AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #1 Del Skrevet 20. juni 2022 Får dere plutselig positiv EL-test? Altså hvite tester i dagevis før den plutselig er positiv en dag? Eller kommer det gradvis en sterkere og sterke strek? Anonymkode: 930ce...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 20. juni 2022 #2 Del Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Får dere plutselig positiv EL-test? Altså hvite tester i dagevis før den plutselig er positiv en dag? Eller kommer det gradvis en sterkere og sterke strek? Anonymkode: 930ce...2d2 Hos meg blir de sterkere og sterkere🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 20. juni 2022 #3 Del Skrevet 20. juni 2022 Har aldri helt hvite tester, men de pleier å bli plutselig veldig positive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #4 Del Skrevet 21. juni 2022 Hvite tester utenom el perioden, da stiger de gradvis i 3-5 dager hos meg .😊 Anonymkode: 5702b...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 21. juni 2022 #5 Del Skrevet 21. juni 2022 Har funnet ut nå etter EL-testing at jeg har nesten helt blank test fram til de ca 5 dagene før LH-toppen. Får ikke sterkere strek for hver dag, det kommer litt an på urinkonsentrasjonen, tid på døgnet etc. Men streken blir sterkere de dagene før hos meg. Her er bilde av test sent på kvelden og så LH-toppen min tidlig neste morgen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 21. juni 2022 #6 Del Skrevet 21. juni 2022 Kan gå brått og plutselig til positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå