammen med Nicolay Ramm! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 13. januar #292 Del Skrevet 13. januar Veldig imponerende, både løpinga og drikkinga 👏🏼 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 13. januar #293 Del Skrevet 13. januar Tøff dame! Likte episoden 🙂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iNord Skrevet 15. januar #294 Del Skrevet 15. januar tidenes episode. de klarte seg jammen bra! 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 17. januar #295 Del Skrevet 17. januar Elsket episoden. Hun var så behagelig og ikke minst rått gjennomført. Cred 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 17. januar #296 Del Skrevet 17. januar Kartoffel skrev (På 12.1.2025 den 20.12): Hadde faktisk ikke trodd hun (eller noen) kunne komme godt ut av en sånn episode, men det gjorde hun jammen meg 😅 Så utrolig morsom episode. Hun er jo hardcore! Jeg syns også hun kom utrolig godt ut av det! Visste så klart hvem hun var, men ikke fulgt henne noe særlig, men syns hun var utrolig morsom og fin, så har begynt å følge henne etter jeg så episoden. Så er jeg så klar helt enig i at dette var en helt dust øvelse å gjøre, som de også sier selv, og det må være ekstremt kvalmende- jeg blir kvalm bare av å se på! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 18. januar #297 Del Skrevet 18. januar Tenk å løpe så langt i over 30 varmegrader, og med en promille som ender på over 2! Det er helt utrolig. I tillegg er det værste som skjer at hun sier «Fuck you, Nicolay» (tenker kun på ting som ble sagt her) Tør ikke tenke på hva jeg hadde lira ut av meg med den promillen. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 18. januar #298 Del Skrevet 18. januar Har endelig sett episoden - har ikke sett Ramm sporter, eller hva det heter, tidligere. Det var en meget morsom episode fra de begge. Helt utrolig hvor godt de klarte seg 😅 Å løpe maraton med så mye innabords er imponerende og de gjennomførte med stil 👍 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 18. januar #299 Del Skrevet 18. januar Har bare sett den ene episoden fordi det ble snakket så mye om den. Herregud, for ei tøff dame! Jeg følger ingen influensere og kommer ikke til å gjøre det nå heller, men jeg ble utrolig overrasket over hvor rå hun var! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 18. januar #300 Del Skrevet 18. januar Herlig episode. Litt av poenget med disse sportene og måten de viser dem frem på, er jo at dette er noe som IKKE anbefales. Om jeg skulle ha klaget til kringkastingsrådet, så er det heller på at de jukset for å skape falsk spenning om seieren. I følge grafikken krøp ledelsen ned til under minuttet og var helt nede i 14 sekunder like før Voe gikk i mål. Stusset over dette, siden vi ikke så noe til Nicolay i det samme klippet, som hadde vært naturlig om han var få sekunder bak. Sjekket derfor resultatlistene, og Voe kom i mål 1 minutt og 13 sekunder foran Nicolay. Så da fikk vi i hvert fall én bekreftelse på at slike «i siste sekund»-greier i reality nok ofte er konstruert, som selvsagt ikke er spesielt overraskende. Resultatene, side 59 på Voe og 60 på Nicolay: https://www.sport-info.com/liste_resultats.php?id=265&general=1&epreuve=3445&nom=&dossard=&groupe= 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå